AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Mener å ha lest at fastlegen ikke får epikrise angående aborter? jeg ringte selv gyn pol på sykehuset for å få ordnet abort. Tok første tablett på fredag på sykehuset og skal ta hjemmeabort imorgen. Anonymkode: 2a6b9...b0b 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Da må du si til dem at de ikke skal sende epikrise. Mulig det er fot sent. Men du kan prøve. Anonymkode: c6183...3b8
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar Jeg vet ikke jeg. Jeg fikk gjennom legen min når jeg skulle ta abort. Anonymkode: f2ba4...e30
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mener å ha lest at fastlegen ikke får epikrise angående aborter? jeg ringte selv gyn pol på sykehuset for å få ordnet abort. Tok første tablett på fredag på sykehuset og skal ta hjemmeabort imorgen. Anonymkode: 2a6b9...b0b Hos meg fikk fastlegen beskjed om det - jeg gikk fra UL hvor det ble konstatert MA, samme dag hadde jeg til hos fastlegen for noe annet og jeg valgte å møte, og da hade hun nettopp fått beskjed av risken om at jeg hadde hatt en MA. Var fint hvordan hun møtte meg den dagen ❤ Anonymkode: 3b69c...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå