Gå til innhold

Er alle bra menn over 45 opptatt?

Thelma & Louise

Anbefalte innlegg

I en alder av 44 år må jeg nå starte på nytt på kjærlighetsfronten. Og jeg vil veldig gjerne finne en bra mann. Men er det sånn at alle bra menn fra min alder og oppover er tatt? Det er nemlig det inntrykket jeg har fått. Hva er deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke har masse barn som er er under 10 år der du forventer en partner skal bli reservepappa, eller at han skal være kjekkere en Brad Pitt så har du alle muligheter. 

Anonymkode: 908a1...215

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du ser etter. Som skilt selv så vil man jo da treffe andre skilte.

Ikke alle ønsker forhold eller kjærlighet, noen vil helst ha casual opplegg, mye det på Tinder.

Men finnes alltids noen som vil ha noe seriøst også. Alle har bagasje, så der bør du kanskje lage deg noen punkter på hva som er grunnleggende viktigst for deg.

For meg var det å finne en som ikke snakker stygt om ekser, har gode relasjoner i livet, og tar vare på de rundt seg. Så måtte sile litt, og gå på litt første dates….

Anonymkode: a85cc...d9c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er naturlig. Utvalget er ikke det samme som i 20 årene. De som er harmoniske mennesker holder sammen livet ut.

Anonymkode: 1322d...92f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler de bra mennene er i forhold. Eller nylig kommet ut av forhold, og vil være single en god stund.

For 2 år siden, så ble en mann her jeg bor singel, og det var den pappaen som alltid stilte opp på alt for barna, og var en veldig god far. De som kjente mor, visste jo og at hun skrøt av han, hvor flink han var til å bidra. Utseendemessig, så er han både skalla, overvektig og veldig middels. Men damene sto i kø for å få han, for han hadde jo veldig godt rykte på seg. 

Jeg er 47 år, og har vært singel i 9 år. Har datet litt, men møter jo enten bare rare menn, eller menn som bare er ute etter sex. Nå har ikke jeg brukt mye energi på å date da, fordi jeg gidder ikke. Det vil jo og finnes bra menn der ute, bare ikke like mange.

Anonymkode: 01c88...d58

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

''Bra'' er subjektivt. 

Anonymkode: 8dce8...b5a

Normalt oppegående, normalt ryddig og ordentlig, snill og grei, normal hygiene, gjennomsnittlig god helse, sunt forhold til alkohol, normalt fungerende sosiale antenner, sånt. Ikke veldig kravstor, men en som er god gjennomsnittlig er bra i mine øyne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er naturlig. Utvalget er ikke det samme som i 20 årene. De som er harmoniske mennesker holder sammen livet ut.

Anonymkode: 1322d...92f

Det er nettopp det jeg har tenkt og fryktet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

synes du ikke at du selv er bra? 

Anonymkode: f5b91...ddf

Jo, ganske gjennomsnittlig vil jeg si. Men hva mente du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, tja, er jo litt skilsmisse-sesong i de årene da, sånn at du kan få deg en av de beste som var opptatt, når første ekteskap har kommet til sin naturlige ende.

Jeg kjenner mange bra skilte menn. Men de blir snappet opp av en ny kvinne fem minutter etter de er skilt så du må være litt på ballen der.. ikke innled affærer nødvendigvis, men ha i bakhodet at noen av de gifte mennene du kjenner også vil havne i "dating-poolen" din snart.

Anonymkode: e3b0a...322

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg er 47 år, og har vært singel i 9 år. Har datet litt, men møter jo enten bare rare menn, eller menn som bare er ute etter sex. Nå har ikke jeg brukt mye energi på å date da, fordi jeg gidder ikke. Det vil jo og finnes bra menn der ute, bare ikke like mange.

Jeg er 53 år og har vært singel i 4 år. Har samme erfaring som hun over. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thelma & Louise skrev (12 timer siden):

I en alder av 44 år må jeg nå starte på nytt på kjærlighetsfronten. Og jeg vil veldig gjerne finne en bra mann. Men er det sånn at alle bra menn fra min alder og oppover er tatt? Det er nemlig det inntrykket jeg har fått. Hva er deres erfaringer?

Ja, de fleste bra menn er opptatt,

Anonymkode: 722ae...09e

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For 2 år siden, så ble en mann her jeg bor singel, og det var den pappaen som alltid stilte opp på alt for barna, og var en veldig god far. De som kjente mor, visste jo og at hun skrøt av han, hvor flink han var til å bidra. Utseendemessig, så er han både skalla, overvektig og veldig middels. Men damene sto i kø for å få han, for han hadde jo veldig godt rykte på seg. 

Det bekrefter bare hva jeg visste. Og det er derfor mangle godt voksne, single menn, styrer unna kvinner med barn. 

Anonymkode: c8d40...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er nysingle på 42, føler jeg har ørten nyskilte venninner, men de nyskilte mennene dukker liksom ikke opp. Har en masse flotte kamerater som selvfølgelig alle er i forhold, så jeg tror nok dessverre det er litt sånn. Man må ha litt flaks og møte noen som er sånn akkurat over et forhold. Jeg har ikke gitt opp, men sjansen er helt klart mye mindre.

Anonymkode: c81ef...360

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja, de fleste bra menn er opptatt,

Anonymkode: 722ae...09e

De fleste bra kvinner er også opptatt.

Anonymkode: 2aee3...f58

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TLR skrev (1 time siden):

Dating. Ja det går men unngå useriøse dating apper som eks tinder. 

Men hvor finner man dem da? 😅 Jeg ga opp apper for et år siden, og har ikke møtt én singel mann etter det. Er sosial, mye ute, har hobby hvor majoriteten er menn, osv. 

Anonymkode: b6613...7aa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg var 25 så pekte alle pilene oppover. Utdanning. Karriere. Sosialt liv. Trening. Når jeg møtte en jente som var et par år yngre så var det spennende og fint og mye ved samboerskap måtte læres. Hun var fin, sexen var god og det lå i luften at det å stifte familie var en mulighet.

Nå er jeg i siste halvdel av 40-årene og noen av forutsetningene har endret seg. Hvis jeg blir singel så vil det å evt starte en relasjon med en 40-åring ha helt andre premisser. Ingen intensjon om å stifte familie sammen. Barn fra før den ene og den andre plassen. Voksne mennesker som har sett og gjort «alt» før, og som har pådratt seg rynker og andre skavanker. Jeg tror at det ville være noe helt annerledes.

Anonymkode: 971e0...372

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...