AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Hei. Noen som satt sitt forhold på «pause»? Hva betyr dette? Meg og min samboer har vært i sammen i flere år, men damen min tenker kanskje vi burde hatt en pause. Jeg er kanskje enig med hun. Vi er veldig gode venner, og vi tenker kun godt om hverandre. Ikke noe dårlig kommukiasjon. Hvor lenge er det normalt å ha en «pause» fra hverandre? Noen som har erfaringer fra dette? Vil dette si vi skal bare gjøre det vi liker selv? Evt feste, pule andre? Selv om jeg kunne aldri ha gjort noe slik fra min side. Usikker. Anonymkode: d8a2e...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:54 #2 Del Skrevet lørdag kl 21:54 Bedre å bare åpne forholdet om det er det som egentlig er målet. Pause er egentlig bare en annen måte å slå opp på bare at en later som at det er noe annet. Anonymkode: f2afe...cdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 21:55 #3 Del Skrevet lørdag kl 21:55 Nei. For meg er pause=slutt. Så nei, jeg har aldri satt et forhold på pause, fordi det i bunn og grunn betyr at man gjør det slutt. Og jeg gjør det kun slutt hvis jeg ikke elsker personen og forholdet ikke er bra lenger. Jeg ser ingen vits i å pause et forhold hvor man er glade/elsker hverandre. Hvis man kun er gode venner, hvorfor være sammen da? Jeg ville bare gjort det slutt og gått videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:01 #4 Del Skrevet lørdag kl 22:01 Det er en test på om det kjennes bedre å være alene. Ofte det første trinnet mot et brudd. Om begge ønsker å fortsette forholdet, bør dere heller jobbe med det. Åpent forhold fungerer ikke. Kjenner iallfall ingen som har gått lykkelig i grava i et åpnet forhold. Anonymkode: 57c15...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:59 #5 Del Skrevet i går, 00:59 Da må dere sette dere ned å ha en samtale hvor dere virkelig definerer hva denne "pausen" innebærer og hvor dere setter grenser. Mange folk ser på en "pause" som en midlertidig stopp på forpliktelse til partneren sin, hvor man kan knulle andre osv. Råder imot dette om du faktisk ønsker at forholdet skal vare, med mindre åpne forhold osv. er noe du er komfortabel med. Eksen min og meg hadde en ganske annen form for pause, som kun innebar at vi ikke møttes på en stund og hadde mindre kontakt over melding. Dette er noe helt annet, og kan styrke et forhold med tanke på følelsen av savn som fort kan oppstå. Anonymkode: 0479d...6a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:19 #6 Del Skrevet i går, 03:19 En pause er som å bli midlertidig singel. Og hvis du ligger med andre i mellomtiden, så blir du HELT singel. Anonymkode: 5f078...9ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:05 #7 Del Skrevet i går, 06:05 Det kommer ann på hva målet med pausen er. Er det for å pule rundt, er det bare å avslutte forholdet med en gang. Men er det for å kjenne på hvordan det er å være fra hverandre, og faktisk få tid til å kjenne på om partneren er en du faktisk ønsker å være med, så tenker jeg det kan være nyttig. Noen ganger, i hverdagens mas og kjas, blir alt så overveldende at man ikke nødvendigvis helt klarer å kjenne på om man faktisk fungerer best sammen eller fra hverandre. Og da kan en pause være en god ting. (Og da selvsagt at begge er enige om formålet med pausen og at det ikke er lov å date, ha sex eller annet i pausen) For min del kunne ekteskapet vært reddet om vi hadde tatt en pause i stedet for å bare gjøre det slutt.. Oppdaget fort at jeg hadde gjort den verste blemmen i mitt liv, men da var det for sent. Anonymkode: 9c3f8...20a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:54 #8 Del Skrevet i går, 07:54 Det vil si å gjøre det slutt. Det mest «sexy» du kan gjøre er å komme deg videre, ikke sitte å vente på at hun skal komme tilbake. Hun kommer sannsynligvis heller ikke tilbake. Gå ut, treff andre, vis at du er attraktiv, fyll opp timeplanen og heng med kompiser. Det bør du gjøre nå. Anonymkode: 44bdb...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:01 #9 Del Skrevet i går, 08:01 Det beste og mest rettferdige er å gjøre det helt slutt istedenfor å stjele tid fra hverandre. Anonymkode: 70c7e...0f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå