AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:30 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:30 Jeg så sinna at jeg nesten sprekken!!😡 Skulle møte flotte mann på tinder, han lovet date, var ute ette kjæreste og kun seriøs kun seriøs han sa. Jeg møtte på en date, veldig hygge, og han sa det var veldig bra, og ville be meg hjem for besøket. Jeg over til han, og han en ting bare sex sex sex. Jeg var usiker, men han fin, så sa jeg, men bare sex. Neste gang vi møte han bare vil ha i seng for tøm og rømmen, jeg sa jeg vil bare kjæreste, men han bare bedrar! Nå melde hele tid om komme, og jeg er så lei av menn. Jeg ikke anbefaler noen den dårlig behandeling som jeg fikk og vil adevare dere unge om dette! Anonymkode: 55bfa...cfa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:20 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:20 Vil alltid finnes "tøm og røm" menn. Hadde sex på første date med han som ble kjæresten min. Nå er vi på husjakt sammen. Anonymkode: 3690e...bc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:26 #3 Del Skrevet lørdag kl 22:26 Det er desverre mange av den type drittsekk. De får seg ikke sex om de ikke lyver. Ikke bli med menn hjem før du kjenner dem og vet mer om hbrldan de er, for å prøve å unngå dette. Men mange sånne på tinder. Anonymkode: dbd09...c5b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:37 #4 Del Skrevet lørdag kl 22:37 Da får du prøve å velge litt bedre menn fremover og kanskje ikke ligge med de med en gang. Anonymkode: 35c0a...a54 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet lørdag kl 22:45 #5 Del Skrevet lørdag kl 22:45 Men hvorfor dro du hjem til han på første møte og hvorfor lå du med han?! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:53 #6 Del Skrevet lørdag kl 22:53 BobbySocks skrev (6 minutter siden): Men hvorfor dro du hjem til han på første møte og hvorfor lå du med han?! Han hygelig var og lurt meg, og jeg tro han meg villa ha ikke sex sex hele tid. Jeg trodde han ville lik meg bedre om jeg gav, men fortsatt bare ring sex sex kom over jeg til deg eller du meg. Anonymkode: 55bfa...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:28 #7 Del Skrevet lørdag kl 23:28 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Han hygelig var og lurt meg, og jeg tro han meg villa ha ikke sex sex hele tid. Jeg trodde han ville lik meg bedre om jeg gav, men fortsatt bare ring sex sex kom over jeg til deg eller du meg. Anonymkode: 55bfa...cfa Du må ta ansvar for deg selv, det er du som valgte å ligge med han. Og tro at noen skal like deg bedre fordi du ligger med de er dumskap. Anonymkode: 35c0a...a54 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:08 #8 Del Skrevet i går, 01:08 Slutt å ha uforpliktende sex om du syntes dette er et såpass stort problem. Anonymkode: c1b50...40c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:26 #9 Del Skrevet i går, 01:26 100% din feil. Vi alle vet at MANGE menn lyver for å få tilfeldig sex, vil du ha en kjæreste så ikke ha sex med han de første 3+ månedene. Anonymkode: 386f1...c76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:28 #10 Del Skrevet i går, 01:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 100% din feil. Vi alle vet at MANGE menn lyver for å få tilfeldig sex, vil du ha en kjæreste så ikke ha sex med han de første 3+ månedene. Anonymkode: 386f1...c76 Det er ikke hennes feil om hun ikke var klar over hvor ille det er der ute. Noe ligger sammen første dag og er sammen livet ut. Men nå vet hun om løgnerne. Syns det er dumt å skylle på offset, det er han som er kumøkk i menneskelig form. Anonymkode: dbd09...c5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet i går, 01:41 #11 Del Skrevet i går, 01:41 Det virker som om ni av ti tråder om Tinder er negative erfaringer. Tinder er kjent som en tøm og røm platform, allikevel blir det brukt av folk som vil ha kjæreste 🤷♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:00 #12 Del Skrevet i går, 02:00 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han hygelig var og lurt meg, og jeg tro han meg villa ha ikke sex sex hele tid. Jeg trodde han ville lik meg bedre om jeg gav, men fortsatt bare ring sex sex kom over jeg til deg eller du meg. Anonymkode: 55bfa...cfa Velkommen etter. Det er sånn kvinner blir behandlet av "enkelte" menn. MEN!!!! Påstanden å bli lurt via tinder er hysterisk tragikomisk. Liksom HALLO!! Anonymkode: 6bcfd...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:11 #13 Del Skrevet i går, 13:11 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Velkommen etter. Det er sånn kvinner blir behandlet av "enkelte" menn. MEN!!!! Påstanden å bli lurt via tinder er hysterisk tragikomisk. Liksom HALLO!! Anonymkode: 6bcfd...891 Hvorfer er du frek mot meg? Han sa like like og ville ha kjærest, men likevel han bare sex sex, det er å lure meg, og det ikke nomalt og greit!!! Anonymkode: 55bfa...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:13 #14 Del Skrevet i går, 13:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfer er du frek mot meg? Han sa like like og ville ha kjærest, men likevel han bare sex sex, det er å lure meg, og det ikke nomalt og greit!!! Anonymkode: 55bfa...cfa Det er ganske vanlig det…. En sier det som trengs for å få det som en ønsker. Anonymkode: 10f75...9ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:14 #15 Del Skrevet i går, 13:14 Dette er grunnen til at man bør gå litt sakte frem. Kjipt at du fikk denne erfaringen, men ta det med deg videre og lær av det. Anonymkode: d6b30...24e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #16 Del Skrevet i går, 13:41 Jeg skjønner ikke. Hva er problemet? Har han ghostet deg, eller avsluttet noe? Har du gjort noe du ikke har hatt lyst til? Slik jeg forstår det, så kan dere like godt være på vei mot noe seriøst. Slutt heller å ha sex om du ikke vil det. Dette er BARE deg, ikke han Anonymkode: 74808...a46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:44 #17 Del Skrevet i går, 13:44 000VF000 skrev (12 timer siden): Det virker som om ni av ti tråder om Tinder er negative erfaringer. Tinder er kjent som en tøm og røm platform, allikevel blir det brukt av folk som vil ha kjæreste 🤷♂️ Det er fordi 9 av 10 ganger (om ikke mye mer) så får man det ikke akkurat som man ønsker. Og når man ikke får det som man ønsker, så vil man tydeligvis klage og syte som små barn som ikke får viljen sin. Å ta en titt på seg selv, sette grenser og stå støtt i dem, være voksen, det vil man ikke. Man vil mye heller legge all skyld på den personen som ikke gav det man ville ha Anonymkode: 74808...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet i går, 14:24 #18 Del Skrevet i går, 14:24 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg så sinna at jeg nesten sprekken!!😡 Skulle møte flotte mann på tinder, han lovet date, var ute ette kjæreste og kun seriøs kun seriøs han sa. Jeg møtte på en date, veldig hygge, og han sa det var veldig bra, og ville be meg hjem for besøket. Jeg over til han, og han en ting bare sex sex sex. Jeg var usiker, men han fin, så sa jeg, men bare sex. Neste gang vi møte han bare vil ha i seng for tøm og rømmen, jeg sa jeg vil bare kjæreste, men han bare bedrar! Nå melde hele tid om komme, og jeg er så lei av menn. Jeg ikke anbefaler noen den dårlig behandeling som jeg fikk og vil adevare dere unge om dette! Anonymkode: 55bfa...cfa 😂Denne sprekken, kan du beskrive den? Hårløs? Stram? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:57 #19 Del Skrevet i går, 14:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ganske vanlig det…. En sier det som trengs for å få det som en ønsker. Anonymkode: 10f75...9ca Om man er psyko. Det normale er å respektere andres ønsker og velvære. Anonymkode: dbd09...c5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:45 #20 Del Skrevet i går, 17:45 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg så sinna at jeg nesten sprekken!!😡 Skulle møte flotte mann på tinder, han lovet date, var ute ette kjæreste og kun seriøs kun seriøs han sa. Jeg møtte på en date, veldig hygge, og han sa det var veldig bra, og ville be meg hjem for besøket. Jeg over til han, og han en ting bare sex sex sex. Jeg var usiker, men han fin, så sa jeg, men bare sex. Neste gang vi møte han bare vil ha i seng for tøm og rømmen, jeg sa jeg vil bare kjæreste, men han bare bedrar! Nå melde hele tid om komme, og jeg er så lei av menn. Jeg ikke anbefaler noen den dårlig behandeling som jeg fikk og vil adevare dere unge om dette! Anonymkode: 55bfa...cfa Jepp! Ikke ha sex med noen før mange mnd.! Anonymkode: 36425...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå