AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Hei. Jeg har en 7 mnd gammel baby, og ammer. Jeg fikk mensen første gang etter fødsel når minste mann var 5 mnd, altså i november. Da varte mensen i en uke som den alltid gjør også fikk jeg mensen akkurat 4 uker etterpå, altså i desember. Etter at jeg fikk mensen 3 desember og ble ferdig med den 7 desember. Så fikk jeg mensen IGJEN 17 desember som varte til 20 desember. Og nå har jeg fått mensen igjen ( i dag, 4 januar). Er ikke dette veldig rart? Mensen 3 ganger på en mnd.. Kan det være noen muligheter for graviditet her i bildet? Negativ test. Anonymkode: bf223...06e
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Går du på minipiller eller annen prevensjon? Uansett ikke helt uvanlig med litt kødden syklus når den skal komme i gang igjen etter fødsel. Anonymkode: 54dfc...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Jeg har en 7 mnd gammel baby, og ammer. Jeg fikk mensen første gang etter fødsel når minste mann var 5 mnd, altså i november. Da varte mensen i en uke som den alltid gjør også fikk jeg mensen akkurat 4 uker etterpå, altså i desember. Etter at jeg fikk mensen 3 desember og ble ferdig med den 7 desember. Så fikk jeg mensen IGJEN 17 desember som varte til 20 desember. Og nå har jeg fått mensen igjen ( i dag, 4 januar). Er ikke dette veldig rart? Mensen 3 ganger på en mnd.. Kan det være noen muligheter for graviditet her i bildet? Negativ test. Anonymkode: bf223...06e Gå til legen. Ikke spør her inne. Anonymkode: fc395...94c 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Har du tatt covidvaksinen iår kan den jo kødde til mensen, det er jo godt kjent nå. Eller prevensjon? Stress?, Anonymkode: 3a2b9...7dc
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå til legen. Ikke spør her inne. Anonymkode: fc395...94c Selvføgelig skal jeg til legen. Lurer på om Noen andre her inne har opplevd noe lignenende. Anonymkode: bf223...06e
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan også være klamydia… Anonymkode: c56de...000 Heheheh. Hope not! Anonymkode: bf223...06e
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du tatt covidvaksinen iår kan den jo kødde til mensen, det er jo godt kjent nå. Eller prevensjon? Stress?, Anonymkode: 3a2b9...7dc Ingen prevensjon eller vaksine. Litt stress, men uansett veldig spesielt at det kommer blødning/mensen 3 ganger i løpet av en mnd. Anonymkode: bf223...06e
AnonymBruker Skrevet 4. januar #9 Skrevet 4. januar Det er ikke uvanlig å få en mellomblødning et par ganger i løpet av livet, spesielt når systemet skal i gang igjen etter fødsel. Anonymkode: 3eaf8...485 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Skrevet 5. januar Ammer du? Jeg hadde mensen hver 14. dag den første tiden etter at den kom tilbake 6 mnd. etter første fødsel. Jeg ble gravid 11 mnd. etter fødselen, og jeg hadde uvanlig hyppige blødninger hele veien frem til det. Fastlegen sa til meg den gangen at det var normalt, og kunne ha sammenheng med ammingen. Men ta en tur til legen om det fortsetter. Jeg fikk problemer med jernmangel som ikke akkurat ble bedre av hyppige blødninger. Anonymkode: c4a44...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå