Tutti123 Skrevet lørdag kl 21:23 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Skal man prøve å finne noen? Eller skal man bare la livet gå sin gang? vært singel i flere år nå… kjenner på savnet. Men er ikke noe tinder fan. Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet lørdag kl 21:26 #2 Del Skrevet lørdag kl 21:26 Formidle hva du vil ha der du er og de omgivelsene du er i og lever iblant. Markante menn kommer som regel deg i oppløpet. Selvtilliten du utstråler er det som definer signal punkter til motsatte kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti123 Skrevet lørdag kl 21:51 Forfatter #3 Del Skrevet lørdag kl 21:51 Egenskap skrev (24 minutter siden): Formidle hva du vil ha der du er og de omgivelsene du er i og lever iblant. Markante menn kommer som regel deg i oppløpet. Selvtilliten du utstråler er det som definer signal punkter til motsatte kjønn. Føler kanskje jeg har for mye «jeg klarer meg selv» utstråling? Kanskje ikke så veldig attraktivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet lørdag kl 22:01 #4 Del Skrevet lørdag kl 22:01 Tutti123 skrev (10 minutter siden): Føler kanskje jeg har for mye «jeg klarer meg selv» utstråling? Kanskje ikke så veldig attraktivt? familie og søsken er gode bidragsytere til å skape din identitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:17 #5 Del Skrevet lørdag kl 22:17 Tutti123 skrev (23 minutter siden): Føler kanskje jeg har for mye «jeg klarer meg selv» utstråling? Kanskje ikke så veldig attraktivt? Jeg beskrev meg selv som uavhengig og selvstendig i bio på dating app. Utstråler høy selvtillit og selvbilde og har godt selvbilde. Jeg er vant med å klare meg selv og er dønn ærlig, rett frem og sjalusi eller kontrollerende atferd er uaktuelt med meg. Fikk masse oppmerksomhet og manglet ikke på interesse og dater. Tok meg 7 mnd å finne drømmemannen♥️ Anonymkode: 09e8c...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:18 #6 Del Skrevet lørdag kl 22:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg beskrev meg selv som uavhengig og selvstendig i bio på dating app. Utstråler høy selvtillit og selvbilde og har godt selvbilde. Jeg er vant med å klare meg selv og er dønn ærlig, rett frem og sjalusi eller kontrollerende atferd er uaktuelt med meg. Fikk masse oppmerksomhet og manglet ikke på interesse og dater. Tok meg 7 mnd å finne drømmemannen♥️ Anonymkode: 09e8c...b0a Lol. Dobbelt opp med selvbilde. Skulle stå selvtillit og selvbilde😬😅 Anonymkode: 09e8c...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:18 #7 Del Skrevet lørdag kl 22:18 Jeg ramlet mer eller mindre tilfeldig over en fyr for en måneds tid siden, etter flere år alene - og dét var jeg tilfreds med. Har allerede bestemt meg for å forsøke å finne en fyr om dette ikke går (det håper jeg!), for det er utrolig trivelig. Både å bli bekreftet, og å vise omsorg. Det skal jeg ikke glemme igjen. Anonymkode: 35365...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:24 #8 Del Skrevet lørdag kl 22:24 Så nettop en tilfeldig video som sa at mennesker med åpent kroppspråk, som har føttene rettet mot hvor det er mest folk i rommet(? 😅) er dem som blir oppsøkt, ikke dem som holder hender i kryss, sitter på mobilen, eller virker uinteressert i å bli møtt. Vet ikke om det er relevant for deg eller nyttig heller. Anonymkode: f2d11...ba1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå