AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Har en datter på 12 år. Går i 7.kl. opplever stadig at om vi f.eks ser på et program eller en serie sammen, kan hun plutselig spørre om noe som ofte har blitt sagt eller fortalt i starten av det vi ser på. Det oppfattes som utrolig irriterende, siden det skjer veldig ofte og hver gang. Kan også stille spm midt i et eller annet jeg har hatt ønske om å lese/se på-da får hun beskjed om å vente til jeg er klar. Er alle tweens like lite tilstede i det de foretar seg, eller er dette unikt for vår datter. ? Anonymkode: 88f4a...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en datter på 12 år. Går i 7.kl. opplever stadig at om vi f.eks ser på et program eller en serie sammen, kan hun plutselig spørre om noe som ofte har blitt sagt eller fortalt i starten av det vi ser på. Det oppfattes som utrolig irriterende, siden det skjer veldig ofte og hver gang. Kan også stille spm midt i et eller annet jeg har hatt ønske om å lese/se på-da får hun beskjed om å vente til jeg er klar. Er alle tweens like lite tilstede i det de foretar seg, eller er dette unikt for vår datter. ? Anonymkode: 88f4a...928 Normalt. Bare vent i noen år så blir det verre. 16 åringen her er så fjern noen ganger at jeg blir gal 🤣 Anonymkode: 94a18...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå