Gå til innhold

Kunne det vært en idé å fjerne muligheten til å få "likes" som AB?

Vaffelhunden
Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hovedinnlegget i denne tråden er splittet fra ''Nedlatende innlegg som "Anonym bruker" - på tide å endre på anonymfunksjonen?''.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vaffelhunden skrev (29 minutter siden):

Kunne det vært en idé å fjerne muligheten til å få "likes" som AB?

Hei @Vaffelhunden.

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hva hensikten med det skulle være? I desember ble medlemsgruppen ''Anonym'' (eneste medlem i gruppen er @AnonymBruker) ekskludert fra poeng-innsamling, som betyr at brukeren ikke tjener medlemstitler.

Annet enn det har ikke reaksjoner på innlegg eller tråder en praktisk betydning, sett bort fra at man kan ''si seg enig'' eller ''vise støtte'' med å gi reaksjoner på de innleggene som treffer. Vi pleier å se på dette som et godt alternativ til å poste innlegg bestående av ''Dette!'' og ''Enig!''. Fjerner man funksjonen er det en stor sjanse for at tråder blir fylt med slike innlegg.

Rhodiola, adm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (1 time siden):

Hei @Vaffelhunden.

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hva hensikten med det skulle være? I desember ble medlemsgruppen ''Anonym'' (eneste medlem i gruppen er @AnonymBruker) ekskludert fra poeng-innsamling, som betyr at brukeren ikke tjener medlemstitler.

Annet enn det har ikke reaksjoner på innlegg eller tråder en praktisk betydning, sett bort fra at man kan ''si seg enig'' eller ''vise støtte'' med å gi reaksjoner på de innleggene som treffer. Vi pleier å se på dette som et godt alternativ til å poste innlegg bestående av ''Dette!'' og ''Enig!''. Fjerner man funksjonen er det en stor sjanse for at tråder blir fylt med slike innlegg.

Rhodiola, adm.

Hei, ja. Poenget skulle vært å gjøre det mindre attraktivt å bruke AB funksjonen for skrive skarpt formulerte innlegg. Men jeg tenkte ikke på at vi blir kvitt dette/enig-tullet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaffelhunden skrev (19 timer siden):

Hei, ja. Poenget skulle vært å gjøre det mindre attraktivt å bruke AB funksjonen for skrive skarpt formulerte innlegg. Men jeg tenkte ikke på at vi blir kvitt dette/enig-tullet.

Okei, da skjønner jeg! Takk for forslaget, men som du skjønner har det sin hensikt, så per dags dato er det best å la funksjonen bli. Kommer du over innlegg som trenger en vurdering setter vi pris på om det rapporteres, eventuelt meldes ifra om i disse underforumene.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...