AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:34 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:34 Jeg er 25 år gammel. Krøller og vil si i en fin kropp. Hvorfor blir jeg tiltrukket til damer som er eldre meg? Damer som gjerne er 30-40 år gammel gjør meg meget kåt… Tror jeg er rar hehe. Jeg har så lyst på en eldre som jeg kan pleie i livet Anonymkode: a5f92...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:37 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:37 Vi er bare 5 år i forkjell. Forstår at 40 er eldre, men du er samme alder som en søsken av meg. Så jeg er ikke morra di. Anonymkode: 8a6a9...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:39 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:39 Feet&nylon skrev (1 minutt siden): Pleie i livet? Hva f legger du i det? Kanskje litt feil skrevet, men være grei med, respektere, osv. Å gjøre henne våt som faen noen ganger. Anonymkode: a5f92...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:51 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:51 Ennå en fake tråd lager av damer som prøver å få det til å virke som menn faktisk liker eldre damer Anonymkode: 08d7a...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:57 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:57 Du høres ut som er barn i formuleringene dine Anonymkode: f0807...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:59 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:59 Strategisk sett, er det nok best å fokusere på personligheten når du proklamerer dine følelser og dragninger for henne. Anonymkode: 3d904...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:42 #7 Del Skrevet søndag kl 17:42 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er 25 år gammel. Krøller og vil si i en fin kropp. Hvorfor blir jeg tiltrukket til damer som er eldre meg? Damer som gjerne er 30-40 år gammel gjør meg meget kåt… Tror jeg er rar hehe. Jeg har så lyst på en eldre som jeg kan pleie i livet Anonymkode: a5f92...aa3 Jeg er jo 30 selv, ser jo ut som 19 enda men kanskje pga utenlanske gener fra mammas side, er jo ikke noe forskjell på 25 eller 30 føler jeg da 😂 Anonymkode: 38df7...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 21.39): Kanskje litt feil skrevet, men være grei med, respektere, osv. Å gjøre henne våt som faen noen ganger. Anonymkode: a5f92...aa3 ? Jeg er snart 44. Setter ikke spesielt pris på å bli omtalt nærmest som pensjonist 😅 Og menn på egen alder gjør da de tingene, hva MER har du å by på? Du tenner på kvinner i en viss alder, OK. Men hallo - kvinner på 30-40 er ikke å anse som mye eldre enn deg på 25. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Men hallo - kvinner på 30-40 er ikke å anse som mye eldre enn deg på 25. Helt riktig ! Jeg pulte ei på 52, da jeg var 24....... da snakker vi aldersforskjell. Det var helt fantastisk, og jeg ble hekta på eldre damer. Det er en helt annen "drive" over sexen mellom kåt ung mann og het lengtende moden kvinne, man må oppleve det før man skjønner. Anonymkode: 8de4c...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Syns det høres fint ut at du kjenner det sånn, TS. Du blir sikkert en nydelig kjæreste for en moden kvinne en dag🥰 Hilsen ei på 48 som har en yngre samboer. Anonymkode: 09415...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt riktig ! Jeg pulte ei på 52, da jeg var 24....... da snakker vi aldersforskjell. Det var helt fantastisk, og jeg ble hekta på eldre damer. Det er en helt annen "drive" over sexen mellom kåt ung mann og het lengtende moden kvinne, man må oppleve det før man skjønner. Anonymkode: 8de4c...284 Lengtende? Altså - vi over 30 får ligge 😅🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden AprilLudgate skrev (36 minutter siden): Lengtende? Altså - vi over 30 får ligge 😅🤷♀️ Mange ja, men ikke alle. Men nå snakker jeg mer om 45-50+. En kan være utilfredsstillt selv om man er i forhold vet du 😜 Anonymkode: 8de4c...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange ja, men ikke alle. Men nå snakker jeg mer om 45-50+. En kan være utilfredsstillt selv om man er i forhold vet du 😜 Anonymkode: 8de4c...284 Jo, men snakk om PERSONEN og ikke alder. «Lå med ei med mørkblondt hår» er ca like lite representativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden AprilLudgate skrev (2 timer siden): Jo, men snakk om PERSONEN og ikke alder. «Lå med ei med mørkblondt hår» er ca like lite representativt. Ja, men nå var det eldre damer tråden handler om da Anonymkode: 8de4c...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå