Gå til innhold

Trappe ned på snus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har prøvd å slutte med snus flere ganger, men får det ikke til. Har også prøvd å trappe ned snusbruken, uten særlig suksess.

Trist nok så elsker jeg snus. Jeg er med andre ord ikke motivert for å slutte helt. Men jeg bør virkelig trappe ned av økonomiske årsaker. Jeg har derimot en tendens til å greie å trappe ned en liten stund, men så er jeg tilbake til en boks om dagen før jeg vet ordet av det.

Er det noen der ute som faktisk har greid å trappe ned på snusbruken, og holdt seg der? Jeg ønsker å gå fra en hel til en halv boks om dagen feks, er det noen som har fått til det?

Anonymkode: a68f6...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuset i 25 år nå. Prøvde å slutte fikk beskjed fra legen å bare starte på igjen. Ble kjempe syk 😂

Anonymkode: c0986...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hei! Jeg har prøvd å slutte med snus flere ganger, men får det ikke til. Har også prøvd å trappe ned snusbruken, uten særlig suksess.

Trist nok så elsker jeg snus. Jeg er med andre ord ikke motivert for å slutte helt. Men jeg bør virkelig trappe ned av økonomiske årsaker. Jeg har derimot en tendens til å greie å trappe ned en liten stund, men så er jeg tilbake til en boks om dagen før jeg vet ordet av det.

Er det noen der ute som faktisk har greid å trappe ned på snusbruken, og holdt seg der? Jeg ønsker å gå fra en hel til en halv boks om dagen feks, er det noen som har fått til det?

Jeg har gått over til å kjøpe på nett, (helt lovlig selvfølgelig)  bruker ( for meg) litt mer ukjente merker, så dette halverer nesten prisen, men spinklere utvalg når det kommer til snus som faktisk er brukendes da.. 

Om du ikke greier å slutte, så må du kanskje gå over til litt sterkere snus, og redusere forbruket den veien. Kan vere du snuser for svakt, men selvfølgelig, det beste er å slutte,  noen greier det, andre ikke, selv var jeg storrøyker som sluttet, men etter ett halvt år måtte jeg gå over til snus for å ikke begynne å røyke igjen, for min del er snusen bedre for helsa enn røyken

Anonymkode: d18b1...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da tar du en samtale med fastlegen, dere lager sammen ett opplegg og en avtale du kan følge. 
Da vet du hva du har å forholde deg til. 
Slutt å kjøpe snus, så er det ikke tilgjengelig hjemme, i lomma eller i bilen. 

Anonymkode: 89404...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri klart å trappe ned. Kun sluttet helt. 

Anonymkode: d1c8e...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...