AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:02 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:02 Altså kan noen forklare meg hva som er greia her? Har folk det så begredelig med seg selv at de ikke klarer å unne andre å ha det godt i et forhold, eller se at noen andre faktisk kan være i gode forhold? Jeg leste feks i en tråd at noen hadde valgt feil menn i fortiden og nå hadde det bra med en ny mann og da ble det påstått at det ikke kunne stemme fordi ts har jo så dårlig dømmekraft (lol?). Og andre steder leser jeg feks at noen skriver de har funnet drømmemannen, og da skriver folk ting som nei det går ikke an, bare vent - det kommer ikke til å vare osv. Altså hva søren? Er det ikke flaut å være sånn? Og ikke minst vondt? Begynner alvorlig talt å lure på hva folk har for liv som sitter og skriver sånne ting, ufør og deprimert? Psykisk syk? Notorisk utroskap fra egen partner? Vond oppvekst? Anonymkode: ab0da...78a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:07 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:07 Jeg kjenner ikke igjen dette i det hele tatt. Den store majoriteten av alle tråder er skrevet av folk som er fortvilte og ulykkelige. Anonymkode: 1fbb6...c17 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:08 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner ikke igjen dette i det hele tatt. Den store majoriteten av alle tråder er skrevet av folk som er fortvilte og ulykkelige. Anonymkode: 1fbb6...c17 Du har ikke sett dette i det hele tatt? Kan godt linke til flere tråder jeg har lest nylig om så! Anonymkode: ab0da...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:09 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:09 Sjalusi, bitterhet eller en dårlig opplevelse som minner dem på en dag da de hadde det fint før det tok slutt og nå sprer det de tenker er nyttig info videre. Anonymkode: 26bd1...165 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:11 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjalusi, bitterhet eller en dårlig opplevelse som minner dem på en dag da de hadde det fint før det tok slutt og nå sprer det de tenker er nyttig info videre. Anonymkode: 26bd1...165 Men hvordan kan det være nyttig info å skrive ting som at andre har dårlig dømmekraft fordi de har valgt feil menn før, at forhold med drømmemenn ikke kommer til å vare, at det bare er å løpe fra samboer fordi han har noen småfeil, at ditten og datten er røde flagg som så åpenbart ikke er spesielt røde flagg, you name it? Virker jo på mange damer her som at det bare ikke går an å være i et godt forhold med en mann. Anonymkode: ab0da...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet lørdag kl 19:12 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:12 Aldri lest noe slikt, bortsett fra en gang der vedkommende hadde datet kun et par ganger og skrev noe voldsomt om at det var den store kjærligheten. Det var vel forhastet å hevde det. Fint å være på en rosa sky altså, og gode ting skal jo helst begynne bra også, men man må nesten bli skikkelig kjent før man hevder livslang lykke. DER har de fleste av oss vært noen ganger, og så sprakk det i solen. Litt tid bør ha gått før man er så påståelig om at dette er det rette. Jeg blir veldig glad når jeg leser om at folk har det godt. Uansett årsak egentlig. Det er så deilig å glede seg med noen. 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:13 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:13 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har ikke sett dette i det hele tatt? Kan godt linke til flere tråder jeg har lest nylig om så! Anonymkode: ab0da...78a Ja, gjør det så er det lettere å forstå hva du mener. Anonymkode: 1fbb6...c17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:14 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:14 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Aldri lest noe slikt, bortsett fra en gang der vedkommende hadde datet kun et par ganger og skrev noe voldsomt om at det var den store kjærligheten. Det var vel forhastet å hevde det. Fint å være på en rosa sky altså, og gode ting skal jo helst begynne bra også, men man må nesten bli skikkelig kjent før man hevder livslang lykke. DER har de fleste av oss vært noen ganger, og så sprakk det i solen. Litt tid bør ha gått før man er så påståelig om at dette er det rette. Jeg blir veldig glad når jeg leser om at folk har det godt. Uansett årsak egentlig. Det er så deilig å glede seg med noen. 😊 Jeg husker en tråd fra i fjor eller noe sånt, tror tråden het «jeg har drømmemannen». Da skrev folk også at, bare vent det kommer ikke til å vare. De hadde vært sammen i 20+ år! Anonymkode: ab0da...78a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:15 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, gjør det så er det lettere å forstå hva du mener. Anonymkode: 1fbb6...c17 Det skal jeg, men gi meg litt tid til å finne trådene da jeg ikke har disse linkene lagret på telefonen min. Anonymkode: ab0da...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:16 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:16 Ser dette også i "det virkelig liv"... særlig de som har flere mislykka forhold bak seg, og har typ gitt opp. Utrolig slitsomt å blitt møtt av sånt for oss som faktisk er i lykkelige og langvarige forhold. For JA de finnes! Anonymkode: 72f73...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet lørdag kl 19:20 #11 Del Skrevet lørdag kl 19:20 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg husker en tråd fra i fjor eller noe sånt, tror tråden het «jeg har drømmemannen». Da skrev folk også at, bare vent det kommer ikke til å vare. De hadde vært sammen i 20+ år! Anonymkode: ab0da...78a Ok, det har jeg ikke fått med meg, eller det har ikke festet seg, men var jo ganske vesentlig informasjon å sette i hi. Jeg har også drømmemannen etter 20+ år, men han har så definitivt ikke vært drømmemannen konstant opp gjennom de årene. Han er kanskje litt som god lagringsvin. 😅 😂 Om slike bom skjer en gang i året synes jeg ikke det kvalifiserer til at alle er så negative til andres lykke. Jeg har lest mye koselig angående slikt, og at unntak finnes kan da ikke kalles regelen. ALT mulig rart finnes. Min mann er for eksempel blitt kalt feminin innimellom når jeg skriver om hans gode kvaliteter, som for eksempel at han liker å kose. Det klarer jeg fint å le av. 😄 (Jeg har faktisk aldri vært sammen med mann som ikke liker kos.) Endret lørdag kl 19:22 av Trolltunge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:25 #12 Del Skrevet lørdag kl 19:25 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): ...andre steder leser jeg feks at noen skriver de har funnet drømmemannen, og da skriver folk ting som nei det går ikke an, bare vent - det kommer ikke til å vare osv. Altså hva søren? Er det ikke flaut å være sånn? Og ikke minst vondt?... Anonymkode: ab0da...78a De fleste har trodd de har funnet drømmemannen/drømmedama. Men ja, det er kynisk å påpeke at de fleste forhold tar slutt. Selv er jeg 4+år inn i mitt nyeste forhold og det er et kort forhold i mine øyne, som jeg håper at kan vare, om vi forvalter ting rett. Så ja, jeg blir lattermild av folk som erklærer at de skal være sammen for alltid etter å ha data 4 mnd. Selv om det selvsagt kan stemme. Anonymkode: 8c31f...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:41 #13 Del Skrevet lørdag kl 20:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså kan noen forklare meg hva som er greia her? Har folk det så begredelig med seg selv at de ikke klarer å unne andre å ha det godt i et forhold, eller se at noen andre faktisk kan være i gode forhold? Jeg leste feks i en tråd at noen hadde valgt feil menn i fortiden og nå hadde det bra med en ny mann og da ble det påstått at det ikke kunne stemme fordi ts har jo så dårlig dømmekraft (lol?). Og andre steder leser jeg feks at noen skriver de har funnet drømmemannen, og da skriver folk ting som nei det går ikke an, bare vent - det kommer ikke til å vare osv. Altså hva søren? Er det ikke flaut å være sånn? Og ikke minst vondt? Begynner alvorlig talt å lure på hva folk har for liv som sitter og skriver sånne ting, ufør og deprimert? Psykisk syk? Notorisk utroskap fra egen partner? Vond oppvekst? Anonymkode: ab0da...78a Kan du forklare meg hva som er greia her? Hvorfor greier du ikke å formidle det du lurer på uten å rakke ned på uføretrygdede og andre grupper av mennesker som har det vanskelig? Hvorfor må du bruke fordommer om store grupper mennesker for å forklare det at enkeltpersoner på nett, som du ikke vet noe om, kanskje oppfører seg som nettroll? Er det ikke flaut å være sånn? (Om det er tvil, jeg bruker et retorisk virkemiddel, hvor jeg speiler dine spørsmål tilbake til deg for å vise din egen urimelighet. Det du ønsker å formidle kunne du fint ha gjort på helt andre måter uten å stigmatisere personer som er syke eller har det tøft i livet. Stein i glasshus og alt det der...) Anonymkode: 59032...1ea 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:51 #14 Del Skrevet lørdag kl 20:51 Ser lite til det her inne. Med tanke på hvor mange her, som skriver om sine dårlige forhold. Så er det godt å høre om de som er i gode forhold. Eneste jeg husker, er en tråd om ei som hadde vært sammen med kjæresten i noen få måneder, var mer en sikker på at han var drømmemannen. Og at de skulle være sammen resten av livet. Så hun ville starte å få barn med han. Samtidig skrev hun at tidligere har hun vært sammen med rusmisbrukere, og voldelige menn. Da var det jo mange som reagerte, skrev at hun burde vente, og ikke kunne vite om det var drømmemannen så tidlig. Anonymkode: 21579...dd9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:53 #15 Del Skrevet lørdag kl 20:53 Trolltunge skrev (1 time siden): Ok, det har jeg ikke fått med meg, eller det har ikke festet seg, men var jo ganske vesentlig informasjon å sette i hi. Jeg har også drømmemannen etter 20+ år, men han har så definitivt ikke vært drømmemannen konstant opp gjennom de årene. Han er kanskje litt som god lagringsvin. 😅 😂 Om slike bom skjer en gang i året synes jeg ikke det kvalifiserer til at alle er så negative til andres lykke. Jeg har lest mye koselig angående slikt, og at unntak finnes kan da ikke kalles regelen. ALT mulig rart finnes. Min mann er for eksempel blitt kalt feminin innimellom når jeg skriver om hans gode kvaliteter, som for eksempel at han liker å kose. Det klarer jeg fint å le av. 😄 (Jeg har faktisk aldri vært sammen med mann som ikke liker kos.) Å ligge i skje med kona er noe av det diggeste jeg gjør. Hudorgasme. Hilsen femi-mann, 44. Anonymkode: 4c720...edd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:02 #16 Del Skrevet lørdag kl 21:02 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kan du forklare meg hva som er greia her? Hvorfor greier du ikke å formidle det du lurer på uten å rakke ned på uføretrygdede og andre grupper av mennesker som har det vanskelig? Hvorfor må du bruke fordommer om store grupper mennesker for å forklare det at enkeltpersoner på nett, som du ikke vet noe om, kanskje oppfører seg som nettroll? Er det ikke flaut å være sånn? (Om det er tvil, jeg bruker et retorisk virkemiddel, hvor jeg speiler dine spørsmål tilbake til deg for å vise din egen urimelighet. Det du ønsker å formidle kunne du fint ha gjort på helt andre måter uten å stigmatisere personer som er syke eller har det tøft i livet. Stein i glasshus og alt det der...) Anonymkode: 59032...1ea Jeg beklager hvis du ble krenket av at jeg skrev det. Jeg søker kun svar på hvorfor folk velger å skrive som de gjør, og kan ikke finne annen forklaring enn at de ikke har det bra med seg selv. Og nei jeg har ikke rakket ned på noen, jeg søker forklaringer. Interessant at du mener det er å kaste stein i glasshus, for jeg ser ikke helt den koblingen for å være ærlig. Anonymkode: ab0da...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:04 #17 Del Skrevet lørdag kl 21:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, gjør det så er det lettere å forstå hva du mener. Anonymkode: 1fbb6...c17 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1816703-skal-jeg-gidde-å-kalle-dem-ekser-useriøse-drittsekker-hva-er-de-verdt/page/2/#comment-35448422 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1787233-jeg-har-drømmemannen/#comment-34698279 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1789149-jeg-er-av-de-heldige-som-har-funnet-drømmemannen/#comment-34746999 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1816615-flyttet-inn-til-ny-samboer-som-bruker-hundre-år-på-å-fikse-handy-ting/#comments Anonymkode: ab0da...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:20 #18 Del Skrevet lørdag kl 21:20 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg beklager hvis du ble krenket av at jeg skrev det. Jeg søker kun svar på hvorfor folk velger å skrive som de gjør, og kan ikke finne annen forklaring enn at de ikke har det bra med seg selv. Og nei jeg har ikke rakket ned på noen, jeg søker forklaringer. Interessant at du mener det er å kaste stein i glasshus, for jeg ser ikke helt den koblingen for å være ærlig. Anonymkode: ab0da...78a Jeg er ikke krenket, men når du mener folk sikkert er uføretrygdede for å være her inne og skrive stygt, da har du virkelig store fordommer. Anonymkode: 59032...1ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:30 #19 Del Skrevet lørdag kl 21:30 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke krenket, men når du mener folk sikkert er uføretrygdede for å være her inne og skrive stygt, da har du virkelig store fordommer. Anonymkode: 59032...1ea «Sikkert er uføretrygdede»? Det var jo ikke det jeg skrev. Du snakker om fordommer, og påstår i tillegg at jeg kaster stein i glasshus. Bra jobba😅 Anonymkode: ab0da...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet lørdag kl 21:32 #20 Del Skrevet lørdag kl 21:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså kan noen forklare meg hva som er greia her? Har folk det så begredelig med seg selv at de ikke klarer å unne andre å ha det godt i et forhold, eller se at noen andre faktisk kan være i gode forhold? Jeg leste feks i en tråd at noen hadde valgt feil menn i fortiden og nå hadde det bra med en ny mann og da ble det påstått at det ikke kunne stemme fordi ts har jo så dårlig dømmekraft (lol?). Og andre steder leser jeg feks at noen skriver de har funnet drømmemannen, og da skriver folk ting som nei det går ikke an, bare vent - det kommer ikke til å vare osv. Altså hva søren? Er det ikke flaut å være sånn? Og ikke minst vondt? Begynner alvorlig talt å lure på hva folk har for liv som sitter og skriver sånne ting, ufør og deprimert? Psykisk syk? Notorisk utroskap fra egen partner? Vond oppvekst? Anonymkode: ab0da...78a Ikke at jeg har sett akkurat det som du skriver her, men det er generelt sett mye bitterhet på forumet og mange tar seg nær av ting som ikke har noe med dem å gjøre. Samtidig så syns jeg det er mange flotte, omsorgsfulle og gode mennesker her inne som virkelig er støttende og fine! ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå