Gå til innhold

Menn: turn off med damer som har hatt kirurgi i underlivet grunnet fødsel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis du visste dette, hadde det vært en deal breaker eller turn off? Huff hva tenker dere om dette?

Anonymkode: ce312...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i allverden skal dette være turn off? 😅 jeg tenker jo heller at det er positivt om en dame tar tak i kroppslige problemer og får gjort noe med det er kjempepositivt fremfor turnoff? 

Anonymkode: 8f5d3...4ed

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på de som blir sydd etter fødsel? Det er i såfall mange kvinner det er snakk om 

Anonymkode: 3063f...322

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på de som har hatt operasjon i etterkant for å rette opp i fødselsskader. Ville du ha visst dette, eller helst ikke? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker på de som har hatt operasjon i etterkant for å rette opp i fødselsskader. Ville du ha visst dette, eller helst ikke? TS

Det er nok ikke noe en mann vil merke så det er opp til deg om du vil si noe eller ikke.

Anonymkode: c7e3b...046

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de aller fleste menn så er vel vagina ganske magisk uansett. 

Men hvorfor skulle du dele dette? Jeg har blitt operert i magen, kikkhulloperasjon, og pleier ikke å informere om hva som ble gjort med mindre noen spør når de ser arrene.

Anonymkode: 19dd5...844

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uten betydning, og trolig veldig vanlig. Vanligere enn man kanskje forventninger. 

Anonymkode: 70992...c58

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt uproblematisk . Kvinner setter barn til verden med livet som innsats .  selvfølgelig må de ta imot all den hjelp / kirurgi de trenger for å rette opp skader i kjølvannet av det.  Verre med de som åpenbart burde hatt litt mental kirurgi,  men lar være  å gjøre noe med det( les : folk med nedlatende holdninger ) 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er det turn off med kvinner som har født på generell basis. Eller så bryr ikke menn seg noe nevneverdig. 

Anonymkode: 34a6b...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye bedre å få rette opp i eventuelle skader, enn å leve med en fødsel skade. Jeg har fått rettet opp i området som ble skadet etter fødsel, tror seriøst ikke at det går an å se eller føle, hadde jeg ikke fått det fiksa hadde det vært et krater der. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er operert, ble ukyndig lappet sammen etter fødsel og har måtte få korreksjon i ettertid. Jeg er i tillegg operert i buken og skjeden. Lille frøkna er nokså skakk og ser ut som en forhenværende krigssone, ikke en eneste elsker har sagt noe på det. Jeg har ikke engang sett spor av avsky. Hun fungerer i dag helt fint.

Anonymkode: 91ff1...367

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo mye bedre å få rette opp i eventuelle skader, enn å leve med en fødsel skade. Jeg har fått rettet opp i området som ble skadet etter fødsel, tror seriøst ikke at det går an å se eller føle, hadde jeg ikke fått det fiksa hadde det vært et krater der. 

Hvor lenge etter inngrep hadde du sex? Og hvordan føltes det? Rettet du opp fremre eller bakre? ❤️ TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er operert, ble ukyndig lappet sammen etter fødsel og har måtte få korreksjon i ettertid. Jeg er i tillegg operert i buken og skjeden. Lille frøkna er nokså skakk og ser ut som en forhenværende krigssone, ikke en eneste elsker har sagt noe på det. Jeg har ikke engang sett spor av avsky. Hun fungerer i dag helt fint.

Anonymkode: 91ff1...367

Hvor lenge etter inngrep i skjeden hadde du sex? Og hvor lang tid tok det før det kjentes deilig ut? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke absolutt alt man må dele. Hverken på sosiale medier, eller noen du dater med.

OM det skulle bli naturlig å snakke om noe sånt- ( hvorfor i all verden egentlig?) så sier du det om du ønsker.

Mannfolk merker det ikke.

Anonymkode: 4f40f...3b5

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor lenge etter inngrep hadde du sex? Og hvordan føltes det? Rettet du opp fremre eller bakre? ❤️ TS

Jeg har akkurat fått dette gjort, bakre..og krater er kanskje en overdrivelse, men jeg var slapp i muskulaturen i nedre skjedevegg og perineum var meget løst. Litt tidlig å si hvordan resultatet blir, og lenge til jeg kan ha sex enda, men so far so good. Er dette noe du vurderer å operere? Eller har du operert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvis du har plager i underlivet som har betydning for ham/sexlivet deres, så bør du si noe. Hvis ikke har han vel ikke noe med det, med mindre du ønsker å si det selv?

Anonymkode: d2eec...d5f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...