AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Vil kjøpe div julepynt og gavepapir på salg...tips til hvor? gjerne på nettet Anonymkode: 22b0b...138 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil kjøpe div julepynt og gavepapir på salg...tips til hvor? gjerne på nettet Anonymkode: 22b0b...138 Søstrene grene pleier ikke å ha salg. Kid, nille osv har salg på julepynt. Anonymkode: 3b5df...46d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar 70 prosent avslag på feel. Anonymkode: bf838...da8 1
mon_nom Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar (endret) Kremmerhuset kjøre også salg på julepynt. Men om det er mye igjen nå er usikker. Slik som Nille, Kremmerhuset og feel kjører jo som regel tilbud tidlig i desember Endret 4. januar av mon_nom 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Skrevet 4. januar mon_nom skrev (23 minutter siden): Kremmerhuset kjøre også salg på julepynt. Men om det er mye igjen nå er usikker. Slik som Nille, Kremmerhuset og feel kjører jo som regel tilbud tidlig i desember På min lokale Feel var det nå kun et lite bord igjen med julevarer (70%). Hos søstrene grene var det også rensket for julepynt. Anonymkode: b4ee4...878 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar Nille har svært mye igjen (i hvertfall den lokale) og jeg var innom Clas Ohlson i går og de hadde også mye. Gavepapir og sånt var veldig billig, men jeg har nok som det er og endte opp med å ikke kjøpe. Anonymkode: 4690f...ec8
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Skrevet 5. januar Søstrene Grenes har ikke salg. Har kjøpt julepapir på Nille, Lagerhaus og Rusta. Nille hadde mye julestæsj igjen i går. Anonymkode: 73a8d...a9b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå