Gå til innhold

Litt uheldig valg av bh kanskje?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

La merke til det jeg også. Litt komisk at det er samme damen som ved en annen anledning (ball på slottet, husker ikke hvorfor) nesten blottet puppene.

Skrevet
La merke til det jeg også. Litt komisk at det er samme damen som ved en annen anledning (ball på slottet, husker ikke hvorfor) nesten blottet puppene.

Tenkte akkurat det samme!

Litt uheldig valg av kjoler og eller undertøy.

Skjerp deg Jens, og si ifra! (kanskje det er han som bestemmer hva hun skal ha på seg? Tenker jeg ja! :ler: )

Skrevet

La merke til det samme jeg også....

ikke spesielt pent... :riste:

Gjest Gjesta
Skrevet

Den matcher da hvertfall de beige stripene nederst på kjolen, det skal hun ha :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg synes det kan være kult at bh-en synes litt gjennom stoffet jeg, men det hadde sett bedre ut med en svart bh enn en hvit.

Skrevet
Jeg synes det kan være kult at bh-en synes litt gjennom stoffet jeg, men det hadde sett bedre ut med en svart bh enn en hvit.

I en barnedåp ?

På en tur på byen kanskje, men for en statsministerfrue i barnedåp ble det vel en smule uheldig.

Skrevet

Ville nok valgt en rød BH der ja. Ikke veldig fint det der.

Gjest Gjest
Skrevet

Rød bh ville syntes mer enn en hudfarget.

Men når man har store pupper, så er det ofte et problem å gjøre de usynlige. Tøy strammer mer, undertøyet er større, og det er dessuten ikke så lett å se hvordan ting ser ut på avstand.

Har selv trodd at klær dekker alt, og så viser det seg at det synes igjennom på bilder, pga avstand og dagslys.

Gjest Gjest
Skrevet

ja jeg tenkte på at hun nesten blotta puppene på slottsballet også ja!

kanskje hun burde skaffe seg en stylist? eller bytte den hun har nå iallefall.... skal man på slottet i offentlige ærender bør man kunne kle seg passelig!

Skrevet
Rød bh ville syntes mer enn en hudfarget.

Men når man har store pupper, så er det ofte et problem å gjøre de usynlige. Tøy strammer mer, undertøyet er større, og det er dessuten ikke så lett å se hvordan ting ser ut på avstand.

Har selv trodd at klær dekker alt, og så viser det seg at det synes igjennom på bilder, pga avstand og dagslys.

ok, men da burde hun kansje ha valgt et anet antrekk som statsminister frue i kongelig barnedåp...

Gjest Gjesta
Skrevet

En statsministerfrue burde hatt bunad i kongelig barnedåp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...