Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=3176&plass=8
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 La merke til det jeg også. Litt komisk at det er samme damen som ved en annen anledning (ball på slottet, husker ikke hvorfor) nesten blottet puppene.
Frøken Labb Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 La merke til det jeg også. Litt komisk at det er samme damen som ved en annen anledning (ball på slottet, husker ikke hvorfor) nesten blottet puppene. ← Tenkte akkurat det samme! Litt uheldig valg av kjoler og eller undertøy. Skjerp deg Jens, og si ifra! (kanskje det er han som bestemmer hva hun skal ha på seg? Tenker jeg ja! )
monikabrx Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 La merke til det samme jeg også.... ikke spesielt pent...
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Den matcher da hvertfall de beige stripene nederst på kjolen, det skal hun ha
Gjest GreenSky Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Jeg synes det kan være kult at bh-en synes litt gjennom stoffet jeg, men det hadde sett bedre ut med en svart bh enn en hvit.
-Lux- Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Jeg synes det kan være kult at bh-en synes litt gjennom stoffet jeg, men det hadde sett bedre ut med en svart bh enn en hvit. ← I en barnedåp ? På en tur på byen kanskje, men for en statsministerfrue i barnedåp ble det vel en smule uheldig.
monja Skrevet 4. mars 2006 #8 Skrevet 4. mars 2006 Ville nok valgt en rød BH der ja. Ikke veldig fint det der.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #9 Skrevet 4. mars 2006 Rød bh ville syntes mer enn en hudfarget. Men når man har store pupper, så er det ofte et problem å gjøre de usynlige. Tøy strammer mer, undertøyet er større, og det er dessuten ikke så lett å se hvordan ting ser ut på avstand. Har selv trodd at klær dekker alt, og så viser det seg at det synes igjennom på bilder, pga avstand og dagslys.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #10 Skrevet 4. mars 2006 ja jeg tenkte på at hun nesten blotta puppene på slottsballet også ja! kanskje hun burde skaffe seg en stylist? eller bytte den hun har nå iallefall.... skal man på slottet i offentlige ærender bør man kunne kle seg passelig!
monikabrx Skrevet 4. mars 2006 #11 Skrevet 4. mars 2006 Rød bh ville syntes mer enn en hudfarget. Men når man har store pupper, så er det ofte et problem å gjøre de usynlige. Tøy strammer mer, undertøyet er større, og det er dessuten ikke så lett å se hvordan ting ser ut på avstand. Har selv trodd at klær dekker alt, og så viser det seg at det synes igjennom på bilder, pga avstand og dagslys. ← ok, men da burde hun kansje ha valgt et anet antrekk som statsminister frue i kongelig barnedåp...
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #12 Skrevet 5. mars 2006 En statsministerfrue burde hatt bunad i kongelig barnedåp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå