Gå til innhold

Grunner til hvorfor mannen ikke blir stiv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er bare nysgjerrig. Fordi jeg var sammen med en mann i 1 år. Og han ble sjeldent stiv, men sa altid at han var sprengkåt. Har aldri opplevd dette hos noen av de andre jeg har vært sammen med. Vet at dette mannen røyket weed hvis det har noe å si. 

Er det noen menn her som har noe innspill her om hvorfor mannen ikke blir stiv. Han brukte også veeeeeldig lang tid på å komme. Dere kan tenke dere at det ikke var så veldig deilig å bli pult av en slapp kuk som aldri blir ferdig 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: b4974...5a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja absolutt weed er ikke akkurat med på å få karen i stående kjapt. Kroppen er i en avslappende fase. Men når den først er oppe på weed så er akten 1000 ganger bedre 

Anonymkode: 56418...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasj er prestasjonshemmende i nær sagt alle sammenhenger, så rusmisbruket kan være en forklaringsvariabel. Ellers kan alder/aldring naturligvis være en viktig faktor her. 

Anonymkode: ccf33...ffe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller aller fleste tilfeller blir ikke mannen ordentlig stiv fordi han ikke blir kåt nok. Man blir ikke kåt nok fordi sexpartneren ikke er seksuelt tiltrekkende og fysisk attraktiv. Det er ingen vits å snakke bort dette. 

I svært spesielle tilfeller eller hos veldig gamle menn så kan testosteron være et problem, men man får fortsatt staken opp om man er ordentlig tent. 

Anonymkode: 0c889...2fb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være fysiologiske eller psykologiske årsaker til det. «Morrabrød» er en slags funksjonstest, og dersom man opplever det er det ikke noe fysisk galt. Manglende ereksjon vil da bunne i psykiske årsaker, og man må jobbe med hodet (det øverste) for å fikse det.

Er det fysiske årsaker så går det sannsynligvis i sviktende sirkulasjon til penis. Problemet kan også ligge i selve svamplegemene, men det er mindre vanlig.

Anonymkode: 32fdd...ec9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter du på at han skal bli stiv, eller gjør du noe stimulerende for at han skal bli stiv. Det er vel flere kvinner som ikke er skikkelig våt uten stimulering enten ved fingre eller oralt.

Det å ta en slapp kuk i munn er ganske stimulerende for en mann.

Anonymkode: b610c...55b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

I de aller aller fleste tilfeller blir ikke mannen ordentlig stiv fordi han ikke blir kåt nok. Man blir ikke kåt nok fordi sexpartneren ikke er seksuelt tiltrekkende og fysisk attraktiv. Det er ingen vits å snakke bort dette. 

I svært spesielle tilfeller eller hos veldig gamle menn så kan testosteron være et problem, men man får fortsatt staken opp om man er ordentlig tent. 

Ts her. Har jo lurt noen ganger på om han ikke tenner på meg ja 🤦🏻‍♀️😂 men har aldri spurt han om det. Ellers, selv pleide han å si at han aldri har hatt så bra sex før og så bra sexuell kjemi med noen før som han hadde med meg. Den pleide ikke å alltid være slapp. Men 8 av 10 ganger var den slapp. Han er 37 år gammel. Han er ikke gammel akuratt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utrolig idiotisk kommentar. Det finnes flust av andre grunner til at man ikke får ereksjon: sykdom, psykisk det har skjedd før og man overtenker), sliten, underskudd av søvn. Osv

Anonymkode: aaf9c...43f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig idiotisk kommentar. Det finnes flust av andre grunner til at man ikke får ereksjon: sykdom, psykisk det har skjedd før og man overtenker), sliten, underskudd av søvn. Osv

Les igjen. 

Helt klart er det flust av grunner. Men i all hovedsak handler det om at man ikke tenner på partner. Skjønner det er irriterende for noen som ikke er spesielt attraktiv å høre, men sånn er det nå bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan være fysiologiske eller psykologiske årsaker til det. «Morrabrød» er en slags funksjonstest, og dersom man opplever det er det ikke noe fysisk galt. Manglende ereksjon vil da bunne i psykiske årsaker, og man må jobbe med hodet (det øverste) for å fikse det.

Er det fysiske årsaker så går det sannsynligvis i sviktende sirkulasjon til penis. Problemet kan også ligge i selve svamplegemene, men det er mindre vanlig.

Jeg sliter med at ereksjonen bare varer 30 sec, før den blir slapp. Kan aldri huske å ha hatt mårrabrød ever. Er 41 år

Anonymkode: 22eec...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg sliter med at ereksjonen bare varer 30 sec, før den blir slapp. Kan aldri huske å ha hatt mårrabrød ever. Er 41 år

Da er det antakeligvis fysiologiske årsaker som ligger til grunn hos deg, og ikke psykologiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det antakeligvis fysiologiske årsaker som ligger til grunn hos deg, og ikke psykologiske. 

Jeg har kronisk prostatitt, vet ikke om det har noe å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les igjen. 

Helt klart er det flust av grunner. Men i all hovedsak handler det om at man ikke tenner på partner. Skjønner det er irriterende for noen som ikke er spesielt attraktiv å høre, men sånn er det nå bare.

Å ja, du troller. Skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg egentlig ikke slike problemer, men…

For min del har potensen midlertidig vært noe dårligere rett etter lengre samlivsbrudd. Det er jo selvsagt noe psykisk.

Ellers kan jeg tenke meg at det sikkert kan skje om det er veldig press på det seksuelle, maser, gir opp, viser frustrasjon etc. Trygghet er nøkkelen.

Du virker veldig egoistisk når du skriver at det ikke er særlig digg å bli pult av en slapp kuk. Det skaper jo slike situasjoner.

Anonymkode: 66556...237

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå har jeg egentlig ikke slike problemer, men…

For min del har potensen midlertidig vært noe dårligere rett etter lengre samlivsbrudd. Det er jo selvsagt noe psykisk.

Ellers kan jeg tenke meg at det sikkert kan skje om det er veldig press på det seksuelle, maser, gir opp, viser frustrasjon etc. Trygghet er nøkkelen.

Du virker veldig egoistisk når du skriver at det ikke er særlig digg å bli pult av en slapp kuk. Det skaper jo slike situasjoner.

Ts her. 
Enda mer egoistisk av denne mannen å lure meg inn i ett forhold med han 2 uker etter at han kom ut av ett 7 år langt forhold hvor han latet som at han har vært singel i ett helt år. Så der fikk jeg svaret mitt 🤣 sikkert på grunn av samlivsbruddet hans, han gikk tross alt gjennom ett brudd mens han var sammen med meg og brukte meg for å drukne sorgene sine 🙄😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei. Jeg er bare nysgjerrig. Fordi jeg var sammen med en mann i 1 år. Og han ble sjeldent stiv, men sa altid at han var sprengkåt. Har aldri opplevd dette hos noen av de andre jeg har vært sammen med. Vet at dette mannen røyket weed hvis det har noe å si. 

Er det noen menn her som har noe innspill her om hvorfor mannen ikke blir stiv. Han brukte også veeeeeldig lang tid på å komme. Dere kan tenke dere at det ikke var så veldig deilig å bli pult av en slapp kuk som aldri blir ferdig 🤦🏻‍♀️

Hasj er ikke så bra for potensen, men en annen sak. Er han nervøs, prestasjonsangst? Har selv erfart menn som har slitt med det i starten. Når det først løsnet var han stiv som bare det.

Anonymkode: 666af...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ts her. 
Enda mer egoistisk av denne mannen å lure meg inn i ett forhold med han 2 uker etter at han kom ut av ett 7 år langt forhold hvor han latet som at han har vært singel i ett helt år. Så der fikk jeg svaret mitt 🤣 sikkert på grunn av samlivsbruddet hans, han gikk tross alt gjennom ett brudd mens han var sammen med meg og brukte meg for å drukne sorgene sine 🙄😂

Oi, hva skjedde da? Klart det er jo en god del av forklaringen. Er dere fortsatt sammen etter den avsløringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ts her. 

Du er jo veldig negativ. Skjønner det ble problemer. Han likte deg kanskje og ville ikke skremme deg unna med at han var nysingel. Selv traff jeg kona etter å ha vært singel i 2 mnd. vært sammen 15 år. Jeg var åpen om det, men følte på det folk sier om at man må være singel 6-12 mnd før man finner en ny etc. bare tull for min del.

Han burde selvsagt vært ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja absolutt weed er ikke akkurat med på å få karen i stående kjapt. Kroppen er i en avslappende fase. Men når den først er oppe på weed så er akten 1000 ganger bedre 

Anonymkode: 56418...f65

🙄🤯🤦‍♀️ aldri opplevd det i hvertfall. Bare slappet og idioti og tullete "morsomme" påfunn 🤮

Anonymkode: 0b966...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...