AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:17 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:17 I dag er første gang på to år jeg ikke har rukket alkoholsalget, og har drukket hver eneste dag i halvannet år - og er altså alkoholiker. Dette betyr at jeg ikke får drukket i dag eller i morgen , og jeg er livredd! Skikkelig livredd. Jeg har til vanlig drukket alt mellom 2-5 halvlitere hver kveld. Samboer blir oppgitt og sier at det kommer til å gå fint, noe som gjør meg enda mer stressa. Til tross for at jeg har fortalt at jeg kan kjenne på veldig lette abstinenser om jeg drøyer øla på kvelden og jeg selv sier at jeg er alkoholiker - mener samboer at det er å være "overdramatisk". Jeg har ingen andre enn han å snakke om dette, og jeg tør ikke oppsøke legevakt på grunn av dette. Jeg har én sobril igjen, som jeg har skjønt kan lette på abstinensene. Men jeg er livredd for å gå inn i kramper 😞 Hva kan jeg gjøre? Hva er deres tips for å komme igjennom disse to dagene? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og føler jeg allerede kan kjenne på hjertebank. Selv om dette er nok psykisk, da jeg sjeldent tar første øl før åtte-ni tida. Anonymkode: 1a2f5...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:22 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:22 Du har alt for lavt daglig inntak til at du kommer til å få noe særlig abstinenser. Anonymkode: eb480...979 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:25 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:25 Om du begynner hallusinere, akutt forvirring eller kramper kontakt legevakten asap. Drikk mye vann. Anonymkode: 52739...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet lørdag kl 17:26 #4 Del Skrevet lørdag kl 17:26 Null problem med det inntaket 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:26 #5 Del Skrevet lørdag kl 17:26 Tror det skal gå bra. Er bare å ringe legevakt å forhøre seg dersom du blir urolig. Men prøv å få hjelp til å slutte med de daglige 2-5 halvliterne hver dag. Fryktelig helseskadelig! Anonymkode: b3db1...c93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet lørdag kl 17:29 #6 Del Skrevet lørdag kl 17:29 Jeg synes du skal ringe og snake med legevakten, i gen grun til å gå rundt å være red for noe det finnes en fasit på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:31 #7 Del Skrevet lørdag kl 17:31 Alt for lavt inntak til noen abstinenser. Er vel heller psykisk. Du får dra ut på byen eller pubben om du ikke klarer deg. Tips skaff deg cdb thc dråper så er du ute av den der alkohol dritten kjapt Anonymkode: f2120...ab1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:33 #8 Del Skrevet lørdag kl 17:33 Ring legevakten. De er veldig hjelpsomme. Og beklager med kjæresten og angsten. Finn en kjæreste som tar følelsene dine på alvor. ❤️ Lykke til. 🙂 Anonymkode: 990a2...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:44 #9 Del Skrevet lørdag kl 17:44 Får ikke noen fysiske abstinenser av det der, i hvert fall ikke kramper. Enig med din samboer, og jeg har hatt kramper pga abstinens. Husk å puste, du er trygg. Anonymkode: 17bf7...9b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:33 #10 Del Skrevet søndag kl 08:33 Det går helt fint med det inntaket der. Anonymkode: dc9bb...943 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:41 #11 Del Skrevet søndag kl 15:41 Takk for svar, alle fine ❤️ Jeg kom meg overraskende fint gjennom natta - litt vondt i hodet, klarte ikke å sove; men det var det. Hadde et par ganger jeg følte jeg fikk litt sånn "strøm" gjennom hodet, samme følelsen som om du skvetter skikkelig. Når det går kaldt gjennom kroppen. Men dette var nok bare angst. Og nå har jeg bestemt meg, nå har jeg klart meg uten alkohol siden fredag - og jeg skal fader meg ikke tilbake!! Det der å slutte brått har vært min store skrekk, men i og med jeg verken har skjelvinger eller er kvalm, så tror jeg dette skal gå fint. Altså, sånn abstinens-messig. Jeg overlevde, og det uten kramper! 😅🙈 Ts Anonymkode: 1a2f5...71b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet søndag kl 16:14 #12 Del Skrevet søndag kl 16:14 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Takk for svar, alle fine ❤️ Jeg kom meg overraskende fint gjennom natta - litt vondt i hodet, klarte ikke å sove; men det var det. Hadde et par ganger jeg følte jeg fikk litt sånn "strøm" gjennom hodet, samme følelsen som om du skvetter skikkelig. Når det går kaldt gjennom kroppen. Men dette var nok bare angst. Og nå har jeg bestemt meg, nå har jeg klart meg uten alkohol siden fredag - og jeg skal fader meg ikke tilbake!! Det der å slutte brått har vært min store skrekk, men i og med jeg verken har skjelvinger eller er kvalm, så tror jeg dette skal gå fint. Altså, sånn abstinens-messig. Jeg overlevde, og det uten kramper! 😅🙈 Ts Anonymkode: 1a2f5...71b Så bra. Jeg drakk 9-10 øl hver dag og måtte på avrusning, men den mengden du drakk er ikke farlig mye. Veldig bra at du nå vil prøve å være edru. Dette klarer du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå