AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:03 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:03 Vi bor på et lite tettsted. Ser det helt dust ut å gå en rolig tur på ski langs fortauet? Har skiløype men da må vi kjøre bil for det er flere kilometer unna. Har lyst til å bare spenne på oss skiene utenfor døra 😅 Anonymkode: e01e8...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:24 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:24 Drit i hva som ser dust ut eller ikke, er mitt råd. Tenk heller hvor gøy det er å ha muligheten til å gå på ski rett utenfor døra, og gjør det. Anonymkode: 6520f...541 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:54 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:54 Er det skiføre er det bare å gå på ski! Anonymkode: 92895...b57 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet lørdag kl 23:59 #4 Del Skrevet lørdag kl 23:59 Null stress. Gå på ski der det er plass. I Bergen går folk på ski i sentrum. Om noen spøkefugler spør hva du smører med så svarer du bare "tålmodighet" God tur!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:07 #5 Del Skrevet i går, 00:07 Klart du kan det! Det er bare gøy og sjarmerende. Anonymkode: 9ed68...2bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #6 Del Skrevet i går, 07:40 Takk for oppmuntrende svar! For den som bor i Trøndelag i disse dager så vet man jo at det har kommet STORE mengder snø. Men jeg ser jo absolutt ingen som går på ski her ute, spørs om alle er i skiløypa. Da blir det en rolig skitur på fortauet idag 😊☃️ Anonymkode: e01e8...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:02 #7 Del Skrevet i går, 21:02 Jeg skal gjøre dette i morgen eller tirsdag antagelig:) Jeg har sett folk som går på ski midt i byen tilogmed. Bor i Trondheim da, og vi drukner i snø Anonymkode: 28ff7...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå