Gå til innhold

Alternative fjernhealere.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser rundt omkring at der er flere, faktisk ganske mange, fjernehealere rundt omkring på Facebook som tilbyr fjernehealing mot et beløp. Disse har også gruppehealinger. 

Innenfor alternativbevegelsen har man lært tilhengerne at de har mange traumer, man skal fra 3D til 5D og vekke opp DNAet. Det kommer solstormer med lyskoder støtt og stadig. 

Dette gjør at healerne har en utømmelig kilde av tilgang til penger fra tilhengerne som tror de må bruke årevis på fjernhealing for å oppnå alt dette og få healing fra disse personene. 

Jeg kan ikke se at dette nytter. Tilhengerne er etter flere år akkurat like traumatiserte og syke som før, og i tillegg har de mindre penger på konto for de har jo etter hvert sendt mye penger til healerne. 

Flere enn meg som får avsmak? Dette føles bare galt på så mange nivåer. Det er mye selvbedrag innenfor alternativbevegelsen. 

Anonymkode: b11cf...e9a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 16.59):

Jeg ser rundt omkring at der er flere, faktisk ganske mange, fjernehealere rundt omkring på Facebook som tilbyr fjernehealing mot et beløp. Disse har også gruppehealinger. 

Innenfor alternativbevegelsen har man lært tilhengerne at de har mange traumer, man skal fra 3D til 5D og vekke opp DNAet. Det kommer solstormer med lyskoder støtt og stadig. 

Dette gjør at healerne har en utømmelig kilde av tilgang til penger fra tilhengerne som tror de må bruke årevis på fjernhealing for å oppnå alt dette og få healing fra disse personene. 

Jeg kan ikke se at dette nytter. Tilhengerne er etter flere år akkurat like traumatiserte og syke som før, og i tillegg har de mindre penger på konto for de har jo etter hvert sendt mye penger til healerne. 

Flere enn meg som får avsmak? Dette føles bare galt på så mange nivåer. Det er mye selvbedrag innenfor alternativbevegelsen. 

Det er mye svindel i alle bransjer og blant mennesker i alle deler av verden. Det betyr ikke at healing ikke fungerer eller at seriøse healere med sterke evner tilbyr tjenestene sine for å hjelpe. Du snakker egentlig om to ulike ting her; healere og den åndelige oppvåkning/oppstigning. Begge er alternative temaer, men man kan få hjelp hos healere med sterke evner selv om man ikke har peiling på dette med oppstigning/ oppgradering av DNA’et. Det er heller ikke alle healere med gode evner og gode hensikter, som kjenner til dette med den åndelige utvikling. Store temaer dette her, som du kanskje burde sette deg inn i før du lager en tråd om😊

Anonymkode: 2a385...162

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Healere healer ikke. De får i gang en aktivering hvor en starter på en healingsreise.

Anonymkode: 98f0c...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da har du isåfall vært i kontakt med feil healere, eller så kan det være at akkurat din sykdom ikke kan helbredes. 

Anonymkode: e5722...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

5D Quantum ditt og datt. Jada, de bruker fancy ord som enkle mennesker ikke klarer å begripe eller forstå at det er bare oppdiktet sammensurium av ord som har ingenting med healing å gjøre. Tar seg godt betalt for «kurs» som disse enkle sjelene mer enn villig godtroende og naivt betaler. Han som driver med det der ler nok hele veien til banken. 

Anonymkode: 09327...d13

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke prøvd fjernhealing, men har hatt svært god effekt av tradisjonell healing med oppmøte :) 

Anonymkode: 34a68...9d9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spiller ingen rolle hva en «healer» gjør eller sier. Magiske steiner, mystiske dimensjoner, håndspåleggelse osv, gjerne ispedd litt cold/hot reading.
Så lenge «pasienten» er godtroende nok, kan man oppnå en placeboeffekt som er reell nok, men det er ikke noe mer fantastisk enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hørt om å vekke opp DNAet, men jeg bestilte fjernhealing til hunden min da hun var syk, og ikke bare ble hun bedre, hun sovnet også og sov veldig dypt hver gang det ble sendt healing, akkurat under healingen, så at noe foregikk er helt sikkert.

Anonymkode: de4ba...d8e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...