Gå til innhold

Plutselig veldig slapp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger blir jeg plutselig veldig slapp, må sette meg ned og orker ingen ting. Husker jeg hadde det slik i tenårene også, men ikke vært så veldig plaget med det på lenge nå, bare innimellom. Hva kan dette komme av? 

En annen ting jeg sliter med er å være så veldig lett påvirkelig av temperatur, det går fort fra passe temperatur til alt for varmt om jeg f.eks beveger meg litt eller drikker noe varmt. Er jeg kald tar det lang tid før jeg blir varm, og da blir jeg gjerne for varm en stund før jeg blir passe temperatur. 

Anonymkode: 9ce99...4ae

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være alt fra vitaminmangler til overgangsalder til andre ting. 

Anonymkode: c3acc...881

• Liker 2
Skrevet

Lavt blodsukker?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan være alt fra vitaminmangler til overgangsalder til andre ting. 

Anonymkode: c3acc...881

Mangler vitamin D og jern, men tar tilskudd og føler meg mye bedre nå enn før jeg begynte med de. Hadde dette i ungdommen også, så tviler på det er overgangsalder.

snillOnkel skrev (1 time siden):

Lavt blodsukker?

Kanskje? hvordan føles det? Kan det ha noe med å gjøre at jeg spiste en del godis og fikk høyt blodsukker og så dalte det igjen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Mangler vitamin D og jern, men tar tilskudd og føler meg mye bedre nå enn før jeg begynte med de. Hadde dette i ungdommen også, så tviler på det er overgangsalder.

Kanskje? hvordan føles det? Kan det ha noe med å gjøre at jeg spiste en del godis og fikk høyt blodsukker og så dalte det igjen?

Høres ut som lavt blodsukker. Får det samme selv en stund etter masse godis, eller hvis jeg drikker mye kaffe på tom mage. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen ganger blir jeg plutselig veldig slapp, må sette meg ned og orker ingen ting. Husker jeg hadde det slik i tenårene også, men ikke vært så veldig plaget med det på lenge nå, bare innimellom. Hva kan dette komme av? 

En annen ting jeg sliter med er å være så veldig lett påvirkelig av temperatur, det går fort fra passe temperatur til alt for varmt om jeg f.eks beveger meg litt eller drikker noe varmt. Er jeg kald tar det lang tid før jeg blir varm, og da blir jeg gjerne for varm en stund før jeg blir passe temperatur. 

En sak du konsulterer lege for. Du trenger undersøkelse og blodprøver. Ingen kan fjerndiagnostisere deg via nettet.

Anonymkode: 295f1...40d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jepp. Jeg tenkte også lavt blodsukker. Det hjelper å ikke spise masse godis på tom mage. Hvis du skal ha noe søtt så spis bare litt og f.eks. ganske kjapt etter at du har spist "ordentlig" mat.

Anonymkode: 3dcab...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...