Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

noen som har prøvd? virker den? smitter den av på klærne?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Vel, jeg har falt for reklamen, en Natusan.krem bare "datt" ned i handlekurven i dag, så vi får se....

Skrevet

Det lurer jeg og på.. Hadde kanskje vært en god erstatning for solarium og selvbruningskrem?

Gjest Gjesta
Skrevet

Funker greit den, men synes den går litt ujevnt av igjen.

Gjest gjest1
Skrevet

Brukte den for kroppen endel i sommer. Fikk faktisk litt farge av den, så tror jeg skal begynne å bruke den igjen nå snart.

På meg smittet den hvertfall ikke over på klærene, men husk å vaske hendene etter bruk slik som ved vanlig selvbruner - jeg gjorde ikke det første gangen og ble skikkelig gul/brun mellom fingrene.

Har kjøpt den nye til ansiktet nå og har brukt den hver dag i nesten 2 uker nå uten å se noe særlig resultat.

Gjest Gjest
Skrevet

Det ligger en lang tråd om denne på velværeforumet.

Skrevet

Jeg synes ikke at den lukter noe godt, så jeg har aldri klart å bruke den over flere dager - og har derfor ikke sett noe bra resultat :forvirret:

Gjest Malina
Skrevet

Jeg synes den lukter grusomt, men ikke noe verre enn andre selvbruningskremer. Men fagren blir jo forsåvidt helt grei. Skal ikke dette egentlig være en bodylotion som gir litt farge?? Jeg er nødt til å bruke en annen bodylotion først ellers blir det skjoldete(og jeg skrubber)!? Da er det jo ikke sååå enkelt lenger.... :forvirret:

Det tar litt tid før den trekker inn,men jeg har ikke opplevd at den smitter av på klærene, tror jeg....

Men iforhold til prisen,så er den bra!! :)

Skrevet

har prøvd den et par ganger, og merker at jeg blir brunere:-) men blir litt "skitten" brun.. pass på å smør godt utover! hvis ikke får du skjolder.. og peel kroppen helst først:-)

lykke til!

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg synes ikke at den lukter noe godt, så jeg har aldri klart å bruke den over flere dager - og har derfor ikke sett noe bra resultat  :forvirret:

samme her

Skrevet

Smittet av på mitt hvite undertøy i alle fall.... ikke gikk det av i vask heller. :(

Skrevet

Jeg kjøpte den flaske i sommer, men syntes den luktet så grusomt at jeg ikke orket å ta den på flere ganger.

Gjest cecilia
Skrevet

Kjøpte den i fjor sommer, og synes den var ganske grei. Er jo ikke meninga å bli alt for brun av den heller. Synes igrunn den er verdt pengene :)

Gjest gjest1
Skrevet

Elsker den! :D Har brukt den siden lørdag og har de bruneste armene i klassen (uten at det ser falskt ut) denne vil jeg bruke hver dag :---)

Gjest Gjest
Skrevet

den kremen syntes jeg er fin..

men anbefaler den for dark skin, ikke den for fair skin.

man får fin brunfarge.

men når jeg dusjer bruker jeg sånn hansker så skrubber jeg, så da kommer den ikke av ekkelt, men ser fortsatt naturlig ut:)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor mye forskjell er det mellom dark og fair-typene egentlig? Har lyst å prøve den darke, men vil ikke gjennomgå en ekstrem forvandling heller.. (bruker den på hele kroppen og den er ikke langt fra snøbleik nå på vinteren! redd for skjolder og skiller..)

Gjest Gjest
Skrevet

kjøpte den i dag faktisk, så får vi se. har smurt på armene nå, og bikkja var enormt interessert i lukten, stor hund som prøver å klatre opp i fanget mitt mens jeg smører *lol*, syntes ikke selv at den luktet ille, litt såpe, og nå etter ca 20 min har lukten forandret seg til å lukte litt... øh... (sitter og lukter her) ... skai? lærimitasjon? merkelig lukt av en krem, men ikke sånn at den slår mot meg. hadde en bodylotion som jeg fikk i gave, etter å ha smurt armer og ben måtte jeg i dusjen igjen for jeg fikk hodepine av lukten. den var definitivt værre enn denne kremen. og regner med at lukten forsvinner etterhvert.

Gjest gjest1
Skrevet

Æsj! Har fått hvite sinnabulker på beina av den, trodde det var skjolder først men de stikker ut som utslett. Jeg er nok allergisk.. men det får være det samme for jeg skal bli brun og fin :D

Skrevet

Jeg prøvde den dark skin i dag, men jeg ble flekkete på armene. Ingenting blir bra på meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...