Gå til innhold

Kjæreste kontakt med kollega

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjæreste har hatt kontakt med en kvinnelig kollega på Snapchat i flere måneder og har skjult dette for meg. Vi har fra før tillitsproblemer og jeg har spurt han flere ganger om han har hatt kontakt med noen kvinnelige kollegaer utenom jobb, noe han har benektet. I går fant jeg altså ut at de har kontakt på Snapchat, ved at smartklokken hans lå foran meg slik at jeg så varsel fra henne. Han innrømmet det da jeg spurte han, men påsto at han ikke ser problemet siden de ikke snakker sammen ofte og at det kun er vennskapelig. De har ikke streak og det var ikke mulig å bla oppover i samtalen for å se når sist de har snappet, annet enn i går. Han slettet henne fra Snapchat for å vise meg at han ikke har noe behov for kontakt med henne. Samtalen de hadde på snap i går var heller ikke noe alarmerende, så jeg prøvde å slå meg til ro med at jeg overreagerer.

Men i dag ser jeg at denne kollegaen har fjernet liker-klikk på bildene hans på Instagram, som hun har likt tidligere. Fins det noen som helst logisk forklaring for at hun skal gjøre dette, annet enn at hun har sett at han har slettet henne fra snap og blitt lei seg fordi hun mener det har vært noe mer mellom dem? De følger fortsatt hverandre på instagram, så det er ikke slik at liker-klikkene har forsvunnet pga blokkering heller feks. De jobber ganske tett sammen og kjæresten nevnte også at det ble kleint å slette henne fra snap fordi han vet ikke hva han skal si til henne som forklaring, mens jeg mener at dersom de oppriktig bare hadde en vennskapelig relasjon og sjelden hadde kontakt på snap, så vil det være rart av henne å spørre om dette og at det også ville tatt litt tid før hun i det hele tatt ser at hun har blitt slettet.. 

Anonymkode: 6c1ea...385

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat

Nei, når de har en pågående samtale på snap, er det ikke rart at hun oppdager det.. dessuten vil vel navnet hans som stod øverst forsvinne?

Tenker at man enten må ha tillit eller finne noen man har det til, evt jobbe med seg selv om det er der skoen trykker.

Det at hun tok bort reaksjoner, kan tyde på t han har snakket om deg og at hun ikke ønsker noe drama når hun brått blir slettet..

Det at du vet at hun har gjort det, derimot er ganske absurd. Du må legge bort disse detektivgreiene og så burde du/dere kanskje ta en prat med en upartisk tredjepart?

Anonymkode: a96ae...f9f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hendr han følte han måtte si til henne at du var sjalu og han ikke kunne snappe henne og at hun da fjernet likes for å skåne han/deg (tilfelle dette også ville bli et tema)?

Anonymkode: 4776f...d8a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere tillitsproblemer? Har han gjort noe som gjør deg så ekstremt sjalu?

Anonymkode: 703d5...da1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste som var svært usikker, og stadig spurte om lignende ting. Om jeg snakket med andre, møtte noen andre osv. osv. Jeg fikk en mannlig venn gjennom aksjer, han var langt mer erfaren enn meg og gav meg litt tips og triks. Når kjæreste spurte, turte jeg ikke en gang å være åpen om det helt uskyldige bekjentskapet fordi jeg vet at partner hadde tolket det til det ekstreme. Kan det være noe som dette i deres tilfelle også? Det at du syntes det var helt normalt/ok at han bare skulle fjerne henne fra snap, mens hun må ha blitt sittende utenforstående igjen, syntes jeg er spesielt. 
Ellers forstår jeg jo selvsagt at du blir litt nervøs når du ser at han har kontakt med andre på SoMe, når han selv sier han ikke har det.

Endret av Frooken
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet med at han har kontakt med kvinnelige kolleger?

Anonymkode: c88ab...1e9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (8 minutter siden):

Rødt flagg at han lyver om det.

Skjønner deg godt

Det røde flagget her er jo at TS i det hele tatt spør om det. 

Anonymkode: a0f81...532

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva er problemet med at han har kontakt med kvinnelige kolleger?

Anonymkode: c88ab...1e9

👆🏻

Anonymkode: b80a4...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det røde flagget her er jo at TS i det hele tatt spør om det. 

Anonymkode: a0f81...532

Nøkkelen til svaret her ligger i setningen min om at vi har tillitsproblemer fra før. Jeg kunne valgt å utbrodere dette ytterligere, men hovedspørsmålet mitt her var jo forsåvidt for å analysere hennes reaksjon om å fjerne liker-klikkene, og ikke tillitsproblemene våre. Jeg forstår at min reaksjon virker voldsom med en så liten bit av historien, men det var heller ikke min reaksjon jeg ba om tilbakemelding på.

Ts

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så din man kan ikke ha kvinner som venn. Han slettet i respekt for dine følelser. Denne vennen slettet for at hun tror du kommer til å lage trøbbel.  Hvem er på glatt isen her ? 

Anonymkode: 8ffbf...e4b

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette skaper uro og usikkerhet hos deg. Det at du tar han i løgn er det verste i denne situasjonen hvor det allerede er tillitsproblemer. 

Dere må begge to jobbe aktivt for å få tilliten tilbake. Dersom det er han som har brutt tilliten tidligere så burde han vise ekstra forståelse for hvorfor dette er sårt for deg. 

Samtidig så trenger ikke dette med å snappe med kollega å bety noe. Kan hende han ikke sa noe tidligere nettopp fordi han var redd for at du skulle bli usikker igjen selv om han ikke gjorde noe galt. 

Det kan med andre ord være mange mulige utfall her. 

Vet ikke om det er noe trøst, men den eneste jeg har streak med på snap er faktisk en mannlig kollega. Han sender meg TikTok videoer og snapper med gm og gk på hver dag. Jeg skjønner ikke helt greia men svarer liksom likevel, bare for å holde den gående. Det er i grunnen helt meningsløse greier og ingen ting flørtete eller ugreit som blir sendt mellom oss. 

Jeg har kjæreste som ikke bryr seg og synes hele det streak greiene er tåpelig, så vår dør ut hver gang vi er sammen over flere dager😅

Anonymkode: 0bfb1...d04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min kjæreste har hatt kontakt med en kvinnelig kollega på Snapchat i flere måneder og har skjult dette for meg. Vi har fra før tillitsproblemer og jeg har spurt han flere ganger om han har hatt kontakt med noen kvinnelige kollegaer utenom jobb, noe han har benektet. I går fant jeg altså ut at de har kontakt på Snapchat, ved at smartklokken hans lå foran meg slik at jeg så varsel fra henne. Han innrømmet det da jeg spurte han, men påsto at han ikke ser problemet siden de ikke snakker sammen ofte og at det kun er vennskapelig. De har ikke streak og det var ikke mulig å bla oppover i samtalen for å se når sist de har snappet, annet enn i går. Han slettet henne fra Snapchat for å vise meg at han ikke har noe behov for kontakt med henne. Samtalen de hadde på snap i går var heller ikke noe alarmerende, så jeg prøvde å slå meg til ro med at jeg overreagerer.

Men i dag ser jeg at denne kollegaen har fjernet liker-klikk på bildene hans på Instagram, som hun har likt tidligere. Fins det noen som helst logisk forklaring for at hun skal gjøre dette, annet enn at hun har sett at han har slettet henne fra snap og blitt lei seg fordi hun mener det har vært noe mer mellom dem? De følger fortsatt hverandre på instagram, så det er ikke slik at liker-klikkene har forsvunnet pga blokkering heller feks. De jobber ganske tett sammen og kjæresten nevnte også at det ble kleint å slette henne fra snap fordi han vet ikke hva han skal si til henne som forklaring, mens jeg mener at dersom de oppriktig bare hadde en vennskapelig relasjon og sjelden hadde kontakt på snap, så vil det være rart av henne å spørre om dette og at det også ville tatt litt tid før hun i det hele tatt ser at hun har blitt slettet.. 

Kanskje hun har oopfattet at du er litt mer sjalu enn det som er normalt? Veldug spesielt av deg å kreve at han slettet kvinnelige kolleger på snap.

Anonymkode: 6a741...97b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å oppføre deg som at du eier han. 

Eneste jeg er enig i her at det var feil av han å lyve om det,men jeg tror at han har løyet om det pga han vet hvordan du er og blir. 

Anonymkode: 91bb9...2ed

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slutt å oppføre deg som at du eier han. 

Eneste jeg er enig i her at det var feil av han å lyve om det,men jeg tror at han har løyet om det pga han vet hvordan du er og blir. 

Pluss man må jo få lov å ha venner og være sosial. Les ditt eget innlegg om igjen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at hun prøver å trekke seg litt tilbake fordi kjæresten hans er sykelig sjalu og kontrollerende.

Anonymkode: f7dc4...b14

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet&nylon skrev (21 minutter siden):

Hun skriver noe om at de allerede har tillitsproblemer. Så før du dømmer henne må du egentlig vite mere. 

Ingen som dømmer her. Han lar klokken ligge å sleng. Kanskje telefon også. Det er lite alarmerende. Konklusjonen en kontrollerende kvinne som fort blir sjalu 

Anonymkode: 8ffbf...e4b

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha kjæreste om du ikke kan stole på ham. Det gjelder både om han ikke er til å stole på, eller om du ikke klarer å stole på folk, da er det like greit å styre unna.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...