Phoenix Heart Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Jeg foretrekker psykologiske thrillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Roman og essay Anonymkode: c7825...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyP Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Sci-fi og Fantasy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar Krim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar Tror jeg liker fantasi best. Med romanse i. Men er lei Mary Sue. Liker Krim også, men føler det fort blir gory. Anonymkode: 06019...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Del Skrevet 5. januar Samme sjanger som deg☺️ Gjerne med et hint av grøss. Men kan også like en skikkelig feel-good sosial realistisk drama også. Anonymkode: f146a...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. januar #7 Del Skrevet 5. januar Dokumentar, fakta og biografi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #8 Del Skrevet 5. januar PollyP skrev (49 minutter siden): Sci-fi og Fantasy Følte meg for gammel da Harry Potter bøkene (og filmene kom ut), men er på bok 4 nå som jeg leser sammen med 8-åringen ELSKER det🥰 Anonymkode: f146a...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Del Skrevet 5. januar Krim, grøss og bøker fra virkeligheten. Anonymkode: 9e390...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 5. januar #10 Del Skrevet 5. januar Krim og spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyP Skrevet 5. januar #11 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Følte meg for gammel da Harry Potter bøkene (og filmene kom ut), men er på bok 4 nå som jeg leser sammen med 8-åringen ELSKER det🥰 Anonymkode: f146a...c60 ELSKAR Harry Potter!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #12 Del Skrevet 5. januar Romaner. Skulle ønske jeg likte krim, sci-fi og fantasi for å utvide horisonten men jeg får det ikke til.. Anonymkode: 5b80c...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #13 Del Skrevet 9. januar Romaner og chic lit. Anonymkode: 6b639...ec4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #14 Del Skrevet 15. januar Politikrim og norske samtidsromaner. Anonymkode: 147ed...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #15 Del Skrevet 15. januar krim, men den beste boken må være kunsten å høre hjerteslag og de andre i samme serie som er så lang fra krim som man kanskje kommer Anonymkode: b62c4...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #16 Del Skrevet 15. januar De siste årene har jeg lest omtrent utelukkende science fiction og biografier om kjente mennesker jeg finner interessante. Anonymkode: 3c2c2...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #17 Del Skrevet 15. januar Forskning pakket inn i spennende historier fra det virkelige liv. Anonymkode: 54817...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 15. januar #18 Del Skrevet 15. januar Fantasy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå