Phoenix Heart Skrevet lørdag kl 15:15 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:15 Jeg foretrekker psykologiske thrillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:23 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:23 Roman og essay Anonymkode: c7825...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyP Skrevet lørdag kl 23:14 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:14 Sci-fi og Fantasy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet lørdag kl 23:19 #4 Del Skrevet lørdag kl 23:19 Krim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:20 #5 Del Skrevet lørdag kl 23:20 Tror jeg liker fantasi best. Med romanse i. Men er lei Mary Sue. Liker Krim også, men føler det fort blir gory. Anonymkode: 06019...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:03 #6 Del Skrevet i går, 00:03 Samme sjanger som deg☺️ Gjerne med et hint av grøss. Men kan også like en skikkelig feel-good sosial realistisk drama også. Anonymkode: f146a...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet i går, 00:04 #7 Del Skrevet i går, 00:04 Dokumentar, fakta og biografi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:09 #8 Del Skrevet i går, 00:09 PollyP skrev (49 minutter siden): Sci-fi og Fantasy Følte meg for gammel da Harry Potter bøkene (og filmene kom ut), men er på bok 4 nå som jeg leser sammen med 8-åringen ELSKER det🥰 Anonymkode: f146a...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:27 #9 Del Skrevet i går, 01:27 Krim, grøss og bøker fra virkeligheten. Anonymkode: 9e390...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet i går, 07:04 #10 Del Skrevet i går, 07:04 Krim og spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyP Skrevet i går, 07:29 #11 Del Skrevet i går, 07:29 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Følte meg for gammel da Harry Potter bøkene (og filmene kom ut), men er på bok 4 nå som jeg leser sammen med 8-åringen ELSKER det🥰 Anonymkode: f146a...c60 ELSKAR Harry Potter!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #12 Del Skrevet i går, 07:36 Romaner. Skulle ønske jeg likte krim, sci-fi og fantasi for å utvide horisonten men jeg får det ikke til.. Anonymkode: 5b80c...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå