AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:05 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:05 Jeg har sendt mail fra både iPhone og pc. Hos meg så ligger mailen i sendt-boksen. Ikke i utboksen. Så det ser ut som om det er sendt. hva kan jeg gjøre? Anonymkode: d6410...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet lørdag kl 15:10 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:10 Hvordan vet du at den ikke er sendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet lørdag kl 15:14 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:14 Når det ligger i sendt-boksen, er det sendt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:20 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:20 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har sendt mail fra både iPhone og pc. Hos meg så ligger mailen i sendt-boksen. Ikke i utboksen. Så det ser ut som om det er sendt. hva kan jeg gjøre? Anonymkode: d6410...318 Send en mail til deg selv, og se hva som skjer Anonymkode: 2ebf8...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå