AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:36 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:36 Venninna mi har bursdag og alle gratulasjonene hun får fra folk kommer opp his meg. Hvorfor det? Det har ikke skjedd før så skjønner ikke hva det kommer av? Anonymkode: bae79...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:04 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:04 Varsel eller i feeden? Jeg har siste måneden fått feeden full av gamle bursdagsgratulasjoner til mine venner. Noe så uinteressant skal du lete lenger etter, men det er vel Facebooks måte å gi deg oppdateringer på i en tid folk nesten kun bruker Facebook til bursdagsgratulasjoner... Anonymkode: 6ed19...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:19 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:19 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Varsel eller i feeden? Jeg har siste måneden fått feeden full av gamle bursdagsgratulasjoner til mine venner. Noe så uinteressant skal du lete lenger etter, men det er vel Facebooks måte å gi deg oppdateringer på i en tid folk nesten kun bruker Facebook til bursdagsgratulasjoner... Anonymkode: 6ed19...95c Det kommer opp på feeden, og selv om jeg velger at jeg ikke vil se det så kommer det allikevel opp igjen neste bursdagshilsen 🙄 Siden du også får opp bursdag hilsener så er jeg vel ikke eneste🤪 Anonymkode: bae79...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Jeg har til og med plutselig nå fått opp gratulasjoner på en venn jeg skjulte for fem år siden og skjult han fra mitt innhold. Noe så jævlig irriterende. Anonymkode: cbea0...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå