AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Borret og fikk ny fylling. Tannlege sa der var ganske nær nerve og at hun forsøkte unngå rotfylling. Hun var ganske nær nerve, sa hun, men Borret vekk all karies og la fymli G. Det iser, dunker, og smaker litt betent. Kan det være smerter etter behandling? Som vil gå over? Noen som har hatt vondt etter slik behandling og blitt bra!? Eller trenger jeg ny time og kanskje rotfylle tro? Anonymkode: fe8ad...798
Stor pike Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Helt vanlig å ha vondt i noen dager, 2-3 typisk. Nye fyllinger sprenger og gjør vondt. Har du fortsatt vondt etter en uke, ville jeg nok ringt tannlegen og forhørt meg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Borret og fikk ny fylling. Tannlege sa der var ganske nær nerve og at hun forsøkte unngå rotfylling. Hun var ganske nær nerve, sa hun, men Borret vekk all karies og la fymli G. Det iser, dunker, og smaker litt betent. Kan det være smerter etter behandling? Som vil gå over? Noen som har hatt vondt etter slik behandling og blitt bra!? Eller trenger jeg ny time og kanskje rotfylle tro? Anonymkode: fe8ad...798 Ingen kan forutsi hva tannen finner på videre. Du må bare leve i spenning og se. Tanna er i alle fall godt irritert over måten tannlegen har behandlet den på. Anonymkode: ebe19...9d7 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Nervene kan holde det gående lenge hvis den blir irritert men jeg ville snakket med tannlegen på mandag hvis det fortsetter. Anonymkode: e583f...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå