Gå til innhold

Tatovering og psykisk reaksjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig tatt en tatovering som betyr voldsomt mye for meg personlig. Den ble nok helt sikkert objektivt sett veldig fin, men jeg er en engstelig overtenker og jeg driver nå og tenker på om den ble riktig plassert, skjev, ser man hva hele tatoveringen er, osv. Jeg gikk til et veldig profesjonelt og bra studio, følte meg kjempegodt ivatetatt der da jeg var supernervøs. 
Er dette normale reaksjoner og vil de gå over? 

Anonymkode: 4230f...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok normal å føle litt buyers remorse i begynnelsen, men det går over. 

Anonymkode: d3736...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har nylig tatt en tatovering som betyr voldsomt mye for meg personlig. Den ble nok helt sikkert objektivt sett veldig fin, men jeg er en engstelig overtenker og jeg driver nå og tenker på om den ble riktig plassert, skjev, ser man hva hele tatoveringen er, osv. Jeg gikk til et veldig profesjonelt og bra studio, følte meg kjempegodt ivatetatt der da jeg var supernervøs. 

Jeg er medlem av flere tatovering forum på reddit, minst en gang annenhver dag kommer noen ramlende inn og angrer på ny tattis, mener den er feil plassert, off, ble ikke bra osv. Men det feiler tatoveringene ingenting liksom, så er nok veldig vanlig. 

Anonymkode: 10ecf...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er medlem av flere tatovering forum på reddit, minst en gang annenhver dag kommer noen ramlende inn og angrer på ny tattis, mener den er feil plassert, off, ble ikke bra osv. Men det feiler tatoveringene ingenting liksom, så er nok veldig vanlig. 

Anonymkode: 10ecf...c18

Jeg har hatt det sånn med alle jeg har tatt. Får litt hetta i noen uker etterpå, men så roer det seg og nå er jeg happy med alle 😃

edit: skulle ikke sitere, gikk litt fort 😅

Endret av Purple Diamond
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Jeg fikk angst fra helvete idet jeg gikk ut av tatoveringsstudioet. Begynte å tenke på hvordan jeg skulle få fjernet den, osv.

Var min første tatovering. Syns den var for stor, for tjukk, at den så skeiv ut når jeg bøyde armen, fikk noia av lukta fra blekket og alt var bare helt kaos i hodet mitt. Hjelper jo ikke at den ser mer skarp og voldsom ut før såret har grodd heller.

Men det går over! Man slutter å tenke på det.

Anonymkode: 14693...a09

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste tatoveringer jeg tok, ble litt si så der. Begge var veldig godt gjort, ikke noe feil der, men den ene skulle vært større, den andre betydelig mindre. Men det er som det er, ikke noe jeg får gjort med det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar! Det hjelper veldig mye 🥰 jeg liker tatoveringen bedre og bedre. Jeg har tatt en tatovering til minne om noen som sto meg veldig nær, som er avgått med døden. Jeg har noen andre tatoveringer i tankene, og føler at de ikke på langt nær er like viktige som denne, så nervene har vært litt høyt oppe. Kanskje ikke så smart å ta den som aller første tatovering da, men samtidig veldig viktig å gjøre nettopp det, fordi før kunne jeg ikke forestille meg at jeg skulle ta tatovering, men nå ble den ekstremt viktig for meg.❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger aldri merke til HVA noen har tatovert for å være ærlig. Bare ser at det er noe. Men nå er jeg veldig lite opptatt av tatoveringer da. Men tenkte det er greit å vite at andre ikke bryr seg ift hva/skjevhet osv (snilt ment). 

Anonymkode: 90b55...9e3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tatoveringen er der nå, så deal with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tatoveringer er harry

Anonymkode: 7d4ce...afc

Er det harry at andre mennesker gjør noe som betyr noe for dem for å hedre noen de har kjær som de har mistet? Tror du folk tar tatoveringer for å imponere deg? Folk har tatt tatoveringer i mange tusen år så voks opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tatoveringer er harry

Anonymkode: 7d4ce...afc

Slapp bare helt av, tatovering er 100% frivillig og ingen har tenkt til å tvinge deg.

Anonymkode: 0e9ba...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...