Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mippiie123 skrev (4 timer siden):

Ser hun deler at hun har fått påvist celleforandringer nå. Håper alt går bra med henne! Fint å sette fokus på å teste seg, hun har nok en del unge følgere og det er flott at hun viser viktigheten med å teste seg!

Absolutt. Håper hun har det bra, og at det går fint! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bibbi_ skrev (15 timer siden):

Da bør hun ta med det når hun forteller hvor lite de bruker på mat. Det blir ikke riktig at de klarer seg for under 1200 kr i måneden! Så nei, den kassalappen blir ikke realistisk når ikke alt er med. 

Det har hun vel ikke sagt? Eller? 

Om man følger henne viser hun jo at hun handler inn ting fra datodisken/på tilbud. Nå skal de prøve å bli flinkere på å planlegge middager for uken og ukeshandle igjen. Dette var innkjøp uke 1 (som det står i snappen), og hun har sagt at de skal spise seg ut av frysen. Hun har ikke sagt at det er den summen de bruker, men det var summen for uke en. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Gravid igjen! Var tvillinger, men mistet ene. 3 under 3 da? Spennende!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ble nysgjerrig på henne da jeg hørte henne på podcasten Fødepodden, men fikk fort litt avsmak...hun er som de fleste influensere virker det som. Alt skal deles og gjerne overdrives.

Jeg synes hun framstiller det med graviditeten hun har nå litt rart. På Tiktok og instagram skriver hun "trodde vi mistet begge", som om hun visste at det var tvillinger da hun aborterte. Men så vidt jeg forstår, etter å ha hørt podcasten og lest litt bakover på Tiktok, så visste hun aldri at det var tvillinger. Skjønner ikke hvorfor alt må sensasjonaliseres med influensere. Det er jo trist nok å oppleve/tro at man opplever en spontanabort. Holder ikke det, eller må man smøre på litt ekstra for klikk og likes? Kanskje flisespikkeri fra min side, men det føles litt uærlig. Håper alt går bra videre i graviditeten i alle fall. 

Ser også at hun krydrer litt med overskrifter som ENDTE PÅ SYKEHUSET på Tiktok der hun har såååå vondt i ryggen (men ikke verre enn at hun kan gå fram og tilbake og filme det) og at forsikringen hennes "ville få henne inn på en privat klinikk", men at det hele endte med atte ja, hun hadde vondt i ryggen da og ikke noe farlig... Igjen skal ting sensasjonaliseres noe voldsomt. Kan hende jeg dømmer henne for hardt og raskt, men lukter litt oppmerksomhetsykhet av det hele. Håper uansett graviditeten går bra. Unner ingen å oppleve abort eller andre komplikasjoner i graviditet. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg likte Juliett til å begynne med, men har avfulgt henne (også) nå. Ikke menge ukene siden hun mente hun aldri brukte helse/sykehus/++ for klikk, men ser man siste ukene nå så har det vel stort sett handlet om det. 

Flott jente, hadde mye bra å komme med mtp økonomi i starten, men synes hun har gått seg fast i samme spor som alle de andre hun også. Er vel det som må til for å få penger ut av snapchat. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
hjärterdam skrev (45 minutter siden):

Jeg likte Juliett til å begynne med, men har avfulgt henne (også) nå. Ikke menge ukene siden hun mente hun aldri brukte helse/sykehus/++ for klikk, men ser man siste ukene nå så har det vel stort sett handlet om det. 

Flott jente, hadde mye bra å komme med mtp økonomi i starten, men synes hun har gått seg fast i samme spor som alle de andre hun også. Er vel det som må til for å få penger ut av snapchat. 

Ja det er det samme som skjer med de fleste når de starter å tjene penger på snap. Synes også økonomi-delen var bra i starten. Følger ikke nå. 

• Liker 2
Skrevet
hjärterdam skrev (11 timer siden):

Helt enig. Hun er blitt som de andre influenserne. Avfølg fra meg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

åh gooosh som hun melker det å være gravid på snapp! har avfulgt, men popper opp som forslag nå og da. alltid gravid eller har mistet liksom. Testdronnninga, ikke rart følgerne føler hun er gravid i 4 år pr unge når vi får vite samtidig med ho på første test. Tar jo test før hver frokost ish hu der

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...