Gå til innhold

Nattmodus ikke kompatibel med folk som klipper og limer.

000VF000

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget nattmodus for en tid tilbake, og det var som å komme til himmelen. Men en gang i blant blir jeg blendet av folk som har klippet og limt svaret sitt

natt.jpg.1fe75e9c5f107815cdc798d66f26bff1.jpg

Er det mulig å ta en titt på dette? Eventuelt bare slå av funksjonen om at formatering fra det man limer inn blir med fra utklippstavlen. KG og Diskusjon er de eneste forumene jeg kjenner til som har denne "funksjonen", så det er strengt tatt ikke nødvendig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

000VF000 skrev (1 time siden):

Jeg oppdaget nattmodus for en tid tilbake, og det var som å komme til himmelen. Men en gang i blant blir jeg blendet av folk som har klippet og limt svaret sitt

natt.jpg.1fe75e9c5f107815cdc798d66f26bff1.jpg

Er det mulig å ta en titt på dette? Eventuelt bare slå av funksjonen om at formatering fra det man limer inn blir med fra utklippstavlen. KG og Diskusjon er de eneste forumene jeg kjenner til som har denne "funksjonen", så det er strengt tatt ikke nødvendig. 

Hei @000VF000.

Det finnes en knapp i tekstverktøyet som fjerner tekstformatering. Og, når man limer inn tekst får man også valget om å lime inn uten formatering. Med andre ord er det ikke nødvendig å endre innstillingene, når alle medlemmer har valget om å justere formatering selv.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (7 minutter siden):

Hei @000VF000.

Det finnes en knapp i tekstverktøyet som fjerner tekstformatering. Og, når man limer inn tekst får man også valget om å lime inn uten formatering. Med andre ord er det ikke nødvendig å endre innstillingene, når alle medlemmer har valget om å justere formatering selv.

Rhodiola, adm.

Hei, 

Misforstår vi hverandre? Det er andre som ikke fjerner formateringen, og det er problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (Akkurat nå):

Hei, 

Misforstår vi hverandre? Det er andre som ikke fjerner formateringen, og det er problemet. 

Jeg har forstått hva du spør om, og svaret er det samme. De som limer inn tekst har selv anledning til å ta ansvar for at formateringen ikke kræsjer med nattmodus.

Å endre innstillinger for innliming for alle medlemmer har ikke tilbakevirkende effekt heller, man måtte med andre ord likevel ha manuelt korrigert formatering i alle gjeldende innlegg.

Det er ikke nødvendig å endre innstillingene for hele forumet, det finnes både en knapp og en melding som dukker opp ved innliming av formatert tekst.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (18 minutter siden):

Jeg har forstått hva du spør om, og svaret er det samme. De som limer inn tekst har selv anledning til å ta ansvar for at formateringen ikke kræsjer med nattmodus.

Rhodiola, adm.

Ja, akkurat. Og det jeg spør om er om det ikke er på tide å fjerne funksjonen sånn at det kun er tekst og ikke formatering som kommer med. Hva andre kan og ikke kan gjøre spiller ingen rolle når det ødelegger nattmodusen for de av oss som bruker det. Dette er en programvarebug. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (11 minutter siden):

Ja, akkurat. Og det jeg spør om er om det ikke er på tide å fjerne funksjonen sånn at det kun er tekst og ikke formatering som kommer med. Hva andre kan og ikke kan gjøre spiller ingen rolle når det ødelegger nattmodusen for de av oss som bruker det. Dette er en programvarebug. 

Spørsmålet er som sagt forstått, og svaret er det samme. Det er ikke nødvendig å korrigere et bevisst valg fra vår side om å beholde formatering når du kan velge å lime inn uten formatering, samtidig som du får en påminnelse om at du har limt inn med formatering. Og bare for å legge til, ‘’du’’ referer ikke eksklusivt til deg personlig - men innstillingene gjelder selvfølgelig for deg også. Tråden låses, da dette regnes som besvart.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...