AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:42 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:42 Har feber, hoster osv. Sa fra til vår felles venninne (som arrangerer) at det kanskje er dumt å komme. termin om under en mnd. Hun mente jeg bare kunne komme en liten tur hvis det gikk med Paracet/ibux. Vet ikke helt om jeg hadde likt dette selv som gravid? Hva hadde du tenkt om noen dukket opp i babyshower og ikke var frisk? Anonymkode: af337...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet lørdag kl 11:48 #2 Del Skrevet lørdag kl 11:48 Du er syk og smittsomt. Du holder deg hjemme. Ingen gravide vil bli syke unødig. Heller ikke andre som skal delta i babyshoweren. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:49 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:49 Luckiness skrev (Akkurat nå): Du er syk og smittsomt. Du holder deg hjemme. Ingen gravide vil bli syke unødig. Heller ikke andre som skal delta i babyshoweren. Ja, har egentlig sagt det er best. Men hun gir meg litt dårlig samvittighet og sier at jeg bør komme en liten tur for vår venninne sin del…. Anonymkode: af337...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet lørdag kl 11:56 #4 Del Skrevet lørdag kl 11:56 For alt du vet kan du ha pådratt deg mykoplasmainfeksjon som kan gi langvarig og hard hoste og det bør ikke den gravide pådra seg. Så gjør som du hadde tenkt og hold deg hjemme. God bedring. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:58 #5 Del Skrevet lørdag kl 11:58 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, har egentlig sagt det er best. Men hun gir meg litt dårlig samvittighet og sier at jeg bør komme en liten tur for vår venninne sin del…. Anonymkode: af337...fa0 Det er for deres venninnes del at du IKKE skal dra. Anonymkode: 07573...9e6 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:02 #6 Del Skrevet lørdag kl 12:02 Jeg sitter her høygravid med forkjølelse selv, det er helt jævlig. Paracet gjør deg jo ikke mindre smitsom 🙈 det er jo i så fall hennes egen skyld om hun blir smittet, men jeg hadde nok skånet en gravid for smitte om jeg kunne Anonymkode: 61f2f...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:03 #7 Del Skrevet lørdag kl 12:03 Hold deg hjemme! Og god bedring❤️ Anonymkode: acfe0...7e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet lørdag kl 12:04 #8 Del Skrevet lørdag kl 12:04 Si du er blitt værre over natta og det er sjanseløst at du kommer. 40 i feber og sengeliggende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:06 #9 Del Skrevet lørdag kl 12:06 Hold deg hjemme, etter overraskelsen er ute sier du til veninna di at du gjerne skulle vært der men dessverre ble syk. Anonymkode: 7dbee...85e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet lørdag kl 12:06 #10 Del Skrevet lørdag kl 12:06 Delta over Skype. Da smitter du ingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet lørdag kl 12:07 #11 Del Skrevet lørdag kl 12:07 Herregud så klart drar du ikke i babyshower. Det er jo en no brainer. Tipper på hun venninnen som arrangerer aldri har gått gravid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:09 #12 Del Skrevet lørdag kl 12:09 Selvfølgelig blir du hjemme. Virker jo komplett hjernedød hun venninnen som arrangerer. Anonymkode: 33249...08c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:13 #13 Del Skrevet lørdag kl 12:13 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, har egentlig sagt det er best. Men hun gir meg litt dårlig samvittighet og sier at jeg bør komme en liten tur for vår venninne sin del…. Anonymkode: af337...fa0 Her må du ta ansvar selv, og gjøre det riktige. Din venninne tenker bare på seg selv, og tenker tydeligvis ikke på konsekvenser for den gravide.. Anonymkode: 06d62...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:14 #14 Del Skrevet lørdag kl 12:14 Blåbærrips skrev (3 minutter siden): Herregud så klart drar du ikke i babyshower. Det er jo en no brainer. Tipper på hun venninnen som arrangerer aldri har gått gravid Man trenger virkelig ikke ha gått gravid for å bli så hjernedød som denne såkalte venninnen (av Ts og den gravide) tydeligvis er... Ts, hun som arrangerer dette og sier at du bare kan ta en paracet og komme... hun er ingen venninne, hverken av deg eller den gravide! Derimot er hun ekstremt egoistisk, siden hun tydeligvis har mer fokus på det hun selv arrangerer enn på helsen til andre. Jeg hadde sagt tydelig fra om dette, og også om den risikoen hun med slike uttalelser setter den gravide i og at det er uakseptabel! Anonymkode: ac356...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:15 #15 Del Skrevet lørdag kl 12:15 Legger til, jeg hadde gått derfra, om noen kom dit syk. Det hadde jeg gjort selv uten at jeg var gravid. Og jeg hadde oppfordret den gravide til å forlate stedet også, for egen og babys helse. Anonymkode: ac356...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry88 Skrevet lørdag kl 12:17 #16 Del Skrevet lørdag kl 12:17 Bli hjemme, hverken den gravide eller de andre gjestene setter pris på å bli utsatt for smitte. Når de andre har overrasket venninen, så sender du melding til henne og beklager at du ikke kunne komme pga. sykdom og avtaler en dag der du evt. kommer på besøk med gaven din og tar en kaffe eller noe med henne ❤️. Det hadde jeg satt pris på iallefall 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:17 #17 Del Skrevet lørdag kl 12:17 Du holder deg hjemme!! Og så kan du ringe venninnen din og ai det direkte til henne fremfor arrangøren som virker totalt idiot! og riktig god bedring!❤️ Anonymkode: 88d7d...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:18 #18 Del Skrevet lørdag kl 12:18 Vanskelig når man ikke kan spørre den gravide. Er generelt for å leve livet som vanlig når det kun er en forkjølelse, og har ikke noe i mot syke gjester. Man tar jo hensyn i form av handvask, avstand og hosting i armhule, så er nesten ikke smitterisiko. Anonymkode: bb109...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:22 #19 Del Skrevet lørdag kl 12:22 Synes du skal stole på deg selv, og den avgjørelsen du egentlig har tatt med å være hjemme. Jeg er en av veldig mange, som har fått mykoplasma - og over en måned etter at jeg fikk det påvist, er jeg fortsatt redusert. Ikke risiker at din gravide venninne ender opp med det (du har muligens ikke testet hva det er du har fått, men det er jo ikke nødvendig å ta den sjansen). Du er en god venninne som velger å holde deg hjemme, den gravide vil sette pris på det ☺️ Anonymkode: f717a...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:25 #20 Del Skrevet lørdag kl 12:25 Bli hjemme. Babyshower er uansett ikke noe viktig. Hold deg hjemme og bli frisk Anonymkode: 2e5c9...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå