AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:02 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:02 Jeg vant 100 000 kr på flax. Kun mannen er informert. Anonymkode: c777d...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:07 #2 Del Skrevet lørdag kl 11:07 En million. Betalte 800 000 ned på gjeld, kjøpte en bruktbil og spanderte ferie på meg selv . Ellers går hverdagen videre. Anonymkode: c6d85...457 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:07 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:07 13 000. Kun jeg som vet. Overførte litt ekstra til ungene, uten at de lurte på hvor jeg fikk pengene fra. Anonymkode: e39a8...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:38 #4 Del Skrevet lørdag kl 11:38 Wtf....hadde bare jeg vunnet også.... Anonymkode: b4cda...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:41 #5 Del Skrevet lørdag kl 11:41 25 kr. Det har jeg ikke fortalt noen, tror ikke noen hadde hatt noen særlig interesse av det. Anonymkode: fc114...b50 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:44 #6 Del Skrevet lørdag kl 11:44 3000. Første gang jeg sier det til noen nå 😝 Anonymkode: d1b9a...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjolahopphei Skrevet lørdag kl 11:44 #7 Del Skrevet lørdag kl 11:44 3500 på vikinglotto, 1000 på pantelotteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:44 #8 Del Skrevet lørdag kl 11:44 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): 13 000. Kun jeg som vet. Overførte litt ekstra til ungene, uten at de lurte på hvor jeg fikk pengene fra. Anonymkode: e39a8...df1 Hvordan type flaxlodd er dette, der man vinner 13000? Anonymkode: 952e8...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:48 #9 Del Skrevet lørdag kl 11:48 Vant 100 kr på pantelotteriet 🤑 holdt det hemmelig, kjøpte en to pakk med napoleonskake 🙊💁🏻♀️ Anonymkode: f2714...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet lørdag kl 11:50 #10 Del Skrevet lørdag kl 11:50 Kan ikke dele sånt med nick, men har ikke vunnet noe stort Begynte bare å lure. Hvor store summer er mulig å skjule? 1 mill er vel ikke noe problem, for de fleste voksne? Med unntak av partner. Men er det mulig å holde skjult summer fra 3 mill og oppover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:25 #11 Del Skrevet lørdag kl 12:25 Hengebuksvinet skrev (34 minutter siden): Kan ikke dele sånt med nick, men har ikke vunnet noe stort Begynte bare å lure. Hvor store summer er mulig å skjule? 1 mill er vel ikke noe problem, for de fleste voksne? Med unntak av partner. Men er det mulig å holde skjult summer fra 3 mill og oppover? Ja, det er vel fullt mulig. Vi kunne betalt ned huslånet og studiegjeld for 3mill, ingen andre som har noe med å finne ut hvor mye vi har resterende lån. Skulle klart å skjule 5 mill også uproblematisk. Anonymkode: d8df4...bd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet lørdag kl 15:03 #12 Del Skrevet lørdag kl 15:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er vel fullt mulig. Vi kunne betalt ned huslånet og studiegjeld for 3mill, ingen andre som har noe med å finne ut hvor mye vi har resterende lån. Skulle klart å skjule 5 mill også uproblematisk. Anonymkode: d8df4...bd6 Du har nok rett. Hvem sammenligner vel år til år på ligningen min? Har bare alltid tenkt at der er vanskelig å skjule store summer, men er vel ev pengebruken som røper deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:01 #13 Del Skrevet i går, 08:01 13 mill i 2017. Anonymkode: 52ec7...125 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet i går, 08:14 #14 Del Skrevet i går, 08:14 Har dessverre vunnet lite, men det hadde vært lett å skjule mange millioner. Ikke hvis du dropper å jobbe, kjøper masse dyre ting og reiser på ferie to ganger i måneden, selvsagt. Men jeg ville betalt ned gjeld og investert resten og det ville jo ingen ha fått med seg. Forresten hadde jeg hjuplet de unge i familien med å komme seg inn på boligmarkedet hvis jeg hadde mulighet, men da måtte jeg vunnet ganske mye mer enn tre mill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 09:51 #15 Del Skrevet i går, 09:51 Jeg har vunnet hele 30 kr! 😌🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå