AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Jeg vant 100 000 kr på flax. Kun mannen er informert. Anonymkode: c777d...179
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar En million. Betalte 800 000 ned på gjeld, kjøpte en bruktbil og spanderte ferie på meg selv . Ellers går hverdagen videre. Anonymkode: c6d85...457 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar 13 000. Kun jeg som vet. Overførte litt ekstra til ungene, uten at de lurte på hvor jeg fikk pengene fra. Anonymkode: e39a8...df1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Wtf....hadde bare jeg vunnet også.... Anonymkode: b4cda...c63
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Skrevet 4. januar 25 kr. Det har jeg ikke fortalt noen, tror ikke noen hadde hatt noen særlig interesse av det. Anonymkode: fc114...b50 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Skrevet 4. januar 3000. Første gang jeg sier det til noen nå 😝 Anonymkode: d1b9a...377
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): 13 000. Kun jeg som vet. Overførte litt ekstra til ungene, uten at de lurte på hvor jeg fikk pengene fra. Anonymkode: e39a8...df1 Hvordan type flaxlodd er dette, der man vinner 13000? Anonymkode: 952e8...7d4
AnonymBruker Skrevet 4. januar #9 Skrevet 4. januar Vant 100 kr på pantelotteriet 🤑 holdt det hemmelig, kjøpte en to pakk med napoleonskake 🙊💁🏻♀️ Anonymkode: f2714...347 1
Hengebuksvinet Skrevet 4. januar #10 Skrevet 4. januar Kan ikke dele sånt med nick, men har ikke vunnet noe stort Begynte bare å lure. Hvor store summer er mulig å skjule? 1 mill er vel ikke noe problem, for de fleste voksne? Med unntak av partner. Men er det mulig å holde skjult summer fra 3 mill og oppover?
AnonymBruker Skrevet 4. januar #11 Skrevet 4. januar Hengebuksvinet skrev (34 minutter siden): Kan ikke dele sånt med nick, men har ikke vunnet noe stort Begynte bare å lure. Hvor store summer er mulig å skjule? 1 mill er vel ikke noe problem, for de fleste voksne? Med unntak av partner. Men er det mulig å holde skjult summer fra 3 mill og oppover? Ja, det er vel fullt mulig. Vi kunne betalt ned huslånet og studiegjeld for 3mill, ingen andre som har noe med å finne ut hvor mye vi har resterende lån. Skulle klart å skjule 5 mill også uproblematisk. Anonymkode: d8df4...bd6 2
Hengebuksvinet Skrevet 4. januar #12 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er vel fullt mulig. Vi kunne betalt ned huslånet og studiegjeld for 3mill, ingen andre som har noe med å finne ut hvor mye vi har resterende lån. Skulle klart å skjule 5 mill også uproblematisk. Anonymkode: d8df4...bd6 Du har nok rett. Hvem sammenligner vel år til år på ligningen min? Har bare alltid tenkt at der er vanskelig å skjule store summer, men er vel ev pengebruken som røper deg?
Ulla Ullsokk Skrevet 5. januar #14 Skrevet 5. januar Har dessverre vunnet lite, men det hadde vært lett å skjule mange millioner. Ikke hvis du dropper å jobbe, kjøper masse dyre ting og reiser på ferie to ganger i måneden, selvsagt. Men jeg ville betalt ned gjeld og investert resten og det ville jo ingen ha fått med seg. Forresten hadde jeg hjuplet de unge i familien med å komme seg inn på boligmarkedet hvis jeg hadde mulighet, men da måtte jeg vunnet ganske mye mer enn tre mill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå