Gå til innhold

Tips til enkle og fine kjøkkengardiner? Gjerne ensfarget

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helst gardinkapper, men alt av tips blir jeg glad for :) har bare perienner nå

Anonymkode: 38c4f...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Helst gardinkapper, men alt av tips blir jeg glad for :) har bare perienner nå

Bruker folk kjøkkengardiner i dag :klo:

Opp/ned plisegardin er vel det som brukes i dag? Har ikke sett gammeldagse kjøkkengardiner på verken butikk eller i kjøkkenvinduer siden forrige århundrede. 

Anonymkode: a6b9d...031

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt vanlige gardiner på kjøkkenet, Anthoni fra Kid. Viktig at de kan vaskes i vaskemaskinen får å bli kvitt fett og støv. Hvilken funksjon skal gardinene ha? Jeg har gardiner for å kunne skjerme fra sollys på sommeren når det er lyst hele døgnet, og for å holde på varmen nå på vinteren. Usikker på hvilken funksjon en gardinkappe har.

Anonymkode: ef29d...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har helt vanlige gardiner på kjøkkenet, Anthoni fra Kid. Viktig at de kan vaskes i vaskemaskinen får å bli kvitt fett og støv. Hvilken funksjon skal gardinene ha? Jeg har gardiner for å kunne skjerme fra sollys på sommeren når det er lyst hele døgnet, og for å holde på varmen nå på vinteren. Usikker på hvilken funksjon en gardinkappe har.

ok, takk for svar :) tenker gardinkappe fordi jeg ikke kan ha gardinlengder pga de kommer ned på benken/vasken. Har jo persienner, men føler det blir så sterilt og nakent. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

ok, takk for svar :) tenker gardinkappe fordi jeg ikke kan ha gardinlengder pga de kommer ned på benken/vasken. Har jo persienner, men føler det blir så sterilt og nakent. ts

Ah. Jeg har sett noen mer moderne kapper på Rusta, men fant det ikke på nettsiden deres. Kanskje det er noe annet du kan pynte opp med som gjør det mindre nakent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk på kafégardin eller bistrogardin. Syns det er særlig fint og praktisk med de som festes både oppe og nede, slik:

IMG_1911.thumb.webp.378a8bd373a724ac89fc0039385d86e2.webp

Ellers syns jeg rullegardin av bambus funker fint på kjøkken, det er mindre sterilt enn persienner. F.eks. Jysk og Granit har det.

Anonymkode: edac2...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...