AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Flere som opplever artige eller rare kroppslige «fenomener»? Snakket med en venninne om dette her om dagen og ble inspirert til å lage tråden 😆 Hvis jeg er skikkelig tissetrengt og endelig får gått på do, kjenner jeg ofte på trang til å gråte (fysisk, ikke emosjonelt). Noen ganger svir det i øyet når jeg puster gjennom nesa. Får noen ganger en skikkelig høy lyd inni hodet/ øret, spesielt når jeg er nesten sovna. Skvetter til! Av og til spisser jeg ørene, slik som dyr (føles i alle fall slik) - men kan ikke styre det selv. Anonymkode: 60ed1...ebb
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Jeg må ALLTID på do når jeg skal tømme oppvaskmaskinen. Anonymkode: 1bf28...43e 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar Jeg fokuserer bort hikke og øresus. *stolt 😄 Når jeg blir skikkelig skremt (barns nestenulykker for eksempel) så får jeg skikkelig vondt i lilletærne. Anonymkode: 01541...21e 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar Tærne mine beveger seg når jeg sover, - de trimmer skikkelig, full tango. Jeg har gangsperr i foten når jeg våkner om morgenen. Anonymkode: 2fc11...dff
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Skrevet 12. januar Jeg har to øreflipper (en normal og en bitteliten like inntil) og to brystvorter på den ene siden. Andre siden er normal. Anonymkode: 8b77c...5f4
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar Den følelsen når man føler seg så tung i kroppen, at man omtrent faller gjennom madrassen. Da hender det jeg skvetter til. Anonymkode: c691b...d78 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Skrevet 12. januar Det kiler i leggene når jeg står på en høyde og ser ned, eller ser noe lignende på film. Anonymkode: 67d6e...d36
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Skrevet 12. januar Jeg våkner i perioder på natta med smerter i tunga, og den har dype tannmerker på hver side av seg. Virker som jeg presser den skikkelig hardt mot tennene når jeg sover. Jeg får smerter som gjør at jeg ikke klarer å gå skikkelig på foten like nedenfor ankelen, om jeg gransker den med blikket. Det oppsto etter en vond vridning, så antar det er noe psykisk. Jeg kan bæsje på kommando. Jeg presser frem følelsen det er å måtte på do. Et par minutter senere må jeg på do. Jeg trodde dette var helt vanlig frem til mannen og jeg prata om det... Anonymkode: 564bb...798
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kiler i leggene når jeg står på en høyde og ser ned, eller ser noe lignende på film. Anonymkode: 67d6e...d36 Her kiler det i rumpeballene (!) Anonymkode: 1b6a2...54f
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Skrevet 12. januar Jeg har tre brystvorter. Den "ekstra" produserte faktisk litt melk når jeg ammet. Anonymkode: ddbc3...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Skrevet 12. januar Når jeg snyter meg, blåser det inn i øyet mitt. Anonymkode: db4a2...361
Illumi Skrevet 12. januar #12 Skrevet 12. januar Lucid dreaming, spesielle greier. Kan blåse luft inn i ørespyttkjertelen hvis jeg blåser opp munnen hardt, lager en pipelyd som man hører hvis man står inntil meg! Så må jeg trykke ut luften ved å massere og da knitrer det. Kan bevege en muskel i øre som lager buldrelyd
AnonymBruker Skrevet 12. januar #13 Skrevet 12. januar Når kjæresten blåser forsiktig inn i øret mitt med 1 cm avstand kilder det i hjernen. Anonymkode: 1d736...b7b
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Skrevet 12. januar Jeg hører også en høy lyd en gang i blant når jeg holder på å sovne, sånn ifbm. at jeg rykker til akkurat i det jeg er i ferd med å sovne. Det er som om noen klimprer én gang på en streng, som har en ganske dyp tone. Jeg får får en ubehagelig følelse, eller litt vondt, på baksiden av knærne i etterkant av situasjoner hvor jeg har vært redd fordi det skjedde noe akutt. Og det er bak knærne det kiler hos meg hvis jeg står på en høyde og kikker ned, i tillegg til i magen. Jeg har lett for å skjelve. I akutte situasjoner kan jeg føle meg rolig og klar, og gjøre det jeg må gjøre (har hatt en jobb hvor det i blant oppstod akutt fare for liv og helse tidligere), men etterpå, og noen ganger underveis rister jeg skikkelig. Jeg skalv også kraftig under og etter fødslene mine. Det hender jeg sitter på do og ikke får til å tisse, selv om jeg vet at blæren ikke er tom. Det er typisk før jeg skal et sted hvor det ikke er tilgjengelig toalett eller blir upraktisk hvis jeg plutselig må tisse. Da kan jeg kile meg selv på korsryggen, og så begynner jeg å tisse. Anonymkode: 60fc3...3a3
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Skrevet 12. januar Jeg kan gi meg selv frysninger i hele kroppen på kommando ved å knipe rumpehullet kraftig sammen Anonymkode: 582d6...393
AnonymBruker Skrevet 12. januar #16 Skrevet 12. januar Jeg får gåsehud om jeg er tissetrengt 🤭 Anonymkode: 76659...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå