AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:43 #1 Del Skrevet lørdag kl 10:43 Jeg begynte på dette for ca to år siden, etter å ha hatt ukentlig migrene i over 20 år, hvor ingenting hjalp. Har fått en helt ny hverdag etter at jeg begynte med Atacand, med 4-5 anfall i året. ❤️ Luret på om noen har kjennskap/erfaring til langtidseffekt av dette? Vil effekten avta eller vedvare, eller om det er noen bivirkninger knyttet til langtidsbruk? Anonymkode: 6f621...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:25 #2 Del Skrevet lørdag kl 11:25 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg begynte på dette for ca to år siden, etter å ha hatt ukentlig migrene i over 20 år, hvor ingenting hjalp. Har fått en helt ny hverdag etter at jeg begynte med Atacand, med 4-5 anfall i året. ❤️ Luret på om noen har kjennskap/erfaring til langtidseffekt av dette? Vil effekten avta eller vedvare, eller om det er noen bivirkninger knyttet til langtidsbruk? Anonymkode: 6f621...9f8 Hva står i felleskatalogen om dette og hva sier migreneforbudet? Søk info der infoen er bredest. Anonymkode: d5dd8...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:54 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:54 Jeg har gått på to, begynte med enalapril først, byttet til atacand fordi jeg antagelig fikk litt bivirkninger av enalapril. Men begge to har fungert utmerket for anfallene, gikk fra nesten daglig migreneanfall til noen få i året. Er vel sikkert 10-12 år siden jeg begynte. Anonymkode: 9963e...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:13 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:13 Jeg gikk på atacand i 1 år. Hadde godt effekt i starten, trappet opp til høyeste dose også, men til slutt var det ingen effekt. sleit med veldig lavt blodtrykk og utmattelse av de. Anonymkode: 2c529...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Så fint at du fikk god effekt på migrenen. Blodtrykksmedisin er den aller mest brukte forebyggende behandlingen mot migrene, så du er ikke alene om det. Det er individuelt hvor lenge det varer. Mange opplever at effekten vedvarer i mange år, mens andre trenger å bytte til noe annet hvis effekten avtar. Atacand er en moderne blodtrykksmedisin med få bivirkninger. Langtidseffekten av blodtrykksmedisin er god beskyttelse av hjertet, hjernen, øynene og nyrene, fordi blodårene unngår for høyt trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har brukt atacand sm forbyggende i mange år, virker veldig bra. Anonymkode: 19c6f...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 11.43): Jeg begynte på dette for ca to år siden, etter å ha hatt ukentlig migrene i over 20 år, hvor ingenting hjalp. Har fått en helt ny hverdag etter at jeg begynte med Atacand, med 4-5 anfall i året. ❤️ Luret på om noen har kjennskap/erfaring til langtidseffekt av dette? Vil effekten avta eller vedvare, eller om det er noen bivirkninger knyttet til langtidsbruk? Anonymkode: 6f621...9f8 Vet ikke. Begynt å bruke for 6 mnd siden og har kanskje 1-2 anfall i mnd, har ingen bivirkninger av det. Anonymkode: 3091d...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå