AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Hvilken farge har du mest av på klær? Anonymkode: be81a...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Svart. Blå og grønn er på delt 2.plass Anonymkode: c63de...9cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Sort eller mørkeblått. Anonymkode: 7777c...6d2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar Svart og grått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar Blått, grønt og rosa. Anonymkode: 1ee03...912 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar 90% er svart i mitt klesskap 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar Bruntoner og hvitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. januar #8 Del Skrevet 4. januar Grønt, svart og grått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. januar #9 Del Skrevet 4. januar Rosa, turkis, grønt. Men har egentlig mye av alle slags farger. Tror jeg har minst av svart og hvit 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 4. januar #10 Del Skrevet 4. januar Overdeler i hvitt, rødt og pasteller (mest rosa, deretter lyseblå). Bukser i sort og blått, for det meste, men det sniker seg inn hvitt og pasteller der også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #11 Del Skrevet 4. januar Svart Anonymkode: 51630...99b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4. januar #12 Del Skrevet 4. januar Svart og lilla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 4. januar #13 Del Skrevet 4. januar Blått, så grønt og hvitt. I dempede nyanser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 4. januar #14 Del Skrevet 4. januar Jeg har ikke et eneste sort ytterplagg.. jo, en som er såpass kostbar at jeg aldri legger den igjen i garderoben på restauranter og slikt. Bortsett fra en mørkeblå hverdagsjakke er jakkene og kåpene mine i grønne og brune farger, noen m mønster. Veldig praktisk. Så på tapt og funnet FB her lokalt at det var masse innlegg fra folk som hadde tatt feil eller mistet jakker på det lokale poppis-stedet 2. juledag og nyttårsaften 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #15 Del Skrevet 4. januar Bacteria skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke et eneste sort ytterplagg.. jo, en som er såpass kostbar at jeg aldri legger den igjen i garderoben på restauranter og slikt. Bortsett fra en mørkeblå hverdagsjakke er jakkene og kåpene mine i grønne og brune farger, noen m mønster. Veldig praktisk. Så på tapt og funnet FB her lokalt at det var masse innlegg fra folk som hadde tatt feil eller mistet jakker på det lokale poppis-stedet 2. juledag og nyttårsaften 🙈 Hvor kostbar snakker vi da, bare for nysgjerrighetens skyld?😬 Anonymkode: d64ed...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #16 Del Skrevet 4. januar Jeg kler best høstfarger (true autumn) rustrød, orange, flaskegrønn, sennepsgul, brunt i mørke duse nyanser. Anonymkode: 70e22...7bd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. januar #17 Del Skrevet 4. januar Svart, men forskjellige grønnfarger kommer på en god og sterk andreplass. 🖤💚 Til ikke å like fargen, har jeg også overraskende mye i blått. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 4. januar #18 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kler best høstfarger (true autumn) rustrød, orange, flaskegrønn, sennepsgul, brunt i mørke duse nyanser. Anonymkode: 70e22...7bd Soft autumn her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 4. januar #19 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor kostbar snakker vi da, bare for nysgjerrighetens skyld?😬 Anonymkode: d64ed...1f9 Var en jeg kjøpte på et opphørssalg for 10 år side. Hadde litt ekstra penger så betalte litt over 10K, som da var halv pris 🙈 Parajumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #20 Del Skrevet 4. januar Sort, grått, beige🖤🩶🤎 Anonymkode: 2ee54...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå