Gjest vanlig? Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har vært i mange forhold før og har aldri opplevd å få orgasme ved berøring osv av bare brystene... Men nå har jeg møtt en ny mann og får jeg det hver gang vi har sex... Eksene mine var ikke dårlige elskere eller overså brystene mine, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig er begynt å få orgasme på den måten... Det er ikke noe problem, tvert i mot, men jeg lurer på hvor vanlig det er?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Det er vel slik at den beste sexen som oftest er mellom ørene - og kombinert med ny kjæreste som har nye hender også(i forhold til ex'ene) og gjør sine saker litt anderledes enn de tidligere så er det kanskje det som skulle til. Sikkert mange som vil oppfatte at du er heldig.
Rannva Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Jeg får ikke orgasme kun ved berøring av puppene, men får på et øyeblikk dersom mannen knipper i brystvortene samtidig som han stimulerer klitten. Oppdaget det pluttselig etter å ha vært sammen i 3 år. Men nå er jeg nygravid med ømme pupper, så det blir ikke noe kniping på en stund.
Gjest vanlig? Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 Jeg vet jeg er heldig, og jeg synes kjæresten min er ganske heldig han også... Frykten for å miste han er ganske stor, ikke kun pga sexen men litt derfor også...
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Hei Jeg har vært sammen med ca 8 jenter seksuelt, og har bare opplevd en som fikk orgasme ved berøring av brystvortene. Og ikke bare én orgasme, men flere etter hverandre. Dette var et ONS, og hun sa at hun ikke hadde opplevd det med en partner før. Tror hun ble litt overrasket, og ganske fornøyd Jeg har ikke opplevd det med andre, men kanskje min måte å gjøre det på passet veldig godt for henne. Selv har jeg ingen spesiell glede av å bli kløpet forsiktig i brystvortene. Dere får glede dere over de erogene sonene dere har!
Gjest vanlig? Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Også jeg får serieorgasmer... Super måte f.eks. når jeg har det månedlige.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Jeg må bare få spørre, ikke av perverse grunner eller noe, hehe, men jeg blir bare så nysgjerrig! Du sier du får orgasme ved berøring av brystene, mener du da massering av hele brystet liksom, eller er det selve brystvorten som er "knappen"? Jeg blir óg überkåt av å bli befølt på brystene, spesielt på brystvortene, men aldri fått orgasme bare av det....! -Lluvy
Gjest vanlig? Skrevet 4. mars 2006 #8 Skrevet 4. mars 2006 Brystvortene er tingen Etter orgasmene er jeg så øm på puppene at jeg ikke kan beføles der på noen minutter, men da står gjerne andre ting for tur...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #10 Skrevet 5. mars 2006 Jeg har fått orgasme ved kun berøring av puppene, men bare noen få ganger. Det var med ny partner, og jeg var så kåt at jeg nesten var på "bristepunktet" før han i det hele tatt begynte å ta på meg. Veldig deilig orgasme, forresten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå