AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Savner eksen flere måneder etterpå. Jeg drømmer om ham og tenker mye på ham. Men siste ukene har jeg drømt mye om ham og ender opp med å være trist når jeg står opp. Har venner og familie men blir ikke bedre når jeg drømmer om ham. Og man tenker mye på eksen. Har noen tips? Anonymkode: abf69...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Si det til han. Anonymkode: f3a66...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Det er normalt. Jeg opplevde det med min eks også, tok lang tid. Kom perioder det føltes ut som jeg hadde kommet meg over det, og våknet opp en morgen helt sønderknust. Jeg var dum nok til å kontakte han i håp om å få han tilbake (jeg gjorde det slutt, og det var kun sorgen som lurte meg til å tro at jeg ville være sammen med han), han hadde gått videre og fått ny dame. Hva skjedde? Jeg ble enda mer knust, men etter det kom jeg over han etter noen måneder. Evig takknemlig for at han hadde gått videre, ellers hadde vi nok blitt sammen igjen, og jeg hadde måtte gjort det slutt enda en gang. Anonymkode: e23c4...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar Helt vanlig. Det er også vanlig å savne eksen etter at man har fått ny kjæreste. De har jo vært en stor del av livet ofte lenge. Jeg savnet eksen så mye at jeg ønsket å bli sammen igjen, og det ble vi. Det ee jeg evig glad for i dag. Kanskje du skal finne noen å snakke med og sortere tanker? For det er ikke bra å bli sammen igjen med noen på grunn av savnet hvis forholdet var/er dårlig. Anonymkode: 91990...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar Normalt.du kommer deg videre Anonymkode: f3a15...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar Jeg savner min eks også, inderlig. Vi hadde vært sammen over halve livet mitt når det ble slutt, og jeg har mistet så enormt mye av livet mitt når han forsvant. Det var min skyld at det ble slutt (psykisk sykdom), så det klandrer jeg meg selv veldig over. Skulle så inderlig ønske jeg kunne få han tilbake, men det vil jeg aldri få. Jeg må alltid leve med at jeg rotet det til så jeg mistet alt som var viktig for meg😭 Anonymkode: c6c91...dcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 23.30): Jeg savner min eks også, inderlig. Vi hadde vært sammen over halve livet mitt når det ble slutt, og jeg har mistet så enormt mye av livet mitt når han forsvant. Det var min skyld at det ble slutt (psykisk sykdom), så det klandrer jeg meg selv veldig over. Skulle så inderlig ønske jeg kunne få han tilbake, men det vil jeg aldri få. Jeg må alltid leve med at jeg rotet det til så jeg mistet alt som var viktig for meg😭 Anonymkode: c6c91...dcb Hva slags psykisk sykdom? Hvor lenge var det slutt? Har samme problem, men var ikke sammen like lenge 😭 Anonymkode: f3a15...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva slags psykisk sykdom? Hvor lenge var det slutt? Har samme problem, men var ikke sammen like lenge 😭 Anonymkode: f3a15...ac2 Depresjon. Er noen år siden det ble slutt, like vondt enda. Anonymkode: c6c91...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Det er greit å sørge for en periode. Vi er alle forskjellige, noen trenger noen måneder, noen andre trenger kanskje flere år. Men folk som sørger et halvt liv har noen andre underliggende plager. De har selvdestruktive trekk. det er ikke normalt å savne eksen ti år etter liksom. Anonymkode: 9b62a...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå