AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:32 #1 Del Skrevet lørdag kl 09:32 Har noen her inne hatt ubehag/smerter, som rett og slett skyldes angst? Jeg har hatt ubehag/kiling i både testikkel og penis, disse er der egentlig bare når jeg tenker på det. Ikke når jeg våkner, eller trener, altså når jeg tenker på noe annet. Som får meg til og tro at det bare er angst. Spesielt siden jeg er redd for sykdommer der nede. Anonymkode: f3ee2...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:37 #2 Del Skrevet lørdag kl 09:37 Ja. Jeg hadde gått til legen med det uansett og sagt dette. Si disse "symptomene". Spør om du kan sjekke ting uansett, om så bare for å berolige deg selv. Og så hadde jeg sagt at jeg i tillegg var redd for sykdommer. Helseangst kan være veldig tungt, og det kan være lurt å jobbe med det før det blir verre. Ta det fra en som har hatt helseangst i 15 år. I utgangspunktet kan helseangst være forholdsvis enkelt å bli kvitt, så fokuser litt på det lykke til! Anonymkode: 95ad1...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:38 #3 Del Skrevet lørdag kl 09:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Jeg hadde gått til legen med det uansett og sagt dette. Si disse "symptomene". Spør om du kan sjekke ting uansett, om så bare for å berolige deg selv. Og så hadde jeg sagt at jeg i tillegg var redd for sykdommer. Helseangst kan være veldig tungt, og det kan være lurt å jobbe med det før det blir verre. Ta det fra en som har hatt helseangst i 15 år. I utgangspunktet kan helseangst være forholdsvis enkelt å bli kvitt, så fokuser litt på det lykke til! Anonymkode: 95ad1...122 Altså jeg kan jo det. Men jeg ser ikke hvilke symptomer jeg kan ha. Testikkelkreft? STD? Det er vel de jeg er redd for, men ingen har jo slike symptomer. Jeg tenker jo at da hadde smerten/ubehaget vært der konstant, og ikke bare når jeg konsentrer meg om den om du skjønner. Anonymkode: f3ee2...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:41 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså jeg kan jo det. Men jeg ser ikke hvilke symptomer jeg kan ha. Testikkelkreft? STD? Det er vel de jeg er redd for, men ingen har jo slike symptomer. Jeg tenker jo at da hadde smerten/ubehaget vært der konstant, og ikke bare når jeg konsentrer meg om den om du skjønner. Anonymkode: f3ee2...c3e Det er derfor du må gå til lege, fordi dette kan legen svare på og ikke vi her på forumet. Anonymkode: 6a550...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:41 #5 Del Skrevet lørdag kl 09:41 Har du en kul i en testikkel? Bør alltid sjekkes,men er ofte spermatocele. Ufarlig men ubehagelig. https://www.volvat.no/tjenester/urolog/kul-eller-hevelse-i-pungen/ Anonymkode: 9020b...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:44 #6 Del Skrevet lørdag kl 09:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du en kul i en testikkel? Bør alltid sjekkes,men er ofte spermatocele. Ufarlig men ubehagelig. https://www.volvat.no/tjenester/urolog/kul-eller-hevelse-i-pungen/ Anonymkode: 9020b...73d Nope, ingenting. Den er hel og fin. Er bare kiling/kløing jeg opplever, vanskelig og beskrive egentlig. Både testikkel og selve penisen. Og blir verre jo mer jeg leser om det på nettet. Anonymkode: f3ee2...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:46 #7 Del Skrevet lørdag kl 09:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nope, ingenting. Den er hel og fin. Er bare kiling/kløing jeg opplever, vanskelig og beskrive egentlig. Både testikkel og selve penisen. Og blir verre jo mer jeg leser om det på nettet. Anonymkode: f3ee2...c3e Bedre med en tur til urolog. Om du ikke har vært der de siste årene kan en sjekk være på plass. Få henvendelse fra fastlegen. Holder med å skrive en melding til legen gjennom helsenorge, hvor du ønsker time hos urolog. Ta en full sjekk når du er dær. Anonymkode: 9020b...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:50 #8 Del Skrevet lørdag kl 09:50 Bare bestill en legetime, og få en enkel sjekk. Anonymkode: 6cae7...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:58 #9 Del Skrevet lørdag kl 09:58 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bedre med en tur til urolog. Om du ikke har vært der de siste årene kan en sjekk være på plass. Få henvendelse fra fastlegen. Holder med å skrive en melding til legen gjennom helsenorge, hvor du ønsker time hos urolog. Ta en full sjekk når du er dær. Anonymkode: 9020b...73d Ja, urolog kan jeg. Men jeg har helseangst, har hatt det før og. Vet ikke om det er verdt og betale 1500,- for bare en ultralydsjekk. Anonymkode: f3ee2...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå