Phoenix Heart Skrevet fredag kl 21:04 #61 Del Skrevet fredag kl 21:04 enkefru skrev (15 minutter siden): Åhhh… de 2 gutta som synger «bullet me» nå altså! 🤩👏👏👏 Enig. De andre duellene var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet fredag kl 22:05 #62 Del Skrevet fredag kl 22:05 Hva skjer med øyenbrynene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet lørdag kl 06:32 Forfatter #63 Del Skrevet lørdag kl 06:32 Moni123 skrev (8 timer siden): Hva skjer med øyenbrynene? Tenker du på hun første som sang? De bryna altså, skal det være pent? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet mandag kl 11:55 #64 Del Skrevet mandag kl 11:55 Jeg Synes Jonas og Carla var bra denne runden, resten var ganske ordinært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet tirsdag kl 12:38 #65 Del Skrevet tirsdag kl 12:38 Lykkelia skrev (På 23.2.2025 den 19.39): Jeg synes det er veldig stas med de nye dommerne. Savner ikke Inas «drittslenging» i øst og vest. Enig, jeg syntes de to nye har vært flinke og engasjerte. På første duell valgte de også veldig bra sanger til deltagerne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå