Phoenix Heart Skrevet 28. februar #61 Skrevet 28. februar enkefru skrev (15 minutter siden): Åhhh… de 2 gutta som synger «bullet me» nå altså! 🤩👏👏👏 Enig. De andre duellene var 2
Sen ve ben Skrevet 1. mars Forfatter #63 Skrevet 1. mars Moni123 skrev (8 timer siden): Hva skjer med øyenbrynene? Tenker du på hun første som sang? De bryna altså, skal det være pent? 2
Lur Venn Skrevet 3. mars #64 Skrevet 3. mars Jeg Synes Jonas og Carla var bra denne runden, resten var ganske ordinært
Nutz Skrevet 4. mars #65 Skrevet 4. mars Lykkelia skrev (På 23.2.2025 den 19.39): Jeg synes det er veldig stas med de nye dommerne. Savner ikke Inas «drittslenging» i øst og vest. Enig, jeg syntes de to nye har vært flinke og engasjerte. På første duell valgte de også veldig bra sanger til deltagerne. 2 2
Huttetutt Skrevet 4. april #66 Skrevet 4. april Hvorfor hører man aldri mere til vinnerne av voice etter programmet? Kan ikke engang huske noen av dem! Husker Tara og Lavrans, feks. Men ingen vinere. 2
Mollami Skrevet 5. april #68 Skrevet 5. april Sen ve ben skrev (På 11.1.2025 den 7.48): Lurer på det samme. Har ikke hørt og sett fjorårets vinner noe sted,,bortsett fra på God morgen Norge en gang. Heller har jeg ikke hørt og sett noen av vinnerne fra årene før. Miomino skrev (På 11.1.2025 den 9.36): Fjorårets vinner, Inger Lise Hope, kom med singelen Paralyzed i høst. Den spilles jevnlig på radioen. Hørte den senest i går. Hun var totalt uinteressant. Stemmeprakt er langtfra alt! 9 1
Rotemor Skrevet 11. april #69 Skrevet 11. april Jeg synes, dessverre, at Eva W S har en så hes og sutrete måte å snakke på at jeg blir irritert. Alt er litt trist, liksom. Følte for å dele det😅 Med så mye profesjonell veiledning tilgjengelig, forstår jeg ikke at dette ikke er korrigert. Har hørt det fra flere. 8
Margit777 Skrevet 26. april #71 Skrevet 26. april Pilaff skrev (4 minutter siden): Oda Jonetta! ❤️❤️❤️ Ja, hun er flink. Men min favoritt er Herman, tror jeg han het 😊 Han som lærte seg og synge under koronaen. 1
Margit777 Skrevet 26. april #72 Skrevet 26. april Synes det er synd at så mange pene jenter går videre som ikke er de flinkeste engang. Er typisk det. Dommerne burde fortsatt sittet med ryggen til til finalen. 3
Mollami Skrevet 27. april #73 Skrevet 27. april Margit777 skrev (På 26.4.2025 den 11.13): Synes det er synd at så mange pene jenter går videre som ikke er de flinkeste engang. Er typisk det. Dommerne burde fortsatt sittet med ryggen til til finalen. Alle kan jo synge! Så spørs det da, hva man legger i begrepet « flinkest». For meg er det de som jeg gjerne vil høre om igjen. Med det samme!
Gjest Lawyam Skrevet 27. april #74 Skrevet 27. april (endret) Mollami skrev (1 time siden): Alle kan jo synge! Så spørs det da, hva man legger i begrepet « flinkest». For meg er det de som jeg gjerne vil høre om igjen. Med det samme! Der har jeg bare en; Marlen T. Inne og retter; og Maria. Hvis det er det hun bondejenta med alle krøllene heter. Endret 27. april av Lawyam
Johnedwards Skrevet 1. mai #75 Skrevet 1. mai (endret) Lawyam skrev (På 28.4.2025 den 1.22): Der har jeg bare en; Marlen T. Inne og retter; og Maria. Hvis det er det hun bondejenta med alle krøllene heter. Marlen T har vel vært en etablert artist i 15 år. Burde være en konkurranse for talenter. Er litt som at Kurt Nilsen skulle vært med... I tillegg så hun skikkelig sur ut da hun ikke ble valgt i duell... Nora er flink. Men min favoritt er nok Olivia. Hun er yngst i konkurransen. Endret 1. mai av Johnedwards 1 1
Gjest Lawyam Skrevet 1. mai #76 Skrevet 1. mai Johnedwards skrev (12 minutter siden): Marlen T har vel vært en etablert artist i 15 år. Burde være en konkurranse for talenter. Er litt som at Kurt Nilsen skulle vært med... I tillegg så hun skikkelig sur ut da hun ikke ble valgt i duell... Nora er flink. Men min favoritt er nok Olivia. Hun er yngst i konkurransen. Nora husker jeg ikke, Olivia er jo flink, og kjempesøt, men jeg liker ikke egentlig slike barnslige stemmer, så personlig gir jeg henne noen år til. Smak og behag. Vi kan ikke være enig alle sammen. Savner noen med virkelig xfactor i år, alle står jo bare rett opp og ned bortsett fra han Love'en som er hakket for giret til å kunne bli en av mine favoritter. Enig med deg at slike som Kurt Nilsen kan avstå å melde seg på da, men Marlen er ikke fullt så kjent da for det norske folk så kan vel ikke helt sammenlignes med Kurt Nilsen vel?
Gjest Lawyam Skrevet 2. mai #78 Skrevet 2. mai Fjaselina skrev (39 minutter siden): Kor mange går vidare frå dagens Voice? 2.
Miomino Skrevet 2. mai #79 Skrevet 2. mai Fjaselina skrev (1 time siden): Kor mange går vidare frå dagens Voice? 3
Gjest Lawyam Skrevet 2. mai #80 Skrevet 2. mai Miomino skrev (3 minutter siden): 3 Tok visst feil da jeg skrev to da, men skulle sett at min favoritt gikk videre. Jevnt nivå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå