Gå til innhold

The Voice 2025

Sen ve ben

Anbefalte innlegg

Her er ¨årets vinner.

Endret av Phoenix Heart
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phoenix Heart skrev (På 25.1.2025 den 19.41):

Her er ¨årets vinner.

Ekspander  

For tidlig å si det etter å ha hørt hun synger 1 sang,

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Utrolig kjedelige dommere i år. Spesielt de nye trykker ikke på noen med mindre Espen eller Yosef trykker først. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Publikumet går meg på nervene, får jo ikke hørt i fred å ro deltakere synge. Utrolig, utrolig forstyrrende.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (På 7.2.2025 den 21.15):

Utrolig kjedelige dommere i år. Spesielt de nye trykker ikke på noen med mindre Espen eller Yosef trykker først. 

Ekspander  

De har jo vært først til å trykke flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

For en laber sesong 🥱😴 Voice har tapt seg skikkelig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sen ve ben skrev (På 22.2.2025 den 6.33):

For en laber sesong 🥱😴 Voice har tapt seg skikkelig.

Ekspander  

Helt enig, mye på grunn av de talentløse nye kvinnelige dommerne for mitt vedkommende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamia1 skrev (På 23.2.2025 den 7.20):

Helt enig, mye på grunn av de talentløse nye kvinnelige dommerne for mitt vedkommende.

Ekspander  

Ja, det også, de er også kjedelige til de grader.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Bernhoft og Ina i dommerpanelet, jeg. Og synes også det er litt langt mellom "wow!-opplevelsene" i år. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humleguri skrev (På 23.2.2025 den 13.21):

Savner Bernhoft og Ina i dommerpanelet, jeg. Og synes også det er litt langt mellom "wow!-opplevelsene" i år. 

Ekspander  

Samme her. Savner begge skikkelig. Gabrielle og Eva er hyggelige, men kjedelige. Og altfor få rockere i år. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig stas med de nye dommerne. Savner ikke Inas «drittslenging» i øst og vest. Den eneste dommeren jeg savner, er Matoma. Han var så ærlig, blid, følelsesladet og herlig. Synes Eva har mye av det samme, sympatiske vesenet. The Voice skal være feelgood. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelia skrev (På 23.2.2025 den 18.39):

Jeg synes det er veldig stas med de nye dommerne. Savner ikke Inas «drittslenging» i øst og vest. Den eneste dommeren jeg savner, er Matoma. Han var så ærlig, blid, følelsesladet og herlig. Synes Eva har mye av det samme, sympatiske vesenet. The Voice skal være feelgood. 

Ekspander  

Ina slenger da ikke dritt. Litt fleiping og tulling dommerne i mellom er jo bare morsomt og jeg tror neppe noen av dem har blitt støtt/krenka av det. Morsomt at hun er så dårlig både taper og vinner også :ler: Savner Matoma jeg også. Utrolig fin fyr. Men syns the voice var feelgood med Ina og Jarle også. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelia skrev (På 23.2.2025 den 18.39):

Ekspander  

Åh ja, Matoma er det herligste vesenet på jord. Han er så tvers gjennom god.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig og stusser også på at noen ikke går videre som åpenbart er flinke, men kanskje ikke høres ut som ung, pen og mainstream. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at grunnen til at Tor Magne ikke gikk videre, er rett og slett det at han har en bedre stemme enn alle mentorene til sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix Heart skrev (På 25.2.2025 den 10.12):

Jeg tenker at grunnen til at Tor Magne ikke gikk videre, er rett og slett det at han har en bedre stemme enn alle mentorene til sammen. 

Ekspander  

Ja, merkelig. De pakker det inn i en eller annen unnskyldning. Programmet heter The voice, så burde åpenbart stemmen være det som teller uavhengig hvor inspirert eller engasjert dommerne blir. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  mionaS skrev (På 25.2.2025 den 12.33):

Savner Ina og Matoma. De 2 nye er så kjedelige.. 

Ekspander  

Savner Jarle og Matoma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Ina og Jarle! De to nye er ok, men tæmme😬🙈 Hele dynamikken imellom dommerne er endret nå, litt kjedeligere på en måte🤔🤔

Yosef og Espen er jo kule da, som alltid😁😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...