Sen ve ben Skrevet lørdag kl 08:17 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:17 Det startet i går, hva syns dere? Jeg personlig er litt næh..savner Ina og Jarle, blir liksom ikke det samme uten dem, de nye kjenner jeg ikke til og da blir det litt daft for min del. Hun jenta på 15, wow, for en stemme og så tøft å stille opp så ung👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet lørdag kl 08:35 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:35 Ola fra Bodø ga årets første klump i halsen, nydelig stemme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet lørdag kl 08:56 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:56 Ola og Maria var best i går. Lite tåre i øyekroken av de to som sang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet lørdag kl 09:20 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:20 Savner også Ina og Jarle, tar nok noen episoder før de nye blir varme i trøya og vi blir vant med dem også... kommer nok til å følge med i år også ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet lørdag kl 16:50 #5 Del Skrevet lørdag kl 16:50 Fint med noen nye dommere, selv om Jarle og spesielt Ina er bra. Hun unge som startet var fantastisk! Eller synes jeg han srilankiske burde kommet med framfor hun med botoxen som kom rett etter, selv om hun også var flink. Digget han rareste med rosa bukse. Gleder meg til resten!🤘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justme2019 Skrevet lørdag kl 16:59 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:59 Er dem egentlig så flinke så folk skal ha det til? Tenker, hvor mange sånne program har vi årlig i Norge, ett land som det ikke bor så mange. Altså nivået blir jo dårligere og dårligere. Men virker som dommerene aldri har sett ett så høyt nivå. Synes det er rart. Hvor mange blir superstjerner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnedwards Skrevet lørdag kl 17:20 #7 Del Skrevet lørdag kl 17:20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnedwards Skrevet lørdag kl 17:23 #8 Del Skrevet lørdag kl 17:23 Var mange flinke i går. Men Olivia som sang først var heeeeeelt utrolig!🤩 Klart yngst med sine 15 år og! Gleder meg til fortsettelsen både for henne og resten av programmet. The Voice er skikkelig god fredagsunderholdning😀😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet lørdag kl 19:00 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:00 (endret) De 2 første var best. Resten var ganske ordinært etter min mening. Klart alle som er der er gode til å synge men jeg synes mentorene overdriver litt Endret lørdag kl 23:22 av Lur Venn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnedwards Skrevet lørdag kl 19:21 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:21 https://www.snapchat.com/add/hhhakim/8hK-VoO1QnW8rGdst7iC-AAAgbGplb2N1c3F4AZQydgIDAZQydf8gAAAAAA?invite_id=_UA2-Guo&locale=nb_NO&share_id=kMtH8BHHQYWoZfeIbnc02w&sid=3966fc5aa6944601b0e5dfde9a2cd15f Hkeem sin snap nå om 15 år gamle Olivia! Skryter henne opp i skyene!🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet lørdag kl 23:27 #11 Del Skrevet lørdag kl 23:27 (endret) Håper virkelig Olivia vinner! The Voice er for meg en arena for unge, håpefulle sangspirer. Å vinne The Voice vil kunne hjelpe dem på veien til å starte sin karriere♥️ Hvem har dere trua på? Endret lørdag kl 23:44 av SøtMelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden SøtMelon skrev (14 timer siden): Håper virkelig Olivia vinner! The Voice er for meg en arena for unge, håpefulle sangspirer. Å vinne The Voice vil kunne hjelpe dem på veien til å starte sin karriere♥️ Hvem har dere trua på? Hun var den beste i første episode. Men må høre alle før jeg kan si hvem jeg har mest tro på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå