Maia70 Skrevet 6. januar Forfatter #21 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Lurer på om du hadde brydd deg like mye om det handlet om feil ending av tomatpure, eller om det er hatet ditt mot uføre som fyrer dramabålet ditt? Er uførE, å skal si det på den måten videre, fordi jeg syns gramatikk fanatikere er patetiske. Anonymkode: 5d9b3...41e Du vet ingenting om meg. For alt du vet kan jeg være ufør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 19.14): Lurer på om du hadde brydd deg like mye om det handlet om feil ending av tomatpure, eller om det er hatet ditt mot uføre som fyrer dramabålet ditt? Er uførE, å skal si det på den måten videre, fordi jeg syns gramatikk fanatikere er patetiske. Anonymkode: 5d9b3...41e Hva er den mest brukte feilendingen om tomatpure, da? Anonymkode: a9916...edf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #23 Del Skrevet 10. januar Det finnes titusenvis av trøndere som sier pøls i stedet for pølse, og vestlendinger som sier kaffi i stedet for kaffe. Det er hakket verre en folk som sier uføre. Og ikke nevn de som sier «synd i» og ikke synd på. Anonymkode: cc73e...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #24 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Verre? Det er dialekt, uføre er ikke dialekt. Anonymkode: 2ca2e...360 Har du kilde på at uføre ikke er dialekt? Når jeg tenker meg om på nytt, så er eksempelet med dialekter som sier store tilsynelatende likt å si uføre, stor het også stórr i gammelnorsk med to r-er, akkurat som at før hadde to r-er Anonymkode: 09a9b...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #25 Del Skrevet 10. januar Maia70 skrev (På 6.1.2025 den 19.54): Du vet ingenting om meg. For alt du vet kan jeg være ufør. Er du det? Jeg vil tro sannsynligheten for å erte uføre med skrivefeil er mindre dersom man er ufør selv. Bare en liten mistanke. Anonymkode: 1ab40...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 10. januar #26 Del Skrevet 10. januar (endret) Tråden er ryddet for brukere som utgir seg for å være flere personer. Viser til følgende regel: Sitat Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Matas, mod. Endret 10. januar av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #27 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du kilde på at uføre ikke er dialekt? Når jeg tenker meg om på nytt, så er eksempelet med dialekter som sier store tilsynelatende likt å si uføre, stor het også stórr i gammelnorsk med to r-er, akkurat som at før hadde to r-er Anonymkode: 09a9b...61b Det jeg snakket om var visst i den andre tråden, men det er en lenke til den i et innlegg Anonymkode: 09a9b...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå