AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:22 #1 Del Skrevet lørdag kl 07:22 Hei, jeg hadde sex med en ny partner. Jeg blir alltid veldig stresset når det er første gangen med en man dater. Jeg føler på et press om å gjøre det bra. Jeg går nå rundt å tenker at han syntes at sexen var dårlig og kommer til å dumpe meg pga av dette. Men man er jo to om dette. Derfor lurte jeg på om det er en vanlig ting at sexen ikke er så bra med engang? Siden man ikke kjenner hverandre så godt. Og er det sånn at dere kutter ut personen med en gang eller tenker dere at dette er noe som kan utvikle seg? Anonymkode: 07b83...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 07:35 #2 Del Skrevet lørdag kl 07:35 Om han dumper deg etter en runde med sex så er han ikke noe å ha på 😂 Det tar tid å bli kjent og utvikle et godt sexliv, for ikke å snakke om å bli trygge på hverandre. Tviler på at de fleste klarer å få orgasme første gangen...Det skal noe til.. Så lenge dere kan snakke sammen om sex, hva dere liker/ikke liker så er det et godt utgangspunkt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet lørdag kl 07:44 #3 Del Skrevet lørdag kl 07:44 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei, jeg hadde sex med en ny partner. Jeg blir alltid veldig stresset når det er første gangen med en man dater. Jeg føler på et press om å gjøre det bra. Jeg går nå rundt å tenker at han syntes at sexen var dårlig og kommer til å dumpe meg pga av dette. Men man er jo to om dette. Derfor lurte jeg på om det er en vanlig ting at sexen ikke er så bra med engang? Siden man ikke kjenner hverandre så godt. Og er det sånn at dere kutter ut personen med en gang eller tenker dere at dette er noe som kan utvikle seg? Anonymkode: 07b83...3ca Har du prøvd å være ærlig, snakke med partneren din om at du trenger tid for å bli trygg seksuelt? At du har prestasjonsangst? Det er kanskje lettere hvis dere bruker god tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:09 #4 Del Skrevet lørdag kl 08:09 petterm skrev (23 minutter siden): Har du prøvd å være ærlig, snakke med partneren din om at du trenger tid for å bli trygg seksuelt? At du har prestasjonsangst? Det er kanskje lettere hvis dere bruker god tid? Jeg har ikke tatt det opp sånn veldig direkte. Men sa at jeg ofte sliter med å få orgasme og spurte han om hva han liker osv. Er redd for å at han ikke tar kontakt igjen. Anonymkode: 07b83...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:20 #5 Del Skrevet lørdag kl 08:20 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hei, jeg hadde sex med en ny partner. Jeg blir alltid veldig stresset når det er første gangen med en man dater. Jeg føler på et press om å gjøre det bra. Jeg går nå rundt å tenker at han syntes at sexen var dårlig og kommer til å dumpe meg pga av dette. Men man er jo to om dette. Derfor lurte jeg på om det er en vanlig ting at sexen ikke er så bra med engang? Siden man ikke kjenner hverandre så godt. Og er det sånn at dere kutter ut personen med en gang eller tenker dere at dette er noe som kan utvikle seg? Anonymkode: 07b83...3ca Følte du han ikke likte sexen? Jeg fikk meg nettopp kjæreste og da vi datet og hadde sex for første gang kjente jeg bare en enorm trygghet med en gang. Jeg var helt inni i bobla, da skjønte jeg fort at vi passet seksuelt sammen. Men jeg har flere ganger ikke klinget bra med mannfolk i senga. Det et nok forventingene som mange ganger ødelegger tror jeg. Prøv igjen å ikke ha sex bare for åha sex. Gjør det når stemningen er der og pirr hverandre opp litt i forkant☺️ Anonymkode: ccef7...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet lørdag kl 08:27 #6 Del Skrevet lørdag kl 08:27 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke tatt det opp sånn veldig direkte. Men sa at jeg ofte sliter med å få orgasme og spurte han om hva han liker osv. Er redd for å at han ikke tar kontakt igjen. Anonymkode: 07b83...3ca Du må være direkte. Menn er dårlige på å ta hint og utenomsnakk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:52 #7 Del Skrevet lørdag kl 08:52 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Følte du han ikke likte sexen? Jeg fikk meg nettopp kjæreste og da vi datet og hadde sex for første gang kjente jeg bare en enorm trygghet med en gang. Jeg var helt inni i bobla, da skjønte jeg fort at vi passet seksuelt sammen. Men jeg har flere ganger ikke klinget bra med mannfolk i senga. Det et nok forventingene som mange ganger ødelegger tror jeg. Prøv igjen å ikke ha sex bare for åha sex. Gjør det når stemningen er der og pirr hverandre opp litt i forkant☺️ Anonymkode: ccef7...1f1 Usikker. Han sa at han hadde hatt det koselig og at jeg er digg. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det? Anonymkode: 07b83...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:01 #8 Del Skrevet lørdag kl 16:01 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Usikker. Han sa at han hadde hatt det koselig og at jeg er digg. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det? Anonymkode: 07b83...3ca Du skal ikke tolke noe, du skal høre på det han sa. Han synes du er digg😊 Anonymkode: 8833f...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:05 #9 Del Skrevet lørdag kl 16:05 Gjorde han noe for deg i senga da? Du må lære deg å gi mer faen i hva andre tenker om deg. Hva tenker du om han? Hva tenker du om sexen dere hadde? Anonymkode: 837a4...78c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:14 #10 Del Skrevet lørdag kl 16:14 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, jeg hadde sex med en ny partner. Jeg blir alltid veldig stresset når det er første gangen med en man dater. Jeg føler på et press om å gjøre det bra. Jeg går nå rundt å tenker at han syntes at sexen var dårlig og kommer til å dumpe meg pga av dette. Men man er jo to om dette. Derfor lurte jeg på om det er en vanlig ting at sexen ikke er så bra med engang? Siden man ikke kjenner hverandre så godt. Og er det sånn at dere kutter ut personen med en gang eller tenker dere at dette er noe som kan utvikle seg? Anonymkode: 07b83...3ca Ja, det er vel mer regelen enn unntaket. Det er som regel gøy fordi personen er ny og man er forelsket. Den bra sexen kommer senere etter litt øvelse… Han er sikkert like nervøs. Anonymkode: bf504...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå