Gå til innhold

Varighet gavekort spa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte gavekort på spa-behandling til mannen min. Oppdaget ikke før han åpnet gaven at varigheten er på 3 mnd. Synes det var litt kort tid eller er det vanlig? 

Anonymkode: e57dc...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig kort tid, og det burde spesifiseres ved kjøp at gavekortet har uvanlig kort gyldighet...

1-3 år er normalt. Hvis utløpsdato ikke er spesifisert er det tre år.

Anonymkode: d5ef6...11c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er veldig kort tid, og det burde spesifiseres ved kjøp at gavekortet har uvanlig kort gyldighet...

1-3 år er normalt. Hvis utløpsdato ikke er spesifisert er det tre år.

Utløpsdato er spesifisert. Den er akkurat 3 mnd etter at jeg kjøpte gavekortet. Dette er en av Trondheims største spa-avdelinger, synes det er en merkelig praksis men det er vel fint lite man kan klage på nå.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Utløpsdato er spesifisert. Den er akkurat 3 mnd etter at jeg kjøpte gavekortet. Dette er en av Trondheims største spa-avdelinger, synes det er en merkelig praksis men det er vel fint lite man kan klage på nå.

Takk for svar!

Jeg mener at det bør spesifiseres som i høyt og tydelig "du vil ha ett gavekort ja, jeg vil bare opplyse om at det kun er tre måneders gyldighet på det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på Solsiden spa? Jeg har reagert på den korte varigheten på gavekort derfra i hvert fall. Veldig synd at det ikke blir varslet om når man kjøper gavekort, for man tar det nesten for gitt at det skal vare i minst 1 år.

Det er nesten så man skulle gått tilbake med gavekortet og si at man ønsker å kjøpe et nytt gavekort ved bruk av det eksisterende gavekortet. Da får man i hvert fall lengre frist for å bruke det. Kanskje det vil gi noen tydelige hint om at varigheten er for kort, for jeg regner med at de har fått beskjed før…

Anonymkode: 2a203...cc3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Solsiden spa er kjent for dårlig service.. 

når de setter 3 mnd på et gavekort virker det nesten som de håper at folk glemmer det. 

Anonymkode: 9be12...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...