AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:41 #1 Del Skrevet lørdag kl 06:41 Kjøpte gavekort på spa-behandling til mannen min. Oppdaget ikke før han åpnet gaven at varigheten er på 3 mnd. Synes det var litt kort tid eller er det vanlig? Anonymkode: e57dc...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:47 #2 Del Skrevet lørdag kl 06:47 Veldig kort tid. Standard er ett år. Anonymkode: 725ec...1b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:54 #3 Del Skrevet lørdag kl 09:54 Det er veldig kort tid, og det burde spesifiseres ved kjøp at gavekortet har uvanlig kort gyldighet... 1-3 år er normalt. Hvis utløpsdato ikke er spesifisert er det tre år. Anonymkode: d5ef6...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:44 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:44 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er veldig kort tid, og det burde spesifiseres ved kjøp at gavekortet har uvanlig kort gyldighet... 1-3 år er normalt. Hvis utløpsdato ikke er spesifisert er det tre år. Anonymkode: d5ef6...11c Utløpsdato er spesifisert. Den er akkurat 3 mnd etter at jeg kjøpte gavekortet. Dette er en av Trondheims største spa-avdelinger, synes det er en merkelig praksis men det er vel fint lite man kan klage på nå. Takk for svar! Anonymkode: e57dc...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:44 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:44 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Utløpsdato er spesifisert. Den er akkurat 3 mnd etter at jeg kjøpte gavekortet. Dette er en av Trondheims største spa-avdelinger, synes det er en merkelig praksis men det er vel fint lite man kan klage på nå. Takk for svar! Anonymkode: e57dc...730 Jeg mener at det bør spesifiseres som i høyt og tydelig "du vil ha ett gavekort ja, jeg vil bare opplyse om at det kun er tre måneders gyldighet på det". Anonymkode: d5ef6...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Er det på Solsiden spa? Jeg har reagert på den korte varigheten på gavekort derfra i hvert fall. Veldig synd at det ikke blir varslet om når man kjøper gavekort, for man tar det nesten for gitt at det skal vare i minst 1 år. Det er nesten så man skulle gått tilbake med gavekortet og si at man ønsker å kjøpe et nytt gavekort ved bruk av det eksisterende gavekortet. Da får man i hvert fall lengre frist for å bruke det. Kanskje det vil gi noen tydelige hint om at varigheten er for kort, for jeg regner med at de har fått beskjed før… Anonymkode: 2a203...cc3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:30 #7 Del Skrevet i går, 11:30 Solsiden spa er kjent for dårlig service.. når de setter 3 mnd på et gavekort virker det nesten som de håper at folk glemmer det. Anonymkode: 9be12...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå