Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Potetgull? Sjokolade? Nøtter? Bakst (kake, boller)? Ost? Eller noe helt annet?
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Ja takk, alt sammen + smågodt + popcorn + iskrem
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Alle de du listet opp Kommer an på om jeg er sulten eller ikke. Av og til er det godt med ost og kjeks hvis jeg trenger jeg vomfyll, andre ganger holder det med litt sjokolade
Gjest piaf Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Hvis jeg unner meg noe ekstra en ettermiddag i solen på terrassen i helgene, blir det gjerne vafler - med brunost eller rømme og rørte bær. Eventuelt scone med rosiner i, eller en croissant (+litt café au lait). Lørdag eller søndag kveld: Noen biter mørk sjokolade eller belgisk konfekt. I blant en god ost, ferskt brød og rødvin. Spiser aldri salt snacks eller godteri, og kake bare til dessert etter en god middag. Hvis jeg skal kose meg til hverdags spiser jeg frukt.
-Fisken- Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Jordbær, druer, marinerte oliven, grønnsaker og dip, smågodt eller popcorn.
Arkana Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Det er veldig varierende, men i løpet av en mnd har jeg nok kommet meg igjennom litt av alt du har på listen. Jeg foretrekker salt snacks: popcorn, nøtter og potetgull. Men det hender jeg får skikkelig lyst på sjokolade også. Ost og kjeks spiser jeg hvis jeg er litt mer sulten enn det litt potetgull kan mette. Frukt er hverdagsmat og ikke kos i det hele tatt.
Gjest GreenSky Skrevet 4. mars 2006 #8 Skrevet 4. mars 2006 Chips, papadums, nøtter, (melkefri)sjokolade, marinerte oliven. eller (soya)ost og kjeks.
Gjest Malina Skrevet 4. mars 2006 #9 Skrevet 4. mars 2006 Hvis jeg skal kose meg sikkerlig ville jeg laget en kjempe god middag med dessert. Så masse sjokolade og nøtter etterpå Er ikke så glad i kaker, potetgull eller frukt...
Gjest Aloha Skrevet 4. mars 2006 #10 Skrevet 4. mars 2006 Sjokolade, potetgull og smågodt er NAM! Ellers er jeg glad i salte cashewnøtter, brownies, boller, vafler, vestlandslefser etc. Kunne sikkert skrevet en bok om alle søtsakene jeg liker..
Polluela Skrevet 5. mars 2006 #11 Skrevet 5. mars 2006 Chips og dip, eller grønnsaker og dip. Og sjokolade... Vafler... Is med peanøtter, nonstop og sjokoladesaus. Ost og kjeks.
Gjest vimse Skrevet 5. mars 2006 #13 Skrevet 5. mars 2006 Som Evelina sier, nesten hva som helst! Kommer an på hvajeg har lyst på den dagen... Noen ganger kan det være masse kos i å knaske en kvart agurk, andre ganger er det bare sjokolade som teller...
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #14 Skrevet 5. mars 2006 Det kommer helt ann på hva jeg har lyst på den dagen, liker det aller meste. Men vi pleier å ha en pose Sprø Mix (chips) liggende, så det blir som regel det eller smågodt. Skal vi ha litt mer vomfyll lager vi gjerne vafler.
Gjest Donna Skrevet 5. mars 2006 #15 Skrevet 5. mars 2006 Når jeg skal kose meg så spiser jeg is eller mørk sjokolade. Hvis jeg ikke har noe godt i huset så spiser jeg frukt - pærer er ypperlige hvis man er søtsyk.
hilli Skrevet 5. mars 2006 #17 Skrevet 5. mars 2006 Når jeg skal kose meg lager jeg en god middag der vin er obligatorisk. Ellers syns jeg at god ost med vin til er kosemat også. Alt blir bedre med vin. Snacks prøver jeg å unngå helt, men hvis jeg skal skeie ut spiser jeg potetgull med skikkelig dårlig samvittighet. Jeg koser meg ofte med en kopp te også.
Gjest GreenSky Skrevet 5. mars 2006 #19 Skrevet 5. mars 2006 Ja takk, alt sammen + smågodt + popcorn + iskrem ← Ikke rosiner?
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #20 Skrevet 5. mars 2006 Jeg er svak for tapas, og for ost og kjeks. Eller vafler med brunost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå