AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:28 #1 Del Skrevet lørdag kl 03:28 Han sliter ikke å komme med meg, men med andre han har vært med før, hva skal det bety? hvis noen menn kan forklare på det? Anonymkode: 14f16...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:06 #2 Del Skrevet lørdag kl 04:06 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han sliter ikke å komme med meg, men med andre han har vært med før, hva skal det bety? hvis noen menn kan forklare på det? Anonymkode: 14f16...cc5 Han er enten trygg med deg eller blitt tryggere som person. Anonymkode: 19d35...7aa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:07 #3 Del Skrevet lørdag kl 07:07 Sliter med å komme? En mann? Anonymkode: 5abad...a5e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet lørdag kl 07:16 #4 Del Skrevet lørdag kl 07:16 Er nok det at han er blitt trygg på deg. Er faktisk ikke så unormalt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:28 #5 Del Skrevet lørdag kl 07:28 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sliter med å komme? En mann? Anonymkode: 5abad...a5e Mister stivhet sikkert. Anonymkode: 43ada...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:10 #6 Del Skrevet lørdag kl 09:10 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han sliter ikke å komme med meg, men med andre han har vært med før, hva skal det bety? hvis noen menn kan forklare på det? Anonymkode: 14f16...cc5 Mannen her kom ikke med noen før, og slet med å holde den stiv. Kom fort med meg og var i rimelig sjokk. Han tente ikke på de andre, var ikke trygg på de sånn sett heller. Anonymkode: 14814...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:36 #7 Del Skrevet lørdag kl 10:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen her kom ikke med noen før, og slet med å holde den stiv. Kom fort med meg og var i rimelig sjokk. Han tente ikke på de andre, var ikke trygg på de sånn sett heller. Anonymkode: 14814...2d1 Så han har aldri tent på andre enn deg?😅 Anonymkode: d9e5f...7bb 3 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:37 #8 Del Skrevet lørdag kl 10:37 Vil du at vi her skal bekrefte for deg at du betyr såååå nye mer enn noen andre for han? At du er spesiell? hva spiller det for en rolle egentlig? Og hvorfor har han fortalt deg dette? Dere har sex nå, det skal jo ikke sammenlignes med ekser. Anonymkode: 1df51...691 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:41 #9 Del Skrevet lørdag kl 10:41 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så han har aldri tent på andre enn deg?😅 Anonymkode: d9e5f...7bb Ikke ta, men han var vel ikke så rent/trygg på de han hadde sjans på. Betyr ikke at han ikke var tent på andre, bare at han ikke hadde sjans på de. Anonymkode: 16262...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:42 #10 Del Skrevet lørdag kl 10:42 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sliter med å komme? En mann? Anonymkode: 5abad...a5e Du får begynne å henge mer på seksualforumet, så kanskje du får balansert oppfatningen din litt. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mister stivhet sikkert. Anonymkode: 43ada...9e8 Det kan være kombinasjoner av dysfunksjoner og nervøsitet, og fullt mulig å ha en god ereksjon, og null følsomhet i penishodet, f.eks. Ts; er dette noe de tidligere partnere har sagt? Anonymkode: 2057f...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet lørdag kl 10:44 #11 Del Skrevet lørdag kl 10:44 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han sliter ikke å komme med meg, men med andre han har vært med før, hva skal det bety? hvis noen menn kan forklare på det? Anonymkode: 14f16...cc5 Man skal ikke undervurdere hva følelser for personenen gjør med sexen💓👏 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:46 #12 Del Skrevet lørdag kl 10:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og hvorfor har han fortalt deg dette? Dere har sex nå, det skal jo ikke sammenlignes med ekser. Jeg ville ikke ha greid å holde jubelen tilbake, hvis jeg plutselig fikk full glede av sex igjen, og for oss som kommuniserer om det, så ville nå og før ha blitt et tema. Se for deg en voksen kvinne, der orgasmene plutselig begynte å trille. Tror du ikke tidligere opplevelser hadde blitt nevnt? Anonymkode: 2057f...419 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:25 #13 Del Skrevet lørdag kl 11:25 AnonymBruker skrev (7 timer siden): hvis noen menn kan forklare på det? Det enkle svaret er at han lyver. For deg. Anonymkode: 46b00...12f 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:49 #14 Del Skrevet lørdag kl 12:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke ta, men han var vel ikke så rent/trygg på de han hadde sjans på. Betyr ikke at han ikke var tent på andre, bare at han ikke hadde sjans på de. Anonymkode: 16262...d10 Skjønte ikke den? Anonymkode: 14f16...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:50 #15 Del Skrevet lørdag kl 12:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får begynne å henge mer på seksualforumet, så kanskje du får balansert oppfatningen din litt. Det kan være kombinasjoner av dysfunksjoner og nervøsitet, og fullt mulig å ha en god ereksjon, og null følsomhet i penishodet, f.eks. Ts; er dette noe de tidligere partnere har sagt? Anonymkode: 2057f...419 Nei, tidligere partnere har aldri slitet med å komme eller noe, men vet ikke med andre, jeg var dems første kjæreste så. Anonymkode: 14f16...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:54 #16 Del Skrevet lørdag kl 12:54 Kanskje prestasjonsangst med de andre? Kan jo være de var erfarne, litt over hans liga ect. Mens nå er han ikke bekymra lenger. Anonymkode: c20ae...b70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:51 #17 Del Skrevet lørdag kl 13:51 Det kan fort hende du er trangere enn de han har vært med før. Jeg har hatt sex med 3 forskjellige. Da jeg hadde sex med hun første sleit jeg med å komme,- og nei, hadde ikke prestasjonsangst. Følte mindre rent fysisk. Hun andre var så trang at jeg kom på under et minutt. Det var flaut, men jeg gjorde opp for det med å ha 5 runder med henne. Likevel kom jeg fortsatt fortere enn vanlig ved siste utløsning. Hadde til og med både drukket og runket før den første runden, så at jeg likevel kom så fort sier en del. Hun tredje som var eksen min var midt i mellom de to, og det var helt perfekt for meg. Som regel kom vi samtidig. Anonymkode: 47954...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:35 #18 Del Skrevet lørdag kl 15:35 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han sliter ikke å komme med meg, men med andre han har vært med før, hva skal det bety? hvis noen menn kan forklare på det? Anonymkode: 14f16...cc5 Fordi du er fantastisk enestående Anonymkode: 45471...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:39 #19 Del Skrevet lørdag kl 15:39 For et dumt spørsmål. Er du dum ts? Anonymkode: ae352...3e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:44 #20 Del Skrevet lørdag kl 16:44 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så han har aldri tent på andre enn deg?😅 Anonymkode: d9e5f...7bb Han har ikke tent på de han har hatt sex med nei, men noen har jo sex for det, framfor å bruke hånden. Men det var ikke verdt det og angret hver gang. Vi var forelsket og ble fort trygge på hverandre. Jeg har heller ikke komt med andre enn han, pga trygghet. Han har tent på folk han har runket til før. Anonymkode: 14814...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå