AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Ca to uker før jul. Kontaktet Finn kundeservice, men de svarer ikke. Har sendt melding i messenger privat til avsenderen, siden navn og adresse står på pakken, men hun har ikke åpnet meldingen. Gikk så inn på Helthjem sine sider, men eneste kundeservicen de hadde der var å kontakte dem på telefon eller chat mellom 08-15 i hverdagen. Altså midt i arbeidstiden til folk flest. Kjenner at dette gidder jeg virkelig ikke. Jeg har jo egentlig ingen ting med denne pakken å gjøre og føler jeg har brukt nok tid på den nå. Vil jo tro at avsender har kontaktet Finn og/eller Helthjem selv og etterlyst pakken og at de kan se at den er sendt til feil person og til hvem? Jeg har en veldig liten leilighet og nå ligger den bare og tar plass. Andre som har opplevd dette? Anonymkode: d64e0...047 1
Meadow Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar Jeg hadde tatt den med til et utleveringssted (her jeg bor er det Joker) og levert den inn der. 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar Ja. Når du evt får kontakt med kundeservice ber de deg frakte varen til riktig mottaker. Anonymkode: 44a3e...aca
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar Vet du at pakken er bestilt via Finn, da? Jeg ville sendt inn e-post via kontaktskjemaet til helthjem for å få de til å hente pakken igjen. Finn har trolig lite med saken å gjøre. https://helthjem.no/kontakt-oss/epost Anonymkode: 339fa...96d 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Skrevet 4. januar Legg den i noen andre sin postkasse. Anonymkode: ffbb3...f07 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Skrevet 4. januar Men da har de forbyttet klistrelapper på to pakker? Har du stanset betalingen på pakken du venter? Min erfaring med finn kundeservice er at de svarer raskt både på chat på dagtid og på e-post, alltid fått raskt svar. Aldri opplevd forbyttede pakker fra Helthjem, men opplevd at selger har klart å rote til når de har solgt og sendt flere pakker på samme tid. Selv nå i juleferien så har de vært på, men sikkert færre på jobb. Anonymkode: 0c0e0...396 1
Tubaluba Skrevet 4. januar #7 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ca to uker før jul. Kontaktet Finn kundeservice, men de svarer ikke. Har sendt melding i messenger privat til avsenderen, siden navn og adresse står på pakken, men hun har ikke åpnet meldingen. Gikk så inn på Helthjem sine sider, men eneste kundeservicen de hadde der var å kontakte dem på telefon eller chat mellom 08-15 i hverdagen. Altså midt i arbeidstiden til folk flest. Kjenner at dette gidder jeg virkelig ikke. Jeg har jo egentlig ingen ting med denne pakken å gjøre og føler jeg har brukt nok tid på den nå. Vil jo tro at avsender har kontaktet Finn og/eller Helthjem selv og etterlyst pakken og at de kan se at den er sendt til feil person og til hvem? Jeg har en veldig liten leilighet og nå ligger den bare og tar plass. Andre som har opplevd dette? Anonymkode: d64e0...047 Opplevd det samme. Fant telnr på 1881 og ringte vedkommende. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men da har de forbyttet klistrelapper på to pakker? Har du stanset betalingen på pakken du venter? Min erfaring med finn kundeservice er at de svarer raskt både på chat på dagtid og på e-post, alltid fått raskt svar. Aldri opplevd forbyttede pakker fra Helthjem, men opplevd at selger har klart å rote til når de har solgt og sendt flere pakker på samme tid. Selv nå i juleferien så har de vært på, men sikkert færre på jobb. Anonymkode: 0c0e0...396 Mitt navn står på pakken, og jeg har fått alle pakker som jeg ventet. Anonymkode: d64e0...047
AnonymBruker Skrevet 4. januar #9 Skrevet 4. januar Tubaluba skrev (5 minutter siden): Opplevd det samme. Fant telnr på 1881 og ringte vedkommende. Jeg hater å ringe folk sånn på direkten, derfor jeg sendte messenger. Men ja, takk for tips. Kanskje jeg når bedre frem med en sms. Anonymkode: d64e0...047
AnonymBruker Skrevet 4. januar #10 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Legg den i noen andre sin postkasse. Anonymkode: ffbb3...f07 Står jo mitt navn og adresse på pakken🙄 Anonymkode: d64e0...047
Tubaluba Skrevet 4. januar #11 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hater å ringe folk sånn på direkten, derfor jeg sendte messenger. Men ja, takk for tips. Kanskje jeg når bedre frem med en sms. Anonymkode: d64e0...047 Ja ikke alle som får opp messenger-meldinger fra folk de ikke er venn med, uten å sjekke Meldingsforespørsler. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #12 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du at pakken er bestilt via Finn, da? Jeg ville sendt inn e-post via kontaktskjemaet til helthjem for å få de til å hente pakken igjen. Finn har trolig lite med saken å gjøre. https://helthjem.no/kontakt-oss/epost Anonymkode: 339fa...96d Jeg har brukt Fiksferdig såpass mye siste ukene, så tok forgitt det var deres feil. Men kan godt være Helthjem direkte. Fant ikke noen direkte kontaktskjema da jeg var inne på sidene deres, men takk for denne. Var jo noe sånn jeg lette etter☺️ Anonymkode: d64e0...047
AnonymBruker Skrevet 4. januar #13 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mitt navn står på pakken, og jeg har fått alle pakker som jeg ventet. Anonymkode: d64e0...047 Har du åpnet opp og sett hva det er? Kan det være det er til deg og noe du har glemt at du har kjøpt? Det går ikke å sette på feil navn uten at det er forbytting. Avsender skriver navn inn i systemet, selve de fysiske klistrelappene kan forbrytes ved påsklistring. Anonymkode: 0c0e0...396
AnonymBruker Skrevet 4. januar #14 Skrevet 4. januar Tubaluba skrev (12 timer siden): Opplevd det samme. Fant telnr på 1881 og ringte vedkommende. Tlf nr til avsender står også på selve etiketten under avsender adr. Anonymkode: 0c0e0...396
AnonymBruker Skrevet 4. januar #15 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har brukt Fiksferdig såpass mye siste ukene, så tok forgitt det var deres feil. Men kan godt være Helthjem direkte. Fant ikke noen direkte kontaktskjema da jeg var inne på sidene deres, men takk for denne. Var jo noe sånn jeg lette etter☺️ Anonymkode: d64e0...047 Det står jo på pakken om det er via Finn, egen kode på etiketten. Er den sendt fra privatperson eller et firma? Anonymkode: 0c0e0...396
AnonymBruker Skrevet 4. januar #16 Skrevet 4. januar Jeg fikk noen andre sin pakke. Jeg sendte epost til helthjem, fikk ny kode til å sette på og la den i postkassen da de bestilte ny henting. Fikk en rabattkode som ga en gratis forsendelse som takk. Anonymkode: 628ad...803
AnonymBruker Skrevet 5. januar #17 Skrevet 5. januar Det samme skjedde meg, da fikk jeg beskjed om å ta vekk adresselappen med mitt navn på, og levere inn igjen så lenge koden til avsender står på pakka. Anonymkode: d87b9...aab
nordlending Skrevet 5. januar #18 Skrevet 5. januar Det kan ikke være noen som har kjøpt en julegave til deg via finn, og fått den sendt direkte til deg, men bare glemt å si fra til deg?
AnonymBruker Skrevet 5. januar #19 Skrevet 5. januar Det kan da ikke være så vanskelig ta med pakken til ett utleveringssted å si at den er feillevert og skal sendes i retur? Og helthjem har da virkelig ett skjema man kan fylle ut på nettsiden, de har ikke bare kundeservice på telefon... Og både telefon og chat er åpen seks dager i uka. Anonymkode: 923b2...61e 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar #20 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 0.55): Vet du at pakken er bestilt via Finn, da? Jeg ville sendt inn e-post via kontaktskjemaet til helthjem for å få de til å hente pakken igjen. Finn har trolig lite med saken å gjøre. https://helthjem.no/kontakt-oss/epost Anonymkode: 339fa...96d Har nå kontaktet dem, men de er utrolig trege. Mistenker også personen som til slutt svarte var en robot siden han spurte meg 3 spørsmål hvor alle svarene allerede var informert om i første meldingen min😳 Hjalp heller ikke å kontakte personen som stod som avsender på etiketten for heller ikke hun kjente til denne pakken🙈 Mistenker Helthjem har hatt mye rot i julen… Anonymkode: d64e0...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå