Gå til innhold

Rart å ha sex med samboer når han ikke føles som en kjæreste må jeg si..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han synes det er rart jeg sier slik og at det ikke er nødvendig med noe kjæreste greier i hverdagen. Jeg på min side får helt noia med tanke på sex med han. Jeg er jo kåt av og til, men ikke på han. Savner kjærlighet og nærhet, han savner sex. Er brudd eneste løsning? Jeg føler jo vi bare bor sammen pga barna…

Anonymkode: e92c1...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han synes det er rart jeg sier slik og at det ikke er nødvendig med noe kjæreste greier i hverdagen. Jeg på min side får helt noia med tanke på sex med han. Jeg er jo kåt av og til, men ikke på han. Savner kjærlighet og nærhet, han savner sex. Er brudd eneste løsning? Jeg føler jo vi bare bor sammen pga barna…

Anonymkode: e92c1...188

sånne ting kommer og går, dere prøver dere frem med kosing og andre former for intimitet, prøver en ny hobby eller bare prøver å connecte med hverandre på dype måter uten direkte sex (eventuelt finner noe interessante sexleketøy som kan være relevante dersom sex fremdeles forekommer)

Anonymkode: 88903...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må fortelle han at du syns det er nødvendig med kjærestegreier i hverdagen. Exen min var også slik, og det fungerte ikke for meg, i tillegg til en del andre ting. Jeg må få og gi oppmerksomhet i hverdagen for å ha lyst på sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...