AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:51 #1 Del Skrevet fredag kl 22:51 Vi har vært særboere i ca 3 år nå. jeg jobber turnus og mannen 2 uker på og 2 av. vi bor 20 min fra hverandre. i arb ukene vil han aldri møtes og heller ikke at jeg bare stikker innom om jeg er hos min søster som bor 5 min fra. når han endelig har fri så har han hviledager her og der så da kan jeg heller ikke forstyrre. føler meg liksom i veien.jeg kan jobbe langvakter, natt, dag, kveld. men han er alltid velkommen hos meg, jeg tenker selv om jeg er sliten kan vi alltids ligge nær hverandre å chille Han vil ofte ha meg der den friuka han har barna for det er avlastende , men ellers får jeg begrensninger. Hvordan hadde dere det i avstandsforhold? Anonymkode: 314be...0c0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:58 #2 Del Skrevet fredag kl 22:58 Herregud, du er bare barnevakt for ham!! 🚩 Ikke bruk mer energi på han der! Anonymkode: ebbb1...8cd 28 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:00 #3 Del Skrevet fredag kl 23:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, du er bare barnevakt for ham!! 🚩 Ikke bruk mer energi på han der! Anonymkode: ebbb1...8cd Ja passer ungene hans mye når jeg har hatt fri. En dag var jeg hos min søster , han hadde fri .meg «kan jeg stikke innom gi deg et kyss «han «nei jeg har avslappings dag « det har vært så mye sånne avvisninger at nå våger jeg ikke spørre mer Anonymkode: 314be...0c0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:01 #4 Del Skrevet fredag kl 23:01 Hadde aldri turd å komt uanmeldt/overraskende til han, det kunne vært «feil «dag Anonymkode: 314be...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:02 #5 Del Skrevet fredag kl 23:02 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi har vært særboere i ca 3 år nå. jeg jobber turnus og mannen 2 uker på og 2 av. vi bor 20 min fra hverandre. i arb ukene vil han aldri møtes og heller ikke at jeg bare stikker innom om jeg er hos min søster som bor 5 min fra. når han endelig har fri så har han hviledager her og der så da kan jeg heller ikke forstyrre. føler meg liksom i veien.jeg kan jobbe langvakter, natt, dag, kveld. men han er alltid velkommen hos meg, jeg tenker selv om jeg er sliten kan vi alltids ligge nær hverandre å chille Han vil ofte ha meg der den friuka han har barna for det er avlastende , men ellers får jeg begrensninger. Hvordan hadde dere det i avstandsforhold? Anonymkode: 314be...0c0 What? Dette er jo hjarteskjærande å lese! Anonymkode: 04722...1af 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:03 #6 Del Skrevet fredag kl 23:03 Vil du ha det sånn da? Føler du deg viktig for ham, annet enn som barnevakt? Anonymkode: 27826...80a 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:03 #7 Del Skrevet fredag kl 23:03 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja passer ungene hans mye når jeg har hatt fri. En dag var jeg hos min søster , han hadde fri .meg «kan jeg stikke innom gi deg et kyss «han «nei jeg har avslappings dag « det har vært så mye sånne avvisninger at nå våger jeg ikke spørre mer Anonymkode: 314be...0c0 Sånn skal det jo ikke være i et forhold 💔 Hadde blir skikkelig lei meg om min kjæreste oppførte seg sånn, og jeg synes ikke du skal finne deg i det. Forstår det er vanskelig, men du bør ta en skikkelig alvorsprat der du stiller ultimatum. Anonymkode: ebbb1...8cd 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet fredag kl 23:05 #8 Del Skrevet fredag kl 23:05 hvorfor har du gidda dette i 3 år ? du er jo ikke fornøyd, hadde jo likt innlegg for en liten stund siden.. Finn deg en som vil ha deg og ikke bare vil ha barnevakt.. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:06 #9 Del Skrevet fredag kl 23:06 Nei jeg vil jo ha en mann som naturlig ønsker se meg så mye som mulig.såklart skal han få egentid . men det er mest av det å lite vi møtes. Flere ganger skal han være sosial alene også selv om begge to er invitert Anonymkode: 314be...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:07 #10 Del Skrevet fredag kl 23:07 monican94 skrev (1 minutt siden): hvorfor har du gidda dette i 3 år ? du er jo ikke fornøyd, hadde jo likt innlegg for en liten stund siden.. Finn deg en som vil ha deg og ikke bare vil ha barnevakt.. ja vet, føler meg dum men håper kanskje det skulle bli bedre.men er nå ganske klar på ville avslutte Anonymkode: 314be...0c0 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:07 #11 Del Skrevet fredag kl 23:07 Har du ikke dumpa han enda? Du sa jo at du skulle gjøre det. Anonymkode: 1464a...df1 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet fredag kl 23:13 #12 Del Skrevet fredag kl 23:13 Du, nå skal du få høre det jeg tror du innerst inne allerede vet selv, og er i bakhodet ditt når du nå deler frustrasjonen din her. For det første så husker jeg ditt forrige innlegg her om akkurat dette. Hvorfor tok du ikke til deg rådene du fikk der? Husker ikke alt, men dreide det seg ikke om at denne fyren bare utnytter deg? Uansett, det er det jeg mener da. Han tar bare, han gir overhodet ingenting. Du får komme og hjelpe med barna thats it. Dette er bare ikke en mann som er forelsket nok og har lyst til å være sammen med deg. Og bare deg. At han er sliten de ukene han jobber er sikkert sant det, men at han aldri overhodet ikke kan møte deg er bare rart. Men han vil jo egentlig ikke møte deg når han har fri heller, kun når han har barna og får hjelp av deg. Du VET at dette ikke holder. Det er ikke sånn det bør være. Dere har et for ulikt liv og i allefall ulike behov for mengde treff. Jeg hadde ikke giddet dette opplegget. Det hadde drept alle følelser. Han vanner jo ikke der det skal gro han. Som sagt, dette er det du selv tenker også. Nå synes jeg du skal slutte å frustrere deg over dette og heller vurdere om du skal ditche ham! 2 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:16 #13 Del Skrevet fredag kl 23:16 Hvorfor er du fremdeles sammen med ham? Du er ubetalt barnepasser, hushjelp, kokke og elskerinne. Ikke noe mer. Hva er det som gjør at du ikke går fra ham? Anonymkode: 08b57...966 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 23:18 #14 Del Skrevet fredag kl 23:18 Tantemor skrev (3 minutter siden): Du, nå skal du få høre det jeg tror du innerst inne allerede vet selv, og er i bakhodet ditt når du nå deler frustrasjonen din her. For det første så husker jeg ditt forrige innlegg her om akkurat dette. Hvorfor tok du ikke til deg rådene du fikk der? Husker ikke alt, men dreide det seg ikke om at denne fyren bare utnytter deg? Uansett, det er det jeg mener da. Han tar bare, han gir overhodet ingenting. Du får komme og hjelpe med barna thats it. Dette er bare ikke en mann som er forelsket nok og har lyst til å være sammen med deg. Og bare deg. At han er sliten de ukene han jobber er sikkert sant det, men at han aldri overhodet ikke kan møte deg er bare rart. Men han vil jo egentlig ikke møte deg når han har fri heller, kun når han har barna og får hjelp av deg. Du VET at dette ikke holder. Det er ikke sånn det bør være. Dere har et for ulikt liv og i allefall ulike behov for mengde treff. Jeg hadde ikke giddet dette opplegget. Det hadde drept alle følelser. Han vanner jo ikke der det skal gro han. Som sagt, dette er det du selv tenker også. Nå synes jeg du skal slutte å frustrere deg over dette og heller vurdere om du skal ditche ham! ❤️👏 TS - han bare tar, tar, tar og gir ingenting tilbake. Dette er ikke en mann som verdsetter deg eller bryr seg om deg! Du fortjener noen som er glad i deg, setter pris på ditt nærvær og som gleder seg til å se deg igjen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet fredag kl 23:19 #15 Del Skrevet fredag kl 23:19 Hallo, han har garantert en dame til og du er hans dame som går på vent, kjekt å ha dobbelt opp. På tide å våkne 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:20 #16 Del Skrevet fredag kl 23:20 Blått skrev (Akkurat nå): ❤️👏 TS - han bare tar, tar, tar og gir ingenting tilbake. Dette er ikke en mann som verdsetter deg eller bryr seg om deg! Du fortjener noen som er glad i deg, setter pris på ditt nærvær og som gleder seg til å se deg igjen! Takk ❤️beklager at jeg har masa om det og tatt han så mye tilbake 🥲off det har ikke vært lett. Da personligheten hans og jeg har så mye til felles. takk for alle gode råd.skal nå manne meg opp til gjøre noe med det stedet for skrive mer Anonymkode: 314be...0c0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet fredag kl 23:20 #17 Del Skrevet fredag kl 23:20 Han utnytter deg. Dette hadde jeg ikke giddet. Han er sammen med deg fordi du er gratis barnevakt. Du fortjener bedre. En mann som virkelig er glad i deg ville ikke fått nok av deg, og ville garantert sett deg oftere enn dette. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet fredag kl 23:24 #18 Del Skrevet fredag kl 23:24 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan hadde dere det i avstandsforhold? Dere har ikke avstandsforhold! Avstandsforhold er forhold der man bor så langt fra hverandre at man ikke kan møtes hver dag. Han er ikke forelsket i deg! Han utnytter deg som barnevakt, muligens også som hushjelp og knulledukke! Egentlig litt merkelig at han ikke er mer interessert i oftere kontakt for å ha sex med deg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 23:26 #19 Del Skrevet fredag kl 23:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk ❤️beklager at jeg har masa om det og tatt han så mye tilbake 🥲off det har ikke vært lett. Da personligheten hans og jeg har så mye til felles. takk for alle gode råd.skal nå manne meg opp til gjøre noe med det stedet for skrive mer Anonymkode: 314be...0c0 Du maser ikke. Jeg har vært der selv og vet hvor vanskelig det kan være å gi slipp på sånne mennesker. Man har så utrolig lyst til at det skal fungere, også gjør det så fryktelig vondt når man endelig innser hva som er realiteten. Det er ikke lett, det er virkelig ikke lett, men jeg har troen på at du klarer det! Husk at du er verdifull, du er god, du er flott, du er vakker og herlig kvinne. ❤️ 3 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:38 #20 Del Skrevet fredag kl 23:38 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk ❤️beklager at jeg har masa om det og tatt han så mye tilbake 🥲off det har ikke vært lett. Da personligheten hans og jeg har så mye til felles. takk for alle gode råd.skal nå manne meg opp til gjøre noe med det stedet for skrive mer Anonymkode: 314be...0c0 Denne mannen behandler deg så dårlig, Ts, at du ikke skylder ham en samtale rundt dette. Send ham en sms om at du har innsett at dere er for forskjellige til å fungere sammen, at du nå avslutter forholdet en gang for alle. Det er nå slutt, og du ønsker ingen videre diskusjon om dette. Skriv at du forventer at han respekterer at det er slutt og at han derfor ikke kontakter deg på noen som helst måte, da dette ikke har noen hensikt. Anonymkode: 08b57...966 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå