Gå til innhold

Nei Nei jeg er så lei

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han vil presse den i, men jeg vil bare ligge sa jeg, han vil kjøre på ikke hentsyn og virker bare få tømt i rømmen. Hva er det med mannefolk som bare tror vi kvinner bare vil sex! Jeg er lei tinder og bare knull fra alle menn. Hvorfor ikke være ordendlig og vie kjærlighet til kvinner. Jeg er så lei 😡

Anonymkode: 92d1f...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han vil presse den i, men jeg vil bare ligge sa jeg, han vil kjøre på ikke hentsyn og virker bare få tømt i rømmen. Hva er det med mannefolk som bare tror vi kvinner bare vil sex! Jeg er lei tinder og bare knull fra alle menn. Hvorfor ikke være ordendlig og vie kjærlighet til kvinner. Jeg er så lei 😡

Det er slitsomt at det skal være sånn. Kunne med fordel brukt litt tid på å bli kjent, føle på ekte kjærlighet, før sex. Men her er det individuelle forskjeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg en av de 98% av mennene som ikke får hundrevis av matcher for dag.

Anonymkode: 3a710...053

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner har mange valgmuligheter på Tinder og går derfor for toppsjiktet av menn. Disse mennene har også mange valgmuligheter, og er sjeldent interessert i noe annet en sex. Møt noen ute i den virkelige verden om du vil treffe mer "ordentlige" mannfolk, og gjerne ikke på byen.

Anonymkode: e15db...560

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner har mange valgmuligheter på Tinder og går derfor for toppsjiktet av menn. Disse mennene har også mange valgmuligheter, og er sjeldent interessert i noe annet en sex. Møt noen ute i den virkelige verden om du vil treffe mer "ordentlige" mannfolk, og gjerne ikke på byen.

Hva er en "ordentlig" mann da? 

Anonymkode: ca565...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva er en "ordentlig" mann da? 

Tja, det er forsåvidt et ganske ladet ord å bruke når jeg tenker over det. Refererte mest til at TS brukte det og åpenbart siktet til menn som er ute etter forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du ikke skal treffe dem på Tinder og ikke på byen er du nede i et ganske smalt sjikt. De neste arenaene er jobb som ikke er så akseptert lenger og studier, men er man ferdig der så er man ferdig. 

Anonymkode: 5f18b...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Velg en av de 98% av mennene som ikke får hundrevis av matcher for dag.

Anonymkode: 3a710...053

Seksualiserte idioter er ikke nødvendigvis i toppsjiktet. De fleste er absolutt ikke det. 

Anonymkode: c998c...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tja, det er forsåvidt et ganske ladet ord å bruke når jeg tenker over det. Refererte mest til at TS brukte det og åpenbart siktet til menn som er ute etter forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du ikke skal treffe dem på Tinder og ikke på byen er du nede i et ganske smalt sjikt. De neste arenaene er jobb som ikke er så akseptert lenger og studier, men er man ferdig der så er man ferdig. 

Kun Tinder, han sa ville dame ha og kjæreste, men bare sex og røm i tømmen, hele tid, mase vil du komme meg over og kaffe besøk, hele tiden ha meg i senga. Har vært på tinder, match, facebook, men samme greie hele tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kun Tinder, han sa ville dame ha og kjæreste, men bare sex og røm i tømmen, hele tid, mase vil du komme meg over og kaffe besøk, hele tiden ha meg i senga. Har vært på tinder, match, facebook, men samme greie hele tid

Røm i tømmen?

Anonymkode: 0e18b...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Røm i tømmen?

Han kåmme så dra hjem

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han kåmme så dra hjem

😅

Anonymkode: 3ac8c...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han kåmme så dra hjem

huff da, ja det er litt dårlig gjort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 22.33):

tøm og røm heter det.

Tips: slett tinder.

Anonymkode: 09d04...dfb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er ikke din venn hvis du prøver å finne en fast partner. Tinder tjener penger på at du blir på Tinder, ikke på at du finner kjærligheten.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...