AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:33 #1 Del Skrevet fredag kl 21:33 Han vil presse den i, men jeg vil bare ligge sa jeg, han vil kjøre på ikke hentsyn og virker bare få tømt i rømmen. Hva er det med mannefolk som bare tror vi kvinner bare vil sex! Jeg er lei tinder og bare knull fra alle menn. Hvorfor ikke være ordendlig og vie kjærlighet til kvinner. Jeg er så lei 😡 Anonymkode: 92d1f...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet fredag kl 22:22 #2 Del Skrevet fredag kl 22:22 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han vil presse den i, men jeg vil bare ligge sa jeg, han vil kjøre på ikke hentsyn og virker bare få tømt i rømmen. Hva er det med mannefolk som bare tror vi kvinner bare vil sex! Jeg er lei tinder og bare knull fra alle menn. Hvorfor ikke være ordendlig og vie kjærlighet til kvinner. Jeg er så lei 😡 Anonymkode: 92d1f...051 Det er slitsomt at det skal være sånn. Kunne med fordel brukt litt tid på å bli kjent, føle på ekte kjærlighet, før sex. Men her er det individuelle forskjeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet fredag kl 22:25 #3 Del Skrevet fredag kl 22:25 Heldigvis er ikke alle sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet fredag kl 22:26 #4 Del Skrevet fredag kl 22:26 nordlending skrev (1 minutt siden): Heldigvis er ikke alle sånn. Helt sant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:43 #5 Del Skrevet fredag kl 22:43 Velg en av de 98% av mennene som ikke får hundrevis av matcher for dag. Anonymkode: 3a710...053 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:33 #6 Del Skrevet i går, 13:33 Kvinner har mange valgmuligheter på Tinder og går derfor for toppsjiktet av menn. Disse mennene har også mange valgmuligheter, og er sjeldent interessert i noe annet en sex. Møt noen ute i den virkelige verden om du vil treffe mer "ordentlige" mannfolk, og gjerne ikke på byen. Anonymkode: e15db...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #7 Del Skrevet i går, 14:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner har mange valgmuligheter på Tinder og går derfor for toppsjiktet av menn. Disse mennene har også mange valgmuligheter, og er sjeldent interessert i noe annet en sex. Møt noen ute i den virkelige verden om du vil treffe mer "ordentlige" mannfolk, og gjerne ikke på byen. Anonymkode: e15db...560 Hva er en "ordentlig" mann da? Anonymkode: ca565...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:21 #8 Del Skrevet i går, 15:21 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva er en "ordentlig" mann da? Anonymkode: ca565...e38 Tja, det er forsåvidt et ganske ladet ord å bruke når jeg tenker over det. Refererte mest til at TS brukte det og åpenbart siktet til menn som er ute etter forhold. Anonymkode: e15db...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:28 #9 Del Skrevet i går, 15:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner har mange valgmuligheter på Tinder og går derfor for toppsjiktet av menn. Disse mennene har også mange valgmuligheter, og er sjeldent interessert i noe annet en sex. Møt noen ute i den virkelige verden om du vil treffe mer "ordentlige" mannfolk, og gjerne ikke på byen. Anonymkode: e15db...560 Hvis du ikke skal treffe dem på Tinder og ikke på byen er du nede i et ganske smalt sjikt. De neste arenaene er jobb som ikke er så akseptert lenger og studier, men er man ferdig der så er man ferdig. Anonymkode: 5f18b...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #10 Del Skrevet i går, 15:37 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Velg en av de 98% av mennene som ikke får hundrevis av matcher for dag. Anonymkode: 3a710...053 Seksualiserte idioter er ikke nødvendigvis i toppsjiktet. De fleste er absolutt ikke det. Anonymkode: c998c...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:49 #11 Del Skrevet i går, 15:49 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tja, det er forsåvidt et ganske ladet ord å bruke når jeg tenker over det. Refererte mest til at TS brukte det og åpenbart siktet til menn som er ute etter forhold. Anonymkode: e15db...560 Anonymkode: ca565...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du ikke skal treffe dem på Tinder og ikke på byen er du nede i et ganske smalt sjikt. De neste arenaene er jobb som ikke er så akseptert lenger og studier, men er man ferdig der så er man ferdig. Kun Tinder, han sa ville dame ha og kjæreste, men bare sex og røm i tømmen, hele tid, mase vil du komme meg over og kaffe besøk, hele tiden ha meg i senga. Har vært på tinder, match, facebook, men samme greie hele tid Anonymkode: 92d1f...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kun Tinder, han sa ville dame ha og kjæreste, men bare sex og røm i tømmen, hele tid, mase vil du komme meg over og kaffe besøk, hele tiden ha meg i senga. Har vært på tinder, match, facebook, men samme greie hele tid Anonymkode: 92d1f...051 Røm i tømmen? Anonymkode: 0e18b...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Røm i tømmen? Anonymkode: 0e18b...952 Han kåmme så dra hjem Anonymkode: 92d1f...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Han kåmme så dra hjem Anonymkode: 92d1f...051 😅 Anonymkode: 3ac8c...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han kåmme så dra hjem Anonymkode: 92d1f...051 huff da, ja det er litt dårlig gjort Anonymkode: 0e18b...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Kvantitet og ikke kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 22.33): Han vil presse den i, men jeg vil bare ligge sa jeg, han vil kjøre på ikke hentsyn og virker bare få tømt i rømmen. Hva er det med mannefolk som bare tror vi kvinner bare vil sex! Jeg er lei tinder og bare knull fra alle menn. Hvorfor ikke være ordendlig og vie kjærlighet til kvinner. Jeg er så lei 😡 Anonymkode: 92d1f...051 tøm og røm heter det. Tips: slett tinder. Anonymkode: 09d04...dfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden Tinder er ikke din venn hvis du prøver å finne en fast partner. Tinder tjener penger på at du blir på Tinder, ikke på at du finner kjærligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå