AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Har en fwb som jeg har hatt en greie med i en god stund nå. Vært en del frem og tilbake, men akkurat nå er situasjonen litt uavklart. Har blitt invitert til fest med vennene hans, og lurer litt på hvorfor, om jeg bør takke ja, eller om jeg bare bør bli hjemme? Han vet at jeg har følelser for han, så virker rart at han inviterer. Er det vanlig å invitere casual folk til å møte venner? Jeg hadde personlig ikke gjort noe tilsvarende selv, men gutter er kanskje annerledes? Anonymkode: ca3e7...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en fwb som jeg har hatt en greie med i en god stund nå. Vært en del frem og tilbake, men akkurat nå er situasjonen litt uavklart. Har blitt invitert til fest med vennene hans, og lurer litt på hvorfor, om jeg bør takke ja, eller om jeg bare bør bli hjemme? Han vet at jeg har følelser for han, så virker rart at han inviterer. Er det vanlig å invitere casual folk til å møte venner? Jeg hadde personlig ikke gjort noe tilsvarende selv, men gutter er kanskje annerledes? Anonymkode: ca3e7...2f4 Hvor gamle er dere? Siden du nevner gutter. Kanskje du burde bare dra. Anonymkode: cf1de...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Dra på festen, hils og prat med nye folk, ha det gøy! Ikke overtenk det. Kanskje du møter noen du liker mer enn denne fwb. Du skylder han ingenting og dere er bare venner :) Anonymkode: 0e6f5...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå